8( شئون بنات) 😂

977 42 19
                                    

رواية : « جريئه اقتحمت حياتي »

البارت الثامن...(8)......

بسم الله الرحمن الرحيم...

متنسوش النجمه (★).... اه شوفتك يالي دخلتي علي البارت ومفعلتيش النجمه يلا فعليها ياقمر.... ✨✨

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

في منزل اكرم الخولي تحديداً امام غرفة وتين......

أكرم بفزع : وتين..، ياوتين انتي فين....

وتين ببكاء ومن خلف السيتاره : ااا اكرم انا خايفه....

اكرم بقلق : طيب طيب اهدي انتي فين...

وتين : انا شوفت فأر گگ كان هنا في الاوضه

اكرم بشمئزاز: طيب اخرجي من مكانك يلا اخرجي....

وتين برتجاف : وخرجت من خلف السيتاره ووقفت امامه وليتها ما خرجت فكانت ترتدي تيشيرت ابيض وبشعرها وبنطال جينز....

أكرم بتحدق : ودلف للغرفه ولكن خرج الفأر من اسفل الفراش وكاد ان يدعسه اكرم بأرجله ولكن تفاده ووقع ارضاً علي ظهره متألماً....

وتين بضحك : ههههههه يادي النيله علي الرجاله.....

اكرم بغيظ من تلك ثرثرتها : أاااه منك لله هو كان لسه خف اما اقع عليه تاني.....

وتين شعرت بالحزن عليه : اتجهت له ومالت ومدت يديها له واردفت قوم ياكوكي...

اكرم : ميت'ين ام كوكي دي اللي قرفاني بيها

وتين : هو دخل فين انا مستحيل انام هنا...

اكرم بتوعد : دا انا مش هسيبه ابنل ** اللي كسرلي ظهري ده.....

وتين بتذكر : يالهوي دا دخل التواليت وهدومي جوه ممكن ياكلها......

اكرم : ايكش ياكلك الهدوم كلها واستريح منهم واجبلك غيرهم ونفسي تعترضي.....

وتين : اتجهت الي الخذانة وجدت جميع ملابسها( مقروضه) فأخرجتهم بحسره من الخذانه تكاد تبكي واردفت اعااااااا أكرررم دول كلولي الهدوم كلها....

اكرم بفرح: الحمدلله ربنا استجاب واكلوهم...

وتين بفزع وصريخ : لأن فأر من تلك الفأران قفز علي ذراعها فأطاحت الملابس واتجهت خلف اكرم واردف يععععععع....

اكرم بتوتر : نعم فهو يخاف من تلك الفأران يتقزز منهم ولا يطيقهم ثم اردف هما كتير بقى مش واحد.....

وتين من خلفه : اتصرف انا خايفه واكملت بحسره اعااااا كلولي الهدوم لا يارب مايكنوش اكلو التوب بتاعي وهوت الشورت انا ملبستهمش خالص....

اكرم بضيق : لأنها تحتضنه من الخلف..فأردف ممكن توعي من ورايا علشان اتصرف....

وتين : دا انا هخلي ايمان تطين عيشتك بتفتحلها الشباك اللي هما مابيفتحهوش

رواية جريئه اقتحمت حياتي( مستمره) ❤🙏🏻حيث تعيش القصص. اكتشف الآن