~ Amikor fel akarnak szedni
Felix - Stray kids
Első randi alkalmával az állatkertbe vitt téged. Az elején próbálta játszani a nagy menőt, mondta a rosszabbnál rosszabb felszedős dumáit. De aztán rájöttél ő jobban zavarban van, mint te. Próbáltad oldani a hangulatot, mert láttad, hogy ez így kínos lesz.
- Ömm...cu..cukor ment a sze-szemembe? - próbálta kinyögni - Vagy tényleg i-ilyen é-édesen né-ze-zel ki? - mondta miután sikerült végre befejeznie a mondatot.
- Felix...nyugalom! Nem foglak megenni reggelire - nevettél. - Nem kell félned - fogtad meg a kezét - Plusz ezeket a dumákat engedd el. Kitől hallottad, hogy ezekkel bárkit fel tudsz szedni?
- Jisung-tól - válaszólta mosolyogva. Te meg nevetve dörzsölted az orrnyerged.
- Jisung honnan szedte ezt a csodálatos csajozó technikát? - kérdezted felhúzott szemöldökkel.
- Nem tudom...szerintem Minho-tól - te akkor már könnyes szemmel nevettél.
- Felix, téged megszopattak. Nem is kicsit.San - Ateez
Folyamatosan veled flörtölt. Állandóan. Konkrét babynek hívott már pár nap online beszélgetés után. Amikor találkoztatok köszönés helyett ennyit mondott: - cukibb vagy mint a képeken...pedig azt hittem az már lehetetlen.
Próbálta azt mutatni ő mekkora férfi. Gyakran tért ki arra, hogy az összes lány akit eddig felvitt a halószobájába elégedetten távozott. Így próbált imponálni.
Nem tudta, hogy ezzel neked csak egy apró mosolyt csalt az arcodra.
Mikor már régebb óta beszéltettek megmutatkozott az igazi arca...a nem csajózós arca. Hanem Choi San, akibe úgy tűnt teljesen beleestél. Az igazi énébe. Már az elejétől vonzónak találtad, de utána pláne. A második randitokon megcsókólt és hivatalosan is egy pár letettek.Bambam - Got7
A flört mestere...ezért nehéz neki ellenállni. Aztán kinézetéről ne is beszéljűnk.
A buszon utazott melletted, és beszélgetni kezdte
tek.
Már rövid időn belül el is kezdte a büvölésedet.
- Olyan édes a mosolyod – mondta hirtelen.
- Köszönöm – válaszoltad elpirulva.
Ő elpirulásod egy félmosollyal nyugtázta. Megkezdődött a keritő show. Pár perccel azon kaptad magad, hogy megadtad neki telefonszámod. Onnantól kezdve már nincs menekvés. Minél inkább megismerted annál inkább oda lettél érte, és ezzel ő is így volt.Yoshi - Treasure
Egyik barátnődet megkérdezte az érdeklődési körödről, és mindennek utána nézett. Csak, hogy legyen közös pont.
Amikor megtudta, hogy nagyon szereted a sushit másnap vitt magával az iskolába...még adott is belőle amikor kértél. Mivel azt is megtudta szereted az uji matcha-s kitkat-et, mindennap vett egyet az iskolába menet....és természetesen adott belőle. A kedvenc könyveidet olvasta, a kedvenc filmjeidet nézte. Te már átláttál a szitán. Tudtad, hogy Yoshi nem fog lépni, ezért léptél helyette. Elhívtad a starbucksba. Remekül éreztétek magatok, ezért egyre több randire kezdtetek eljárni. Teljesen egymásba habarodtatok.
ezt a részt már hónapokkal ezelőtt megírtam, már csak az utolsó simításokat végeztem. A kérésekkel is haladok. Elárulok egy titkot: a DK-s rész nem sokára kikerül.
na csumi!