XII.

2K 68 7
                                    

Spojím naše rty. Nik ihned začne spolupracovat. Tohle jsem nechtěla, ale je to tady. Už to nedokáži zastavit.
Nějakým způsobem si sednu na jeho stehna a začnu se jemně pohupovat nahoru a dolu. Cítím, jak jeho ruce putují po mých bocích. Následně sundavají mé tričko, které končí na zemi společně s podprsenkou. Na oplátku mu sundám bílé tričko pro mě neznámé značky.
Otočí se i se mnou a položí mě pod sebe. Sundá mi kalhoty i s kalhotkami. Sám si sundá své kalhoty. Zadívá se mi do očí, usměje se a v tu chvíli mezi námi přeskočí jakási jiskra. Věděla jsem o ní. Moc dobře. Jen jsem si to nechtěla připustit. Dominik mě zalehne a začne mě líbat. Vášnivě. Cítím v tom chtíč i l-l-lás...?

„Můžu?" Řekne do polibku. Místo odpovědi jen zakývám hlavou na náznak ano.

Dominik se opět usměje. Sundá si boxerky a já ho posadím na kraj postele. Kleknu si. Vezmu jeho již tvrdý úd do ruky a následně vložím do úst. Nik vypadá, že se mu to líbí. Potvrdí mi to i jeho vzdych.
Jakmile ucítím cukání, přestanu.
Sednu si na něj obkročmo a pomalu si sednu na jeho penis. Dominik mě chytne za boky a pomalu se mnou pohybuje. Užívám si každý kousek jeho těla. Jeho vůni. Jeho jazyk putující po mém krku. I to, jak zarývá nehty do mých boků.
Jakmile si zvyknu začne pohybovat rychleji. Cítím blížící se orgasmus. Proto ještě zrychlím. Projede mnou vlna energie, potěšení a spokojenosti. Po pár přírazech v sobě ucítím teplou tekutinu.
Jen se s úsměvem podívám na Nika. Políbím ho. Společně zalehneme do postele. Přehodím přes nás peřinu a ulehnu na Dominikovu hruď.

„Jsi úžasná." Políbí mě do vlasů.

„Mám tě ráda Domí." Špitnu.

„Já tebe Baru."

Texting with GoldcigoKde žijí příběhy. Začni objevovat