30(الصفعه المؤلمة)🔥

510 25 33
                                    

رواية" جريئه اقتحمت حياتي "

البارت الثلاثون (30)

بسم الله الرحمن الرحيم

___________________________

اشرقت الشمس بداية يوم جديد على ابطالنا مع بعض الاحداث الجديدة .....

استيقظت ايمان وهي تفرد جسدها على ما تتسطح عليه وهي ترمش باهدابها تحاول فتح عينيها وابتسامتها التي ابتسمت عندما تذكرت انها لا تكشف الي الآن ولكن صرخت في وجهه عندما وجدته يجلس بجانبها على الاريكة ويحدق بها عن قرب .... هل قلت للتو الأريكة ؟!! نعم الاريكة فهو في الصباح الباكر كام واتجه لغرفتها وحملها من علي الفراش واتجه بها لغرفة اكرم ووصد الباب ووضعها علي الأريكة وتسطح هو على الفراش وراقبها حتى حركت جسدها وتفرده دليلاً أنها استيقظت.....

ايهاب بمكر : في ايه يا ميمو !!؟

ايمان : ااا. أنا ايه اللي جابني هنا ؟

ايهاب ابتسم بسخرية : رجليكي اللي جابتك !

ايمان رددت بحنق ثم قامت من على الاريكة: دا اللي هو ازاي عايز تقول اني بمشي وانا نايمه !!

ايهاب ومازال على نفس الوضيعة: صح كده

ايمان مشيره له على الباب : انت ازاي تسمح لنفسك وتجيبني هنا وكمان تقفل الباب علينا

ايهاب أخرج سيجارة واشعلها ثم نظر لها: البوب بيعمل اي حاجه وزي مانتي ما عملتي اللي عملتيه... !

ايمان لوت فمها بسخرية : دي مين دي اللي عملت اللي عملته..... !

ايهاب ابتسم بمكر : أنا ...!

ايمان بإنتباه: وجدت أن ملابسها عبارة عن بنطال جينز وتيشيرت بنصف كماً وهي ليست متعودة أن ترتدي هكذا امامه فنظرت لنفسها ثم لأيهاب ثم اتجهت الباب لكونها خجلت من نفسها ولكن لا مفر وجدت الباب موصداً بالقفل زفرت بضيق واستدارت له وجدته يبتسم لها بستفزاز....

ايهاب قام من على الاريكة ويحدق بها كالذي ينوي على فعل شيء : والله وطلعت البت المعفنة مخبيه جمالها واحنا منعرفش ثم غمز لها واردف اممم هتعترفي ولا اتعامل معاكي

ايمان : توجست خيفة لكونها خطر على بالها أن ايهاب يقوم بفعل اي شئ دون عمل حساب لأحد ومن الممكن أن يـ ........

ايهاب بنبرة محذره : اممم هتبصيلي كتير

ايمان دون تكليف نفسها عناء النظر له وبتجاهل اردفت وهي دالفة للتواليت : اه أنا ودا آخرة الصرمحة ورا البنات وكادت أن توصد الباب خلفها ولكن اقتحم هو التواليت ودفعها للداخل ووصد الباب خلفه مع اندهاش تلك الواقفة.....

ايمان بلعت ريقها واردفت: ايه اللي حصل وبيحصل دا ؟!!

ايهاب مصطنع الخبث : ايه بقى !...

رواية جريئه اقتحمت حياتي( مستمره) ❤🙏🏻حيث تعيش القصص. اكتشف الآن