Reggel meddig a többiek nagyban készülödtek, mert elmennek az erdőbe egyet sétálni én addig feküdtem az ágyamban. Jól bevan programozva a hetünk, kár, hogy nem tarthatók velük.
Nagyon rég voltunk már együtt Shoto-val, mert mindkettőnknek ott a munka meg minden, ezért arra gondoltam, hogy meglepem és elmegyek a próbára, aranyos tudom. Hétfőn a strandon tényleg nagyon nagy hiányérzetem volt és szeretném látni. Tegnap meg Kirishima baszott fel, kapja be az apja faszát.
Felvettem egy egyszerű, basic stílusú ruhákat, mert most tényleg semmi rajongóval nem akarok találkozni. Csak ő és én, mi ketten. Senki más.
Lementem, a többiek már rég elmentek szóval csak én voltam meg a menedzserek, na mindegy hívtam Pici-t és beszálltunk a kocsiba és elindultunk Todoroki-hoz
Beültem hátra elfeküdtem az üléseken majd betettem a fülembe a fülest és hallgattam a top felkapott zenéket nézzük ki képes egy ritka szart írni az országbanKábé 3 órája mehettünk mikor egy olyan zene ugrott be amitől megszakadt a szívem. A telefon monitorjára néztem és a könnyeimmel küszködtem hogy nehogy elsírjam magam.
Művész: Kiri Dátum: 6 éve Cím: You and me
Nyeltem egyet és inkább kikapcsoltam. Az a faszfej.. első zenék amit alantas módon felhasznált és híressé tette magát vele
Bármennyire próbálom elfelejteni de belém égett a múlt.
Olyan jól megvoltunk, mi történt? Miért lett minden ilyen? Miért nem vagyok képes mást is úgy szeretni mint ahogy őt?! ...szeretni? Őt? Nem is tudomOlyan rég volt már..
Mikor megszülettem ő már 2 és fél éves volt. Az anyja apa cégénél dolgozott és mivel anya titkárnő volt ott ezért mindketten a cég megőrzőjében nevelkedtünk. Én meg alig másztam de ő már járt, vele tanultam meg beszélni. Olyan volt számomra mint egy nagy tesó aki mindig ott mellettem és segít. Mivel mindketten egykék voltunk ezért jól jött, hogy így vagyunk egymásnakAztán mikor ovisok lettünk, vagyis végre én is az lettem akkor magán oviba kerültünk. Ott kevesen voltak ezért többet tudtunk együtt lenni, ezért kialakult egy szoros kapcsolat. Bár mindkettőnknek sok barátja volt mégis a délutánt mindig együtt töltöttük, hol nála, hol nálam.
Egy elképesztően aranyos, kedves, segítőkész, rendes és talpra esett gyerek volt. Anyuék is nagyon szívlelték, hogy ilyen emberekkel barátkozok mint Kirishima. Sőt még irtó jól nézett is ki, ami csak plusz pont volt, anyuéknál nem de nálam igen.
Általánosban is remekül elvoltunk. Mivel anyuék jónak, ügyesnek és okosnak láttak ezért én nem 5.-et kezdtem hanem már a 6.-ot. Persze kellett csináljak szint felmérő vizsgát de könnyen ment, azért 6.-os lettem. Ebben az időben kevesebbet voltunk együtt de attól még próbáltuk tartani a kapcsolatot, nehezen de sikerült
Fura volt annyi nagyobb gyerek között lenni, sőt inkább ijesztő. Ezért nem igazán tudtam barátkozni senkivel..
Mikor ezt elmondtam Kirishima-nak akkor ő már készült, hogy megverje őket. Bár nem pont azok a gyerekek hibája volt, de na ő mindig kész volt ugrani ha rólam volt szó, ezt nagyon aranyosnak találtamMiután letisztáztuk, hogy nem lesz jobb úgy semmi, mert eddig nem csináltak nekem semmit, de ha megveri őket akkor tuti rám fognak szállni.
Kirishima azt mondta van egy terve de nem mondja meg mi. Hát jó, én vártam és vártam.Majd év elején bejelentette az osztályfőnök, hogy új osztálytársunk van, Kirishima Eijirou
A hülye gyerek képes volt megbukni értem, ez nagyon rendes volt tőle, és innentől a dolgok simán mentek mert mindig Kiri-vel voltam
STAI LEGGENDO
|𝗦𝗶𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗯𝗯𝗹𝗲, 𝘀𝗶𝗻𝗴| -𝗞𝗶𝗿𝗶𝘀𝗵𝗶𝗺𝗮 𝘅 𝗥𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿-
Fanfiction「 A 23 éves [Teljes név] Japán sztárjaként ismert, bár szakmájában nem egyedüli mégis hamar hirességre tett szert, amire nagyon büszke, de inkább arra, hogy végre sikerült neki. Mindene megvan, hirnév, álom munka, lelkes rajongók és persze a barátja...