9.Φωναξε με-2

86 7 0
                                    


Warming: ακατάλληλη φρασεολογία,σε αυτήν την περίπτωση SH.
(S= sexual , H=harassment)


Ήταν ένας άστεγος ένας κατάζητούμενος
Και πολύ γνωστός ως "μπόδερ".
Τον είχα συναντήσει αρκετές φορές στο κέντρο για αυτο μπόρεσα και τον αναγνώρισα. Σταμάτησε σε απόσταση 4 μέτρων με την καρδιά να κορυφώνεται από την ανησυχία της.


"Παιρνω" μια χαλαρή στάση εντιμότητας και
σηκώνω ψηλά το κεφάλι μου.

-"Τι έγινε μεγαλε ;" τον ρώτησα κοφτά και βαριά.

-"Χεεε  τώρα έγιναν 2 οι  τσουλες θα έχουν μια βραδιά αξέχαστη;"  απάντησε αλλά ήμουν σίγουρη πως ήταν " φτιαγμένος"...φαινόταν...

"Φύγε από εδω τρέχοντας προς την οικοδομή!" Ψιθύρισα στην τζομι. Είχα στείλε τον Μορφέα μήνυμα ώστε να είναι στην οικοδομή καλού κακού.

Η Τζομι έσφιξε την ζακέτα μου με τα δάχτυλα της ." Είσαι τρελή; θα τον αντιμετωπίσεις μόνη σου;"

Μόλις έμαθα πως νοιάζεται για εμένα και η χαρά μου είναι απερίγραπτη αλλά δεν μπορώ να μείνω εδώ έτσι...σε αυτήν κατάσταση για πολύ ακόμα.


"Απλά πήγαινε δεν θα κάνω κάτι θα έρθω κι εγώ μετά , σε περιμένει ο αδερφός μου , είναι ένας ψηλός αδύνατος με μακρια μαλλια και φοράει καφε"

Εκείνη απλώς εγνεψε καταφατικά και γύρισε να φύγει

-"Μμμ που πάει η γλυκιά ξανθιά μπουκιά μου; δεν έχει διασκέδαση; "  ειπε με ένα πονηρό τρόπο.

Τότε το ένιωσα. Έναν κεραυνό να χτυπά μέσα μου και να αρχίζω να ζεσταινομαι, να φούντωνω....τότε κατάλαβα πως είχα νευριάσει υπερβολικά πολυ!

-"Παρτο  πίσω αμέσως τώρα"


-"Σιγά κούκλα δεν σε'παμε και κατι"


Δεν νομίζω πως θα κρατήσω άλλο τα νεύρα μου.


" Στείλε μήνυμα στην αστυνομία τώρα!" Ειπα στην τζομι που ακόμα βρισκόταν από πίσω μου.
Εκείνη αμέσως εβγαλε το κινητό της και έστειλε το μήνυμα:

Σας παρακαλώ-γρήγορα βοηθεια-στο πάρκο Αγίου Κάλαμο-επίθεση σε 2 έφηβες.


Το μόνο που είχαμε να κάνουμε είναι να πάμε πιο πίσω στο σκοτάδι και να κρυφτούμε.

Την παίρνω από το χέρι και αρχίσαμε να τρέχουμε κάτω από την τσουλήθρα για κρυψώνα.


Εκείνος έκανε κίνηση να έρθει προς τα εδω αλλά τον πρόλαβε η αστυνομία. Ήρθε σε λιγότερο από 1 λεπτό. Βέβαια αυτός έγινε γιατί το αστυνομικό τμήμα είναι ακριβώς από πίσω.

Σε ευχαριστώ τύχη!


Ήρθαν 2 αστυνομικοί και μας βρήκανε,  βεβαιώθηκαν πως είμαστε καλά σωματικα και μας γύρισαν σπιτι μου.

Κατά την διάρκεια της διαδρομής έστειλα μήνυμα τον Μορφέα να πάει σπίτι.

Άνοιξα την πόρτα και μπήκαμε μέσα. Κρατούσα την Τζόμι από τον ώμο για να μην πέσει-ζαλιστεί από το σοκ. Την οδήγησα στο μπάνιο με προσοχή και της έδωσα μια αλλαξια ρούχα και εσώρουχο.


-"Τζόμι!" Ειπα λίγο φωναχτά πριν κλείσει την πόρτα.

-"Ορίστε;"

-"Θα σου ετοιμάσω κάτι να φας για αυτί όταν τελειώσεις  ελα να φας και αργότερα θα σου κάνω περιποίηση τα μαλλια "

Μου χαμογέλασε και αρκέστηκε σε ένα"οκ"


Πέρασε μισή ώρα και η πόρτα του μπάνιου άνοιξε. Η Τζομι φορούσε τα ρούχα μου τα οποία της ήταν μεγάλα λόγω διαφοράς κιλών.

Νιώθω άσχημα για κάποιον λόγο

Τα μάτια της είναι κόκκινα,  είμαι σίγουρ
η πως έκλαιγε και πολύ μάλιστα. Δεν ήταν και λίγο αυτό που πέρασε! Θα κάνει να εμπιστευτεί ξανά την κοινωνία , μήνες.

Ήρθα μίλητη  και κάθισε στο τραπέζι,  της σέρβιρα το φαγητό: ένα τόσο και ένα ποτήρι γαλα ζεστό. Έπειτα κάθισα και εγώ απέναντι της πίνοντας μια κούπα τσάι.

°•Not a typical love story•°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz