Sziasztok. Ez a rész fontos megjegyeznem, hogy még azelőtt játszódik, hogy Katsuki és Név-chan elutaztak volna a lány szüleihez. Fontos alappillére a kapcsolatuknak. Hogy is mondjam erősen 16+ vagy 18+-as jelenet. 🔞🔞🔞🔞 Épp ezért, ha nem bírod az ilyesmit csak tekerd át azt a részt. Katsuki szülinapjára készült. Remélem tetszeni fog nektek .
Napsütéses tavaszi reggel köszöntött be ezen a mai csodás napon. A tavasz hírnökei, a madarak vidáman csicseregve dalolták a maguk kis ódáját. Szépen csengő hangjuk olyan volt, mint egy nyugtató zene a sötét éjszakában. Sokan csendháborításnak titulálnák a kora reggeli zsivajt és arra törekednének, hogy megszüntessék valahogy a zaj forrását.
Pedig, ha az ember igazán odafigyel, akkor ráeszmél, hogy ez nem zaj vagy zsibongás, hanem egy szépen szóló harmónia. Egy zene, ami akár egy szülinapi dal is lehetne.
(Név)-chan ezekkel a gondolatokkal a fejében nyitotta ki szemét és továbbra is a madarak énekét hallgatva elmosolyodott. Csodás áprilisi reggel köszöntött rájuk, főleg azért is, mert egy számára nagyon fontos személynek ma volt a szülinapja.
Ahogy ez eszébe jutott a szóban forgó szülinapos még mindig mélyen aludva motyogott egy sor érthetetlen szót álmában, majd még szorosabban ölelte magához a lányt. (Név)-chan hátrafordult kissé, hogy ellenőrizze a férfi ébrenlétét. Első pillantása először egy izmos mellkast látott meg, ami enyhén szólva nyálcsorgató volt egyesek szerint. A lány egyet értett velük. Feljebb emelve szempárját, meglátta a társa vérlázítóan helyes pofiját és bozontos szőke haját, amibe mindig olyan szívesen túrná bele a kezét.
Katsuki Bakugou, a szexi nyomozó, ahogy csak magában hívta a lány, láthatóan még mindig aludt. Ez megkönnyítette számára a helyzetet, mert így legalább meg tudja tenni, amit eltervezett. Mégpedig azt, hogyan lepje meg a barátját szülinapján.
Óvatosan, hogy Katsuki-t fel ne ébressze megfogta a férfi karját és lefejtette magáról. Katsuki tudniillik, mióta együtt aludtak erőteljes szeretettel karolta át a testét és olykor olyan helyeken is érintette, hogy zavarba is jött tőle, ugyanakkor élvezte is. Ezt azonban soha nem adta volna a férfi tudtára. Még csak azt kellett volna, hogy ennél is jobban nagyképűvé váljon.
Épp ezért, hogy elejét vegye és mert a mai jeles napon nem akarta, hogy előre eltervezett napját a szöszi nyomozó elfuserálja a szokásos reggeli perverz simogatásaival, gyorsan kicsusszant a férfi karjaiból és a fürdőbe sietett. Lezuhanyzott, megtörölte magát, majd betekerve magát a kedvenc szuperhősös törölközőjébe halkan visszaosont a szobába.
Az előző nap gonddal kiválasztott ruhát bepakolta egy táskába, majd egy kék rövid nadrágot és egy fehér pólót felkapva magára megpróbált kiiszkolni a szobából. Ám nem számolt azzal, hogy Katsuki mennyire is ellene volt az ilyenféle szándékának.
A szőke nyomozó csendesen, mint egy ragadozó kicsusszant az ágyból, majd hátulról átfonva a lány karcsú derekát megakadályozta ebbéli szándékában.
- Hova, hova ilyen sietősen, pici lány? - kérdezte a szőke hajú nyomozó és lágyan megcsókolta a lány fülét jól ismerve annak érzékeny mivoltát. A lány felsóhajtott, pont úgy, ahogy azt Katsuki várta.
- Felébredtél? Pedig úgy tűnt nagyon mélyen alszol - fordította kissé hátra fejét, hogy belenézzen barátja vörös szempárjába.
- Kis csacsi lány. Ha azt hiszed, hogy olyan könnyen meg tudsz lépni előlem, hát akkor el kell, hogy szomorítsalak, de már azelőtt ébren voltam, hogy kibújtál volna a karomból - mondta a férfi, mire (Név) egy meglepett ugyanakkor csalódott sóhajt hallatott. - Azért ennyire ne hangoztasd, hogy nem örülsz neki. Vagy talán a szokásos reggeli rutin hiányzott és ezért ez a sóhaj? - vigyorodott el Katsuki, és hogy szavainak igazat adjon kezét a lány pólója alá csúsztatva rásimította tenyerét a bársonyosan sima bőrére a hasán.
ESTÁS LEYENDO
Segítség Trilógia 1. - Segítség, egy rossz fiú a társam! ✓
Fanfic(Reader-chan) gyerekkori álma valósult meg, mikor rendőr lett belőle, hiszen apja is az volt. Ám legnagyobb vágya mégis az, hogy nyomozó lehessen, amihez viszont nagyon gyenge esélye volt, mert minden hely be volt telve a nyomozó testületben. Egy na...