Πλέον πάει 6 η ώρα το απόγευμα. Για την ακρίβεια 6 και 20 το απόγευμα και πιστεύω πως θα έχει φτάσει σπιτι αν τυχόν έχει κάποια φροντιστήρια.
Σε αυτή την περιοχή τα φροντιστήρια διαρκούν μέχρι το απόγευμα. Παλιά πήγαινα κι εγώ ,για αυτο ξέρω τα ωράρια.
Έτσι όπως κάθομαι πάνω από την γκρι κουβέρτα του κρεβατιού μου βρίσκω το θάρρος για να της στείλω μήνυμα. Πετάγομαι στον αέρα και τρέχω να πάρω το κινητό μου που ήταν στην κουζίνα, ξεχασμένο , το παίρνω και τρέχω σαν παιδάκι του παιδικού σταθμού από την χαρά του.
Βασικά θα το δεχτώ πως ειμαι ενθουσιασμενη πρόκειται να κάνω φίλη την Τζόμι. Πιάνω το κινητό στα χέρια μου το ανοιγω και μπαίνω Instagram για να την βρω. Πάτησα το όνομα που μου έδωσε η Άλκης και ένα follow τον 1ο λογαριασμό που μου έβγαλε. Δεν ξέρω άμα είναι αυτή αλλά για αυτήν την στιγμή θα περιμένω να με δεχτεί.
Δεν πέρασε μια ώρα και λαμβάνω ειδοποίηση πως:
"ο χρήστης @jommy*** δέχτηκε το αίτημα σας και σας ζητάει να σας ακολουθήσει ".Φώναξα από τον ενθουσιασμό μου τρομαζωντας τον εαυτό μου , δέχομαι το αίτημα πάω στο προφίλ του χρήστη , το είχε ιδιωτικό. Επίσης έχει και δημοσιεύσεις.
Ρίχνω μια μάτια και τελικά είναι....η Τζομι!!
Θεέ μου! Παίζει να είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου μέχρι στιγμής. Πατάω για να μπω στην συνομιλία και βλεπω πως πληκτρολογεί!! Τι ; πως; ποτε; ΑΑΑΑΑΑ
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙΙ!?Όπως φαίνεται έχασα τα λογικά μου , θα μου στείλεις πρώτη!!! Omggg
Ξαφνικά σταμάτησε να πληκτρολογεί και τοτε εμφανίζεται ένα :
- " γειά σου Μέλανι! Με βρήκες τελικά!"
τρέμοντας από το άγχος για το τι να πω της απαντάω ένα:
-" Ωχ ναι! Γειά Τζόμι! Πως εισαι;"
- "Καλά είμαι κι εγώ, να μόλις τελείωσα τα μαθήματα μου και ετοιμάζομαι να βγω έξω."
- "ωραια!"
- " Ναιι! Θα βγω με κάτι κορίτσια από το τμήμα μου σε ένα μαγαζι"
- " Χαίρομαι! Πρόσεχε όμως , γιατί είναι βράδυ!"
- " Εντάξει στο υπόσχομαι πως θα προσέχω , σορρυ που δεν έχουμε χρόνο να μιλήσουμε. Αύριο που ειναι και Σάββατο δεν έχουμε σχολείο και θα μιλήσουμε πολύ πολύ!"
- " καλε τι! Σιγά! Αφού έχεις κι εσύ τις υποχρεώσεις σου και την ζωή σου καταλαβαίνω"
- " σε ευχαριστώ! Τα λέμε!"
Και έτσι η τύχη αποφάσισε να μην είναι με το μέρος μου σήμερα.
Σημασία έχει που μιλήσαμε! Έστω και για 3 λεπτά.
Με ειπε πως θα βγει με κάτι φίλες της αλλά εγώ ακόμα έχω αυτό το προαίσθημα πως θα γίνει κάτι από την στιγμή που μου το είπε.
Θεέ μου κράτησε την ασφαλή για εμένα.
ESTÁS LEYENDO
°•Not a typical love story•°
Novela JuvenilΗ νεαρή Μέλανι πολεμά να κατανοήσει και να αντιμετωπίσει αλλά κι να συμφιλιωθεί με τον εαυτό της. Η ίδια πάνω στην σύγκρουση με τον εαυτό της γνωρίζει ένα άτομο ασυνήθιστο που γίνεται o σύμμαχος της....τα πάντα της. Ερωτας; Ζηλια; Φιλιά ; Εκδίκηση;...