„Už je mi to jasný"

758 56 2
                                    




Felix

„Chci to taky zkusit" ozvalo se až nějak moc blízko mě. Otočil jsem se a cukl se sebou. Stál tak blízko. „Tančit?" zeptal jsem se. Sklonil svou hlavu ještě blíž ke mě. „Ano, myslíš, že by jsi mě učil? Zaujaly mě ty pohyby a i to jak volně a ladně jsi tančil. Taky to chci zkusit" zašeptal.

Automaticky se mi rozbušilo srdce. Měl jsem pocit, jako by jsem ho slyšel, i on. „J-jo jasně" zatřepal jsem hlavou. Právě mi polichotil. Až moc. „Tak pojď, stoupni si jako já....."

***

„To bylo fajn" vydechl Hyunjin po tom, co jsem ho naučil základní kroky z Blood, Sweat & Tears. Dal jsem mu Jiminovu choreografii, protože jsem ji uměl nejlíp a mohl ho opravovat. Lhal bych, kdybych řekl, že mu to šlo špatně. Byl úchvatný.

„Fakt jsi nikdy netančil" zeptal jsem se ho snad už po třetí. Na to mi odpověděl jen širokým úsměvem. „Ne, fakt" mrkl na mě. Další zástava srdce. „Pojď si zkusit ještě ten sešup s nohama od sebe" navrhl jsem.

Asi ve dvacáté sedmé sekundě písničky si právě zakryje oči rukou, dá nohy od sebe a prohne se v trupu. Dělal to velmi ladně a toho jsem chtěl s ním docílit. Člověk, který tancuje poprvé nemá šanci to udělat, tak svižně jako profesionál. Teda.. anděl.

Pustil jsem mu to pasáž a on už nacvičený krok zopakoval. „Do prdele to nejde" naštvaně semkl obočí k sobě. Byl moc ztuhlý.

„Zkus se trochu uvolnit. Jako bys padal dolů a pohni s pánví zezadu dopředu, zvládneš to. Učíš se rychle" povzbudil jsem ho. Zase mi věnoval menší úsměv a přikývl. Nevím, od té doby co jsem si postěžoval, že je furt vážný se na mě usmívá a z toho se mi rozpouští kolena jako plátky čokolády.

Znovu jsem zapl hudbu od začátku a on se začal ladně pohybovat. Uměl to už výborně. Skoro bych nenašel žádnou chybu. Pak zase přišla ta pasáž. U té se zastavil a dal si ruce přes obličej. „Pojď za mnou" pokynul jsem mu. Hudbu jsem posunul o pár sekund před tím krokem a stoupl si za něj. „Znovu" pokynul jsem mu.

Pustil jsem play a v tu chvíli jak dupl nohama od sebe jsem šel k němu blíž, chytl ho za boky a rukama je zhoupl. To bylo ono. „Co děláš" vylekal se a otočil se mým směrem. „Jen jsem tě opravil. Teď to zkusíme ještě jednou" vysvětlil jsem mu. „Tak pojď přede mě ty, chci to od tebe pochytit" opáčil a udělal mi prostor. Nějak jsem nad tím nepřemýšlel a prostě zapl hudbu.

Jakmile jsem měl v plánu se prohnout v bocích, cítil jsem na bocích ruce a následně na to, jak se na mě natisklo jeho tělo. Udělali jsme ten pohyb společně a na to mě pustil a odstoupil ode mě. „Už je mi to jasný" přikývl jakoby nic. V tu chvíli jsem hořel. Tohle se nestalo.

Černý Anděl  |  HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat