Warming : Προσβλητικά σχόλια
Μόλις έφτασα στην αυλή του σχολείου.
Άκουσα τους καθηγητές να φωνάζουν τα παιδιά ώστε να καταταχθουν σε γραμμές για την ώρα της προσευχής.Όλοι υπακουσαν και δεκάδες γραμμές από παιδιά το ένα πίσω από το άλλο και ανά τα τάξη σχηματίστηκαν ήδη μέχρι να φτάσω εγω στην δική μου θέση.
Όλα τόσα στημένα....
*10 λεπτά αργότερα
Καθώς διέσχισα τον διάδρομο του σχολείου με προορισμό την τάξη μου ακουγα μια συνεχόμενη βαβούρα στα αυτιά μου . Μια βαβούρα που σε προκαλεί πανικό σαν κάτι να σε πολιορκεί διαρκώς με εμμονή και αδιακρισια.
Σήκωσα το κεφάλι μου να δω τι προκαλεί όλο αυτόν τον θόρυβο και είδα τους μαθητές της Β Γυμνάσιο στα ντουλάπακια τους να περνούν τα βιβλία και να αφήνουν της τσάντες τους ώστε να πανε στο μάθημα που έχουν πρώτη ώρα.
Υπολόγισα με την άκρη του ματιού μου πόσα άτομα ήτανε καθώς προχωρουσα , 74 περίπου στο σύνολο. Πολλά άτομα....υπερβολικά πολλά άτομα σε αυτόν τον μακρόστενο διάδρομο.
Δεν φτάνει όλο αυτό το μπούγιο , πρέπει και η τάξη μου να βρίσκεται στο τέλος του. Κατέβασα το κεφάλι γρήγορα και άρχισα να περπατώ γοργά.
Επιτέλους έφτασα...έφτασα με τους παλμους της καρδιάς μου να κορυφώνονται. Δεν έτρεχα.
Μπήκα μέσα , καλημερισα και κάθισα όσο πιο γρήγορα μπορούσα, στην θέση μου : 2η σειρά τελευταίο θρανίο.
Μπήκε μέσα ο καθηγητής και άρχισε αμέσως να παραδίδει. Βαρετό. Βαριέμαι εδώ μέσα. Θέλω να κάνω κάτι για ξεχαστω.
Τίποτα δεν μου ερχόταν. Τίποτα γαμωτο.
Νιωθω ένα χτύπημα στον δεξιό ώμο. Κάποιος με καλεί , γυρνάω και βλέπω τον Μάνο , ο απέναντι μου από δεξιά .
Ήθελε να μου δώσει κάτι , ενα χαρτάκι μάλλον θα ήθελα να με πει κατι . Αλλά τι ; ποτέ του δεν μου εχει μίλησε στα 3 χρόνια που βρίσκομαι εδώ.
Γυρίζω και παίρνω το χαρτάκι, το ανοιγω και το διαβάζω :
" Ακόμα ετσι είσαι χοντρη; Τα μπούτια σου είναι μεγάλα σαν αγελάδας και η κοιλιά σου αστο καλύτερα, χάσε κανένα κιλο !! Με κάνεις να θέλω να γίνω γκει , ΧΟΝΤΡΗ! "Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από αυτόν.
Έχει δίκιο τα μπούτια μου.....η κοιλιά μου...το ύψος μου....είναι όλα απαίσια.
Μεγάλα όλα τους , δεν αρμόζουν σε ένα κορίτσι Γ Γυμνασιους.Εύχομαι να ήμουν όμορφη . Εύχομαι να ήμουν κάτι που να μην μπορούσαν να κοροϊδέψουν.
Κουράστηκα και με αυτά , δεν μπορώ να τα ακούω άλλο, θα εκραγω.
Ευτυχώς που χτύπησε το κουδούνι για διάλειμμα.
Έβαλα ακουστικά , και έβαλα να παίζει ένα τραγούδι , γνωστό , η μουσική με ηρεμουσε και τα λόγια με γλυκαιναν.
Only you my girl , only you babe
Only you my girl , only you babe
Only you my girl , only you babeΛίγες λέξεις ομορφο νόημα.
Αλλά μου φαίνονται ψεύτικα , γιατί ξέρω πως κάνεις δεν θα με αποκαλέσει έτσι.
Ίσως επειδή δεν αξίζω τίποτα.
ΓΕΙΑΑΑΑ ΣΑΣΣ!! ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ !!!
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ !!ΤΟ 2ο ΚΕΦ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΑΝΕΙ ΒΑΡΕΤΟ ΑΛΛΑ ΦΙΛΑΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΆΣΑΤΕ.
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ
❤❤❤❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
°•Not a typical love story•°
Novela JuvenilΗ νεαρή Μέλανι πολεμά να κατανοήσει και να αντιμετωπίσει αλλά κι να συμφιλιωθεί με τον εαυτό της. Η ίδια πάνω στην σύγκρουση με τον εαυτό της γνωρίζει ένα άτομο ασυνήθιστο που γίνεται o σύμμαχος της....τα πάντα της. Ερωτας; Ζηλια; Φιλιά ; Εκδίκηση;...