16(حب عابر) 💔

718 44 52
                                    


رواية« جريئه اقتحمت حياتي »

البارت السادس عشر....

بسم الله الرحمن الرحيم...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اشرقت الشمس بضوئها المشع بسمائها الصافيه بداية يوم جديد مع احداث جديده علي ابطالنا......



في منزل محمد الخولي...تحديداً في غرفة ايمان....


ايمان  : استيقظت واتجهت للتواليت اخذت حماماً سريعاً خرجت ارتدت اسدال صلاتها ووقفت علي سجادتها تؤدي فريضتها........................

وبعد وقت خرجت من غرفتها وجدت المنزل هادئاً وكأنها لا يوجد سواها علمت ان مرات عمها وعمتها وابناء عمتها البنات نائمون وبينما الشباب نائمون في منزل عمها احمد....

ثم اتجهت الي المطبخ لكي تحضر لهم الطعام...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بينما علي الجانب الاخر في غرفة نوران وتالا.....


نوران  بنزعاج :  اه... اوعي رجلك يا تالا.....

تالا بنوم  : هممم

نوران  بنزعاج: ماتوكليني رجليكي احسن...اوعي رجلك يابت......

تالا  : اسكتي بقا عايزه انام وتقلبت ولكن ضربت برجلها وجه نوران ماما جعلها تتألم....

نوران  : آااااه...يخربيت غبائك ياشيخه.....

تالا  : هوووف عايزه ايه...

نوران  : قامت من جانبها وواضعه ياديها علي وجهها اردفت انتي بتتخانقي وانتي نايمه...   !!

تالا  : معدتش انام معاكي انتي كائنك طايره في الجو فارشه نفس علي السرير....

نوران  بضيق : انا...  ! انا برضو بشخر وانا نايمه وبضرب وبزعج اللي نايم....

تالا بشهقه  : انا.....  ! دانا طول الليل ازيح فيكي وانتي جاموسه مش بتحسي ولا انتي هنا اصلاً....

نوران  : انا الدور والباقي اللي مش هتلاقي عريس يتجوزك من انك وانتي نايمه اخش اخش وانتي نايمه شخيرك جايب اللي بره....

تالا بغيظ : انا هوريكي مين اللي بتشخر وهي نايمه وهرولت خلفها....

نوران  : خرجت راكضه من الغرفة متجهآ للصالون وجدت أحداً في المطبخ اتجهت اليه ووجدتها ايمان فوقفت خلفها لكي تستغيث بها...

تالا  : امسكت السكينة واردفت مين بقي اللي بيشخر ياست نور وشخيرها بيجيب اللي بره  !!

نوران  : اهدي يا عمي الحاج انا بقول دي ايمان اللي بتشخر .....

ايمان بزهول  : انا يا نور ...   !

نوران بمكر : لا دي تالا اللي حاولت تأقنعني وانا مصدقتهاش مستحيل ايمان تشخر وهي نايمه...   !

رواية جريئه اقتحمت حياتي( مستمره) ❤🙏🏻حيث تعيش القصص. اكتشف الآن