- Nem szeretnék beszélni róla. - mondtad és kezeid közé temetted arcod.
- Miért? Helyes. - mondta barátnőd.
- Igen, de végig ment az egész sulin. Mondj egy lányt akit nem dugott még meg!
- Én és te.
- Rajtunk kivűl. - mondtad hisztérikusan.
- Ugyan! Aranyos srác, te is tudod. Jó a humora. - érvelt a legjobb barátnőd a fiú mellett.
- Oh, igen. A humora. Meg a helyes arca. - mosolyottál el.
- Látod, oda vagy érte.
- Ne mááár. - húztad el a 'már' szót.Yeonjun a középiskola szép fiúja. Főleg mert helyes arca mellett, vicces és a flört nagy mestere. Általában a lányok már attól eldobták a bugyijukat ha a fiú rájuk mosolygott. Természetesen te akartál lenni a kivétel. Az, aki nem dől be a szívdöglesztő mosolynak, a nagyon jó humornak, a bomba testnek. Viszont ez nem igazán jött össze. Legjobb barátnőd eggyel feletted járt és egyik nap elmondta, hogy Yeonjun-nak tervei vannak veled. Egyik osztálytársától tudta meg, aki a fiú egyik haverja. Miután ezt elárúlta neked nem sokkal Yeonjun is elkezdett nyomulni rád megállíthatatlanúl.
Benne lettél volna az egészben, mert Yeonjun igazán vonzó, ha nem tudtad volna, hogy nem a hosszú kapcsolatokról híres. Inkább az egy éjszakás kalandokról, a futó kapcsolatokról. Addig kellettek neki a lányok, amíg azokat magáévá nem tette. Egyszerűen nem akartál csalódni, ősszetőrni. De sajnos - vagy szerencsére - Yeonjun mesterien képes az ujja kőré csavarni a lányokat. Pár jól irányzott bók, mosoly, becenév és már a lábai előtt is hevernek.Békésen ültél órán, de akkor arra lettél figyelmes, hogy Yeonjun téged néz. Amikor a fiú észre vette, hogy te is nézed őt, tarkóját kezdte simogatni és továbbra is a szemedbe nézett. Igazán vonzó volt pillantása. El sem hitted, hogy nem csak azt tudja mit kell mondani, hanem azt is, hogy kell nézni. Elvesztél a tekintetében. Szép szemeit esze ágában nem volt levenni rólad. Végig mérte szinte minden porcikád. Amikor észre vetted, hogy tekintette lejebb csúszik, hajad dekoltázsod elé helyezted. Yeonjun felnézett és rád mosolygott. Legyintett egyet és visszafordult a füzetéhez. Amikor megszólalt a csengő szinte azonnal odament a padodhoz.
- Szia T/N! Mizu? - kérdezte és egy hajszáladat a füled mögé tűrte. Válaszra se méltattad, ezért elüldözte a melletted ülő srácot és levágta magát a helyére. - Mi a baj drága? - továbbra se voltál hajlandó beszélni vele, ezért kezét a combodra helyezte és közelebb hajólt. - Ugyan már! Tegnap olyan jót beszélgettűnk. Sőt, nem csak beszélgettűnk. - utalt a csókotokra.
- Az egyszeri alkalom volt. Nem foglak többször megcsókolni. - mondtad határozottan a fiú felé fordúlva.
- Oh, igen? - kérdezte pimaszúl és ajkaidra tapadt. Nem tudtad miért csókólsz vissza, de mégis azt tetted. Yeonjun-nal egy álom csókolózni, puha ajkaival tudja hogyan kell bánni.
Nyelvével végig szántotta alsó ajkad bejutást kérve a szádba. Minden makacsságod eltűnt arra a pillanatra, mert készségesen megadtad neki.
- Tudom, hogy vágysz rám. A szád elárul baby. - mondta és végig simitott az alsó ajakdon hüvelykujjával.
- Ne álmodj nagyokat! - mondtad és elfordultál, erre Yeonjun csak kuncogott egyet és visszaadta a helyet a padtársadnak.
- Egyszer úgy is beadod a derekad - mondta és elsétált a helyére.
- Ti csókolóztatok? - nézett rád padtársad felhúzott szemöldökkel.
- Nem, dehogy - mondtad egy gyilkos pillantást vetve a srácra.
- De láttam...
- Mondom, nem csókolóztunk - szűrted ki idegesen fogaid között, mire padtársad előrefordúlt inkább és csöndben maradt.Utolsó óra után éppen pakóltad össze a cuccod amikor Yeonjun jelent meg melletted.
- Szia babe? Mit csinálsz?
- Szerinted? Pakolok - mondtad a tőled telhető leggonoszabb hangnemben.
Utána felálltál és táskádat a hátadra vetted. Köszönés nélkűl hagytad ott. Vagyis hagytad volna, viszont megállított az ajtóban és megcsókólt. Már megint nem hitted el, hogy nem hajolsz el tőle vagy lököd el őt. Hanem hagyod. Hagyod, hogy megcsókóljon, hagyod, hogy kezét a derekadra csúsztassa. Aztán természetesen végig kellett nézned elégedett mosolyát, ahogy végig simit a kezeden és elsétál.
- Elmehetsz a picsába Choi Yeonjun – kiabáltad idegesen, de a fiú csak nevetett rajtad.Napokig ez volt. Ő folyamatosan ajkaidra tapatt, te meg hagytad neki. Próbáltad nem beadni a derekad, de tudtad, ezt a csatát már elvesztetetted. Nincs esélyed Mr.Szívtipró ellen. Már csak egy állomás volt, hogy Yeonjun terve egyenesben legyen, ez meg egy randi meghívás és, hogy igent mondasz rá. De jól tudta, azt az igent kimondatni veled igazán nehéz lesz. Vett virágot, csokoládét és még plüssmacit is. Sokáig gondolkodott, hogy mit mondjon és amikor úgy érezte készen áll, odament hozzád és belekezdett.
- Kedves T/N....eljönnél velem. Nem ez nem jó. Szeretnél eljönni? El fogsz....Ez menni szokott. Nem tudom mi van velem – vakargatta a fejét te meg nevettél.
- Mit szeretnél mondani?
- Csak azt, hogy...te is tudod – mondta és a kezedbe adta az ajándékokat amiket vett.
- Nem, nem tudom – húztad az agyát, pedig pontosan tudtad mit szeretne.
- Menjűnk el együtt moziba! – bögte ki.
- Rendben – itt Yeonjun száját egy: yesss hagyta el, azonban te felemelted a mutató ujjad és hozzá tetted: Egy feltétellel. Tényleg járni fogunk és nem csak kavarúnk – Yeonjun száját egy megkönnyebűlt sóhaj hagyta el.
- Rendben. Szeretlek – mondta és boldogan elsétált.A fiú sokáig nem akarta beismerni magának, hogy szerelmes. De rájött, már nem tud hazudni önmagának. Minden egyes alkalommal amikor meglátta az arcod nagyot dobbant a szíve. Előszőr nem is tudta mi ez az érzés, de aztán rájött. Miattad megtudta milyen igazán szerelmesnek lenni.
Aztán tényleg rendesen járni kezdtetek. Így te lettél Yeonjun első komoly kapcsolata és legelső szerelme.
Remélem tetszik bad_and_crazy_.💖
Csumi!💖