Csak néztem és néztem, asszem kezdem elveszíteni a kapcsolatot a körülöttem lévő világgal, vagyis az még létezik egyáltalán?
Csak ő és én, ez olyan csodálatosan hangzik. Szeretném ha nem engedne el,bár nem is ismerem. Nem szeretem, vagy semmi ilyesmi csak olyan jó valaki karjai közt lenni. Azaz illat, a stílus,a hangja, ő maga teljes egészében elragadó[Név].. [Név] [Név] [Név]. Háh háh há..
Te idióta vagy! 20 perce még a sírás kerülgetet,mert megcsaltam a barátom és lefeküdtem az exemmel. Most meg itt ölelget egy random fiú. Te aztán tényleg egy kurva vagy [Név]..
Csak az érzések.. annyira össze vagyok kavarodva, hogy fogalmam sincs mi legyen! Ez frusztráló!
Lényegében azt sem tudom mit tegyek, hogy jó legyen..Na jó vegyük sorba, ki vagyok én? [Teljes név]. Kit szeretek a leges legjobban? Todorok-t. És kivel vagyok együtt? Todorok-val. Más fiú szóba jöhet? Nem, egysem akármennyire is jól néz ki, nem!
Okés, és most ehhez fogom tartani magam, senki más csak Shoto! Arrébb mentem így a karja leesett a vállamról, éreztem, hogy néznek de most nem foglalkoztam vele, most nem. Jirou nem volt itt, mert elintézni valója volt, szóval oda mentem a színpadhoz felültem a szélére és elővettem a telefonom.Axl időközben oda ment a fiúkhoz és beszélgettek. Axl.. Hát nem is tudom helyes de nem az én esetem. Csakis Todo!
Megint külön csoportokba vergődtünk. Én az örök magányos, Bakugou Denki és Sero meg persze Kirishima helyét felváltó Axl ott beszélgettek a sarokban és nagyon jól elvoltak, mert Sero és Denki már a földön voltak körülöttük meg 5-6 műanyag palack, túl sok volt az ásványvíz mi?Kirishima nem tudom hol van, nem is érdekel. Deku-ékhoz nem akarok bezavarnu, Jirou meg hát őt sem tudom, pedig az előbb még itt volt, remek [Név] ez jár neked, a magány és a magány, szép.
Elővettem a telefonom hátha azon van valami érdekesebb, közösségi média, platformok meg minden szar elém sorakozott bár egyik sem volt túl érdekes.
Aztán nem tudom, hogy de a legaljában kaptam magam, ahol a rajongók kérdései vannakNem fogok most válaszolni egyiknek sem, mert mérges vagyok és nem akarok olyat írni amit nem kéne. De első kérdés; terhes vagyok-e? A nagy faszt, haza leszek lecsavarom annak a szarházinak a farkát. Második kérdés; van-e valakim, esetleg más közbe jöhetne? Oh drága elég nekem ez a "szerelmi" négyszög, boldog vagyok akivel vagyok, fogjuk rá. Harmadik kérdés; szűz vagyok-e? Nem bazdmeg, oroszlán. Na jó, elegem volt ezekből valahogy nem tudtam elhagyni ezt a rémes bugyrot és átkerültem az üzenetekhez. Ahol rengeteg engedély kérés volt de én most csak 1 valakivel akartam beszélni, Shoto-val, másolom:
Me
SziaaJelenleg nem elérhető, de remélem vissza ír.. vagyis remélem, hogy vissza ír. Hiányzik és szeretnék vele már dumálni, persze nem mondanám el neki, hogy mi történt de attól még egy kis dumálgatás, eszmecsere egy témáról, beszélgetés, hogy érezzük magunkat és, hogy mennyire fáradtak vagyunk. De nem, azt hiszem ma sem lesz az a nap, hogy ez sikerüljön, kár, mindegy.
Azért teszek még egy próbát hátha, másolom:Me
Hogy vagy?💓Egyenlőre semmi, ránéztem a telefonra és csak annyit láttam, hogy seen-el. Na szép, és nem írt vissza,hát ma biztos nem lesz Love time, hagyjuk inkább. Biztos elfoglalt, nem kérhetem, hogy értem ott hagyon mindent és az egész idejét rám áldozza. Jó lenne néha normálisnak lenni..
Olyannak lenni mint mindenki más, hogy sima életünk legyen és átélni azt az igazi szerelmet mint anno..
Hiányzik, hogy úgy öleljen meg valaki nyilvánossan, hogy ne ezer kamera fénye csillogjon egyszerre. Hogy valakivel elmenjünk moziba, anélkül, hogy ne jöjjön oda minden másodpercben valaki autogrammért. Hogy azért az átlagos emberét szeressenek aki vagyok, ne azért, mert dalokat írok és énekelek. Olyan jó lenne ha úgy lenne minden mint régen...
De ő..? Áh nem, kihasznált vagyis inkább felhasználta azt ami a miénk.
YOU ARE READING
|𝗦𝗶𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗯𝗯𝗹𝗲, 𝘀𝗶𝗻𝗴| -𝗞𝗶𝗿𝗶𝘀𝗵𝗶𝗺𝗮 𝘅 𝗥𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿-
Fanfiction「 A 23 éves [Teljes név] Japán sztárjaként ismert, bár szakmájában nem egyedüli mégis hamar hirességre tett szert, amire nagyon büszke, de inkább arra, hogy végre sikerült neki. Mindene megvan, hirnév, álom munka, lelkes rajongók és persze a barátja...