𝗡𝗖𝗧 𝗗𝗿𝗲𝗮𝗺

263 13 2
                                    

~ Amikor barátok vagytok, de ő szerelmes beléd és sírsz egy fiú miatt.

Jaemin
Nagyon megréműlt amikor sírva hívtad fel. De amikor montad neki, hogy egy fiú tört össze kicsit megnyugodott.
- Figyelj, kit érdekel egy ilyen fasz. Ha nem látja milyen csodálatos vagy meg se érdemel. – mondta mire te kicsit elvörösödtél a vonal túlsó végén.
- Csodálatosnak találsz? – kérdezted félénken mire ő kuncogott egyet.
- Hár persze. Te vagy a legcsodálatosabb ember akit ismerek. Nem tudja mit dobott el az a tuskó. Ha engem választanál én lennék a világ legbodogabb embere. – mondta, te csak vöröslő fejjel hallgattad tovább ahogy rólad áradozik. Monológja végére már egy könnycsep se volt a szemedben.

JisungNagyon félénk, ezért alig bírt megszólalni amikor sírva csöngettél be a házába

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Jisung
Nagyon félénk, ezért alig bírt megszólalni amikor sírva csöngettél be a házába. Látszott az arcán az aggodalom annak ellenére, hogy nem mondott semmit. Gyorsan beinvitált a házba és a kanapéra mutatott, hogy ülj le.
- Mi történt? – kérdezi.
- Szakított velem. – temetted kezeid közé az arcod.
- Ja, hogy csak ennyi. Semmi gond. Sok férfi van még aki bármit megadna azért, hogy azt mondhassa te vagy a barátnője.– nyugtatott miközben a hátadat simogatta.
- Mint például? – nézel fel rá könnyel áztatott arcal.
- Én. – válaszolta.

JenoAmikor megtudta a dolgot nem nagyon tört össze

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


Jeno
Amikor megtudta a dolgot nem nagyon tört össze. Sőt.
- Hú, végre szakítotattok. Utáltam azt a srácot. Olyan idegesítő. – mondta neked.
- Te most ennek komolyan örülsz? – csattansz fel a viselkedése miatt.
- Miért te nem örülnél ha végre lenne a szerelmednél esélyed? Hogy semmiféle mitugrász nem rontja el a terveidet? – te csak kérdőn néztél rá, mire ő rántott egyet a vállán.- Veheted ezt szerelmi vallomásnak. – tette hozzá, te meg csak kikerekedett szemekkel néztél rá.

 – tette hozzá, te meg csak kikerekedett szemekkel néztél rá

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Mark
Egy nagyon édes srác. Azonnal elkezdett vigasztalni.
- Sss, nyugi. Az a csávó megérdelmelne egy pofont. Összetörni egy ilyen aranyos lányt mint te? Szörnyű. – nyugatatgatott miközben a hátadat simmogatta.
- Nem vagyok aranyos. Mindenkinek igaza volt. Túl jó pasi volt hozzám. Bedőltem annak, hogy mennyire szeret de csak kihasznált. Csak a vágyai kielégítésére kellettem. – mondtad miközben patakokban folytak a könnyeid.
- Inkább te voltál túl jó hozzá. Ha ennyit értél neki hagyd a fenébe! Egy ilyen fiú nem érdemli meg, hogy sírjál miatta.
- Köszönöm, hogy ilyen kedves vagy. – ölelted meg hirtelen mire neki kisebb pir jelent meg az arcán. Az se zavarta, hogy tiszta víz lett a pulcsija, azt akarta, hogy örökké így maradjatok.

 Az se zavarta, hogy tiszta víz lett a pulcsija, azt akarta, hogy örökké így maradjatok

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Renjun
Megölelt és apró puszit adott az arcodra. Csak egy baráti, "ne sírj" puszit, bár volt mögötte hátsó szándék.
- Figyu! Az a srác nem is volt helyes. Meg se érdemelt. Hogy meri összetörni a szíved? – nyugtatgatott tovább.
- Ez a tipik "meg se érdemel" duma. Fogadjunk, hogy nem így gondolod! – csattansz fel.
- De így gondolom! Én se érdemellek meg, bár mindent megteszek azért, hogy a jövőben igen. – végig simit arcodon és folytatja. – Te vagy a legcsodálatosabb lány a földön. Ha engem választanál sose dobnálak el.

HaechanAmikor meglátta, hogy sírsz azonnal aggodalommal teli arccak kérdezte, hogy miért

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Haechan
Amikor meglátta, hogy sírsz azonnal aggodalommal teli arccak kérdezte, hogy miért. Te csak röviden elmondtad mire ő elszaladt. Vagy úgy egy kiló csokoládéval tért vissza.
- Nem vagyok éhes. – mondtad meglátva a több doboznyi édességet.
- Na egyél. A csokoládé segít begyógyítani a szerelmi sebeket. Hidd el tapasztalatból mondom. – nyújtja feléd a sok édességet amit te óckodva de elfogadsz. Kinyitjátok a mogyorós fehércsokoládéd és elkezditek enni.
- Kitörte össze a szíved? Ismerem? – törted meg a csendet.
- Jobban mint gondolnád. Annyit mondok az a lány úgy eszi a fehércsokit mint valami disznó. – neveti el magát. Haechan kivett egy zsebkendőt a zsebéből és letörölt egy kis fehércsokit a szád széléről.

 Haechan kivett egy zsebkendőt a zsebéből és letörölt egy kis fehércsokit a szád széléről

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Chenle
Amikor meglátta, hogy sírsz azonnal ölelgetni kezdett.
- Ne foglalkozz azzal a sráccal. Víz van az agya helyén ha képes ilyet tenni. – nyugatatgat. – Az ilyen parasztok egy elhullajtott könnycsepet sem érdemelnek. Fel a fejjel! Én itt vagyok és itt leszek a szükséged ven rám.
- Köszönöm. – válaszoltad és jobban belebújtál ölelésébe.
- Ja és ha még egyszer megcsapja a segget csak szólj! Beverem a pofáját. – tette hozzá nevetve.

 – tette hozzá nevetve

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


Ez ilyen cutie résznek lett szánva. Remélem az lett xD. Csumi!

Kpop Imaginesحيث تعيش القصص. اكتشف الآن