7(حلقات ناريه) 🔥

1.8K 41 57
                                    


رواية: « جريئه اقتحمت حياتي »

البارت السابع...(7).....

بسم الله الرحمن الرحيم....

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بعد مرور الوقت خرج اكرم من التواليت ولكن صدم عندما وجدها مرتبه الغرفه بأكملها ولا يوجد قطعة ثياب واحده علي الارض.. بالغرفه ابتسم وهو يعتقد ان تلك الغبيه نفذت ماقاله بالحرف الواحد اتجه الى خزانته وفتحها ولكن بـهذه اللحظه كان يسقط ارضاً وجميع الثياب تقع فوقه الأن فقط علم ما فعلت تلك المجنونه....

أكرم : نهض بغضب وهو يصرخ. وتييييييييين....

ضحكت وتين بشر وهي تقف في غرفتها وتقفل الباب جيداً مردفه بخبث: هو انت شوفت حاجه ده انا هوريك الويل ياباشا....

اكرم من الخارج : انتي ست بيت فاشله جداً علي فكره.....

وتين بتهكم : وانت ست بيت معفنه علشان تبهدل اوضتك كده يامعفن....ههههه

اكرم بغيظ وضحك : انا بقيت ست علي اخر الزمن ماشي ماشي يا وتين وتركها واتجه لليفينج......

وتين من الداخل: هههههه هوريك اللعب مع وتين المغربي علي اصوله.....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انتهى اليوم واشرقت شمس بداية يوم جديد ستبدأ به حكايات جديديده على ابطالنا وستنكشف اصرار ايضآ سوف نعلمها معآ.....

في منزل مؤمن عبدالرحمن......

نهض ايوب وهو يتأثب بنعاس نظر بجانبه ليرا اخيه مازال نائما ابتسم بحنان ثم قبل جبينه فهو يعتبره ابنه وليس اخيه الصغير فقط حقآ كان سيتوقف قلبه عندما علم بحادثته ولكن حمدالله كثيرآ انه بخير حتى وان فقد الذاكره ولكن الشئ الأهم هو انه بخير.....

أيوب : نهض من مكانه واغتسل وبدل ملابسه واخذ اشيائه الشخصيه واتجه الى منزله فهو في ليس بعيدآ كثير عن بيت مؤمن
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ وبعد وقت وصل الى هناك بعد قليل ليدق الباب وأقل من دقيقه كانت جنه تفتح الباب...

جنه : نظرت هي له وهي تحمد ربها انه بخير فبعد ماذهب في البارحه سريعآ قلقت كثيرآ عليه...

أيوب اردف ببتسامه: عامله اي ياجنه...

جنه بخجل: الحمدلله.. انت عامل ايه وليه مشيت امبارح بسرعه كده ليه...

ايوب : نظر لها وهو يبتسم بخبث...

جنه لتكمل هي سريعآ: قصدي ان كان شكلك خايف اوي يعني.....

أيوب بإبتسامة: مفيش اخويا بس كان عامل حادثه وكلموني عشان كده مشيت بسرعه

جنه بقلق : وهو دلواقتي عامل ايه

ايوب : بخير الحمدلله... المهم الملاك الصغيره عامله ايه....

رواية جريئه اقتحمت حياتي( مستمره) ❤🙏🏻حيث تعيش القصص. اكتشف الآن