4

349 18 8
                                    

Saatlerce sadece düşünmüş ve kendini koruyabileceği yollar aramıştı Gece.Sabahın erken saatlerinde polisler gelip daha detaylı konuşmak için eve girdiler ve etrafı incelediler.İşe yarar hiçbir şey yoktu.Sırf bu yüzden kendi aralarında Yekta'ya bir lakap bile bulmuşlardı.Tıpkı bir hayalet gibiydi,hiçbir iz bırakmadan işini halleder ve giderdi.Ve Hayalet yine gelip işini halletmiş,hiçbir delil bırakmadan ortadan kaybolmuştu.Bu durum herkesi zora sokuyordu artık,özellikle de konuşmaması için tehdit edilen Gece'yi..Polisler bir kaç gün koruma amaçlı evin etrafında olacaklarını,ama bunun uzun süremeyeceğini ve evi terk etmesi gerektiğini onlarca kez daha söylemişlerdi.Gece denilen hiçbir şeyi umursamadan yardımları için teşekkür etti ve polisleri evden yolladı.Bu sefer kendi odasına çıkıp hala çıkarmadığı üstünü değiştirdi.Dolabını açtığı anda karşısına renkli ve cıvıl cıvıl kıyafetleri çıkmıştı.Hepsine iğrenerek baktı genç kız,beğeniyle alıp giydiği o kıyafetler artık eskisi gibi hissettirmiyordu ona.Sadece onlar değil,geri kalan hiçbir şeyin tadı kalmamıştı..Aralarından siyah bir şort ve siyah bir tişört çıkarıp üstüne geçirdi.Tüm bu olanlardan önce koyu renklerden nefret ederdi,hatta neredeyse hiç giymezdi.Ama artık kendini sadece onların içinde iyi ve güvende hissediyordu.Bir gecede tüm dünyası tıpkı giydikleri gibi kararmıştı.Kimse adının anlamını taşıyan bir kız olduğunu düşünmezdi önceleri,herkes senin adın Güneş veya Işık olmalı derdi,tıpkı onlar gibi parlak ve güzelsin..Bunu kesinlikle doğru bulurdu Gece,kendisiyle ne kadar zıt bir ismi olduğunu düşünürdü hep.Ama şimdi,o ismi iliklerine kadar hissediyor ve yaşıyordu.Kaderi çoktan yazılmıştı oysa ki,herkesin ismi kendine en uygun isimdir derler.Buna inanmaz,hatta dalga geçerdi.İçinden ne aptalmışım diye geçirdi genç kız..Hayatının böylesine değişeceğini nerden bilebilirdi ki?

Yatağına oturup eline telefonunu aldı.Ailesinden ona bir miktar para kalmıştı.Bu yüzden kafasında ki şeyi yapacak parası olduğunu biliyordu.İnternetten en iyi ev güvenlik sistemi sitelerinde gezdi.Parası umrunda değildi,en iyi firma hangisiyse onunla anlaşacak ve o yaratığın evine tekrar girememesini sağlayacaktı.Uzun araştırmalarının sonunda güzel bir firmayla anlaştı ve yarın eve sistemi kurmak için geleceklerini söylediler.Kızın içine az da olsa su serpilmişti artık.

Geri kalan günü evde televizyon izleyerek-asla odaklanamayarak- ve bulduğu her şeyi yiyerek geçirdi.Günlerdir hiçbir şey yiyememişti,iştahı tamamen yok olmuştu sanki.Ama bugün de dünyaları yese bile doyamadığını hissediyordu.Mutfağa gidip dolabı açtı ve dondurma aradı,ama bitmişti.Gözlerini devirip dolabı geri kapattı ve homurdanmaya başladı.Canı fazlasıyla dondurma veya tatlı herhangi bir şey çekiyordu.Sanki yedikçe rahatlıyor ve beyni uyuşuyordu.Buna en ihtiyacı olduğu zamanlardı aslında,beyni tamamen ayık durdukça ona zarar veriyordu.Bu düşünceyle belki bir şişe viski de alırım diyerek üstüne bir hırka geçirdi.Anahtarlarını alıp vakit kaybetmeden evden çıktı.Evinin etrafında gezen sivil polisleri görebiliyordu,eğer katil gelirse o polis olduklarını bile anlamadan yakalayacaklardı.Yekta'nın bunu anlamayacağını sanmaları ne komikti..Dün gece kızı ziyaret etmişti ve ertesi gün her şey normal mi kalacaktı yani?Genç adam bunun imkansız olduğunu adı gibi biliyordu.Kızın polislerden sonra kendi yöntemleriyle kendini koruyacağından da emindi,bu yüzden kafasında son derece tehlikeli bir plan kurmuştu bile.Gece artık onundu,kimse buna karşı çıkamaz ve engel olamazdı.O hastalıklı beyni kızı tamamen sahiplenmişti bile.Kızın fikirlerini ve hislerini dahi umursamayacak durumdaydı.Empatiden yoksun bir psikopat başkasının duygularından ne kadar haberdar olabilirdi ki zaten?Tek düşündüğü,bildiği kendi istekleri ve yapacaklarıydı.

Kafasında gezen korkunç planlarla dışarı çıktı.Dakikalar sonra tekrar kızın evinin yakınlarındaydı ve olan biteni izliyordu.Hiçbir hareket olmadığını görünce içinden bi küfür savurdu.Bu durumun işini zora sokacağını düşünüyordu.Tam o anda,Gece yüzündeki duygusuz ifadesiyle evin kapısından çıktı.Etrafta kısaca gözlerini gezdirdi ve adımlarını evin sağında ki yola yöneltti.Yekta gözlerini bir an bile ayırmıyordu kızdan.Her bi hareketini içindeki büyük açlık ve dürtülerle seyrediyordu.Saklandığı duvar kenarından sakin adımlarla çıktı ve kıza yaklaşmadan onu takip etmeye başladı.Tavırlarını fazlasıyla sıradan göstermeye çabalıyordu,dikkat çekmemesi lazımdı.Evin yakınında ki markete geldiklerinde hala polislerin görüş alanından çıkmamışlardı,Gece buna özen gösteriyordu.Ancak marketin kapalı olduğunu görmesiyle bıkkın bir nefes bıraktı genç kız.Burdan daha fazla uzaklaşamazdı,bu tehlikeli olurdu.Gece kafasını sokağa çevirmesiyle Yekta göremeyeceği bir yere gizlendi.Kız detaylıca etrafı incelese de kimseyi görememişti.Bir kaç saniye olduğu yerde düşünüp kimseyi görememenin verdiği cesaretle en yakın diğer markete yürümeye başladı.Adımlarını olabildiğince hızlı tutmaya çalışıyordu.O an Yekta'da adımlarını hızlandırdı ve aralarında ki mesafeyi korudu.Bakışlarını etrafta gezdirdiğinde ne bir polis,ne de herhangi bi insan vardı.Bu tam olarak istediği şeydi,kafasındakini yapması için tüm ortam oluşmuştu artık."Aptal kız.."diye geçirdi içinden.Yekta'yı bu kadar hafife alıyor olması tamamen aptallıktı.Adam elini cebinde ki etere ve mendile attı.Hızlı hareketlerle eteri mendile döküp kızın tam arkasına yürüdü.O sırada Gece adım seslerini duyunca hızlıca kafasını arkasına çevirdi ama her şey için çok geçti.Nefret ettiği o bir çift siyah göz,o an gördüğü son şey olmuştu.Ağzına kapatılan eterin kokusuyla saniyeler sonra yavaş yavaş bilincini kaybetmişti bile..

Polisler dakikalar geçmesine rağmen kızın marketten dönmemesiyle bulundukları yerden ayrılıp markete doğru yürümeye başladılar.Ama ne kızı,ne de nereye gittiğine dair herhangi bişey bulmuşlardı..Gece'nin bu umursamazlığı ve dikkatsizliği pahalıya mâl olmuştu.Sonunun bu olacağını hepsi biliyordu zaten,tüm o uyarılarının sebebi buydu.Ama  artık hiçbir uyarının anlamı kalmamıştı..O sırada Yekta Gece'yi yakınlarda ki arabasına atıp çoktan uzaklaşmıştı bile.Dikiz aynasından sürekli kontrol ediyordu onu.Her zaman ki gibi istediğini elde etmenin hazzıyla gülümsedi ve dudaklarını yaladı.Gaza iyice yüklenip polislerin peşine takılma ihtimalini aza indirgemeye çalıştı.Yaklaşık yarım saat sonra merkezden ve insanlardan uzak evine gelmişti.Gece hala bilinci kapalı halde arka koltukta uzanıyordu.Kendine geldiğinde tüm bu olanlar ve dikkatsizliği için pişman olacaktı,onu nelerin beklediğinden tamamen habersizdi..Yekta arabadan ağır hareketlerle indi ve arka koltukta onu bekleyen bedeni kollarına aldı.Kızı kucağında taşırken gözlerini yüzünde gezdiriyordu,hayranlık dolu bakışları tekrar yerini almıştı.Ve sonunda ona ait olan onun yanındaydı.Ne pahasına olursa olsun onu bırakmayacaktı,asla..

Gece başındaki şiddetli ağrıyla gözlerini aralamaya başladı.O an o kadar zor gelmişti ki bu,vazgeçip gözlerini kapalı tutmaya devam etmeyi düşündü.Ama son yaşadıklarının yavaş yavaş zihninde belirmeye başlamasıyla hızla gözlerini açtı ve yerinde doğruldu.Bakışları endişe içinde odada geziyordu.Nerede olduğunu kestirmeye çalışırken kafasını sağına çevirdi ve beklediği o şey oldu.Genç adam zehirli bakışlarını kızın üzerinde gezdirirken göz göze geldiler..Kızın korku dolu gözlerini seyretmek ona fazlasıyla zevk vermişti..Ve sonunda o boğuk ses odada yankılandı.

"Sonunda olman gereken yerdesin bir tanem.."

NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin