Szóval ez egy afféle íroi challenge. Ami MinSugaHUN - nál indult el. De ilyen részt találtok DottieX -nál és ra_ven93 - nál is és hyuns_wifey nál is. (Remélem nem baj, hogy megjelőltelek titeket.)
Ha rossz nyugodtan kövezzetek meg.~ Külföldi nyaralás velük
☟︎︎︎________________☟︎︎︎
The boyz Eric
nagyon hosszan gondolkodtatok azon, hogy hova menjetek nyaralni. De végűl Olaszország mellett döntötettek.
Azért mert gyönyörű és nyugis.
Te már mindent előre elterveztél, de párod egy kicsit mágy gondolkodott. Eric-nek más a világ felfogása. Vagyis elég spontán. Szóval a nyaraláshoz is így állt hozzá. Hogy majd csak lesz valami. Ez a te terveidnek meg eléggé keresztbe tett. Főleg azért, mert az idol nem igazán akart elmenni azokra a helyekre ahova te akartál. "Mert ott nem fog történni semmi random izgi dolog". Te meg ettől az elgondolásaitól a falra másztál.
De végűl csak kompromisszumott kötötettek. Ezért nyaralásotok felét a strandon és városnézéssel tőltötéttek. Másik felét meg valami spontán hülyeséggel ami Eric fejéből kipattant éppen. Csak is Youngjae kedvéért.
- Örülök, hogy meggyőztél, hogy a nyaralás egyik felét a strandon töltsük. Igazán szexi dolog bekenni a hátad. - mondta Eric mosolyogva, mire te felnevettél.
- Te nem vagy komplett. - ráztad a fejed nevetve. Eric csak a nyakadba puszilt, mire kellemes borzzongás futott végig a hátadon.
A város nézés is jól sikerűlt.
Eric random ötletei meg tök viccesek voltak. Volt ott éjszakai mesztelen fürdés a tengerben, egy érintő kavicsokkal, frizbizés a szállásotok folyósóján. És ehhez hasonló gyerekes hülyeségek. De te nagyon élvezted. Persze a romantikázásra is volt idő.
A nyaralásotok így volt csodálatos.
Seventeen JeonghanTi ketten Thaiföld mellett döntötettek. Mind a kettőtöket izgatott a Thai világ, arról nem is beszélve, hogy nagyon szép.
Hiába döntötéttek el, hogy miket fogtok csinálni, nyaralásotok nagy részét azzal töltötéttek, hogy egyik kajáldából mentetek a másikba.
Tudtátok, hogy jó a Thai kaja. Etettek is már mind a ketten. De mindenből a hazai a legjobb. Egyszerűen nem tudtatok betelni a finomabbnál finomabb ételekkel.
- Ez nagyon finom. - mutatta fel Jeonghan a kaját amit kért.
- Kérhetek egy harit? -kérdezted az idol meg a szádhoz emelte, hogy betud kapnin a falatot. Nagyokat hümmőgtél, hogy a fiú tudtára add, hogy neked is nagyon izlik. Persze egy apró kaja maradék maradt a szádon. Előszőr nem is értetted, hogy az idol miért közeledik egyre jobban hozzád. Végűl összeérintette ajakaitok.
-Te direkt provokálsz. - mondta neked szemrehányóan.
- Mi? Én? Mit csináltam?
- Direkt maszatóltad össze a szád. - forgatta a szemét a fiú.
- Ez nem igaz. - mondtad, utána felfújtad a szád és úgy kezdtél duzzogni.
- Khmm. Mint már említettem, te direkt provokálsz.
- Most mit csináltam? - emelted fel védekezően a kezeid.
- Túl cuki vagy.
Amikor épp nem kajáltatok akkor megnéztétek Thaiföld szépségeit. Akkor jöttél rá, hogy a valóságban sokkal szebb mint képeken. Mondjuk ez mindenre igaz.
Nagyon jól érezted magad Jeonghan-nal. Végre volt időtök kettesben lenni és odafigyelni egymásra.