1.Γκριζο ξύπνημα

275 11 2
                                    

Ένας τρανταχτικος ήχος ακούγεται από τον κομοδίνο , ανοιγω τα μάτια μου και κλείνω κατευθείαν το ξυπνητήρι.

Πρωινό ξύπνημα. Σχολείο. Σπίτι.Φαγητο.Ύπνος
Αυτή ήταν η ζωή μου. Τίποτα λιγότερο, τίποτα
παραπάνω από μια βαρετή γκριζα εφηβική ζωή.

Τίποτα ενδιαφέρον πλέον , καμία έλξη για τίποτα
Καμία διάθεση. Ένα μονότονο νεκρικό κενό.

Άδειο.

Σηκώθηκα με χίλια ζόρια αφού οι αγριοφωναρες της μαμάς μου δεν σταμάτησαν.

" ΞΥΠΝΗΣΑ! ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΩΡΑ" της φώναξα για να σταματήσει.

Εφόσον έβγαλα τις πιτζάμες μου και έβαλα τα ρούχα μου , όχι κάτι ιδιαίτερο...μια μαύρη φούτερ με μια μαύρη φόρμα.

Άνοιξα την πόρτα για να κατευθυνθώ προς την κουζίνα ώστε να φάω πρωινό. Είδα την μαμα μου να σερβίρει το πρωινό στον αδερφό μου τον Μορφέα και να με κάνει νόημα να πάω κι εγώ. Έτσι κι έκανα.

Κάθισα στην καρέκλα και με σέρβιρε η μαμά μου πρωινό.

(αχ την γλυκιά μου προσπαθεί με χίλια ζόρια να τα βγάλει πέρα , της χρωστάω τα πάντα)

Με κοίταξε και μου χαμογέλασε γλύκα
" Καλημερα κοριτσαρα μου! Έλα να φας να καρδαμωσεις" μου είπε ευδιάθετα.

Ένα κομμάτι από το κενό επέστρεφε κάθε φορά που την έβλεπα έτσι χαρούμενη. Γέμιζα.

" Καλημερα Μέλανι- Πως εισαι;" ρώτησε με αυστηρό ύφος επιτακτικά ο αδερφός

"Καλά είμαι ευχαριστώ" η μόνη απάντηση που έβγαινε από το στόμα μου.
Για κάποιον λογο ήταν μόνο αυστηρός σε ότι σχετίζεται με εμένα , οπότε προσέχω και σκέφτομαι καλά τι κάνω και τι απαντάω μπροστά του . Ίσως είναι από φόβο.

"Χαίρομαι " αποκρίθηκε βάζοντας το τοστ στο στόμα. Καθως τοδάγκωνε με κοιτούσε στα μάτια σαν να έβλεπε πως η απάντηση μου ήταν ολοφάνερα ψεύτικη, δομενη με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υποψιαστεί τίποτε η μαμά.

" Έστειλαν μειλ από το σχολείο ότι θα σχολιάσουμε με 4ωρο σήμερα" ειπα δήθεν αδιάφορα

Τότε άκουσα τα την εξώπορτα να ανοίγει ήταν η μαμά έφευγε για την δουλειά της. Το κομμάτι έφυγε και επέστρεψε ξανά εκεινο το κενό.

" Παιδάκια μου όμορφα! Σας φιλώ! Τα λέμε όταν σχολασω! Ααα και να μην το ξεχάσω Μορφέα γύρνα μαζί με την Μέλανι σπίτι άκουσα πως έχετε 4ωρο" Φώναξε βιαστικά για να την ακούσουμε

°•Not a typical love story•°Where stories live. Discover now