35ولو مات القلب انتي البديل❤️

567 24 20
                                    

*رواية جريئه اقتحمت حياتي*

البارت الخامس والثلاثون (35)..

بسم الله الرحمن الرحيم

________________________

وفي الطريق الذي كان يقود العربية ايوب الخولي لذا استغل محمد الخولي هدوء الجميع واردف ايهاب يا ابني انت ازاي سوقت وانت اصلا فاقد الذاكره ازاي لسه فاكر المكان...؟

تلعثم ايهاب وشعر انه لا يقوى على الرد على سؤال عمه ولكن تشجع واردف بتوتر صــ صـ صراحه كده ااااا.انا الذاكره رجعتلي من زمان...

شهقت النساء بفرحة عارمة وابتسمت الشباب على تلك الخبر الذي سمعوه من ايهاب للتو..!!ولكن حدق به والده بيضق واردف ....

احمد رمقه بنظرة سريعة: والله وعرفت تربي يا احمد يا خولي تعالوا شوفوا ياخواتي ابني بيستغفلني....

ايهاب حاول تصليح الموقف : بابا اسمعني بس انا مش قصدي كده والله كل الحكايا انكم عارفين أن أنا بحب الدردشه والهزار فعلشان كده استغليت فقدان ذاكرتي في اني اعمل جو في العيله ....

احمد بغيظ : خلاص خلص الموضوع اقفله على كده ....

ايهاب : عمي اتكلم بالله عليك انت ...

مصطفى بضحك : مش هقول غير انك تستاهل ضرب الجزمه يابن احمد ....

محمد : احمد ربنا يا احمد أن طلع لعب عيال وان الذاكره رجعت صلي على سيدنا النبي واهدئ...

احمد : الحمد لله لكن شباب اليومين دول عايزين التربيه من جديد .....

عقب كريس على تلك الجملة واردف : الحمد لله الكلام مش متوجهلي.....

عبدالله بلا مبالة: ولا أنا أنا مش من شباب اليومين دول أنا من شباب الايام اللي عدت

اكرم بضحك واردف بثقه : الناضج ناضج حتى لو علقوا على راسو شُخليله....

مؤمن بشماته : الدور والباقي على اللي داير يغفل في رجالة عيلته .....

ايوب بصدمة: اخخ ياولاد الـ بتشمتوا في سيدكم يا عرر ...

اكرم بضحك : عيش لغيرها يا معلم ما انت طول عمرك بتشمت في العيله كلها جات علينا يوم....

نظرا له ايهاب ورفع له حاجبه باستنكار واردفه: لا عندكم حق يابن العم... !!

بينما على الجانب الاخر كانت تنظر له وهي مبتسمه فهي سعيدة الان بهذا الخبر لذا نظرت له ببسمه فرحه وانزلت بصرها ...

نظر احمد الخولي لابنه نظره محذره واردف: مستخف دمك ثاني يا ايهاب؟؟ انت حر انا هاعدي لك المره دي ومش هعدي ثاني تمام عشان عيب عليك لما تكون مغفل ثلاثه كبار في السن...

محمد الخولي بخبث : قصدك اتنين انت ومصطفى ...

مصطفى بضحك : شوف الراجل بتلمح لإيه ياعني متخافش مفيش التانيه ولا الرابعه حتى ههههههه...

رواية جريئه اقتحمت حياتي( مستمره) ❤🙏🏻حيث تعيش القصص. اكتشف الآن