19. Επιτελους!

60 5 1
                                    

Προτεινόμενο τραγούδι:
The hills x The color violet x creepin
(Slowed)





Ήρθε η στιγμή ήρθε η ώρα! Το είπε-
Βασικά δεν το είπε ακριβώς αλλά αυτό εννοούσε αν είμαι σωστή. Θέλει να μου πει πως νιωθει κάτι για εμανα.

-"Κατσε..." πετάχτηκα και ειπα.

Εκείνη γύρισε το κεφάλι της και με κοίταξε με απορία.

Έπειτα πήρα τον λόγο και συνέχισα.
"Επειδή είμαι χαζή. Δεν καταλαβαίνω.
Τι είναι αυτό που θες καταλήξεις;"

Η Τζομι ακουσε την ερώτηση μου και μου έσκασε ένα χαμόγελο.

-"Σε θέλω βρε κουτό..." εξομολογηθηκε γελώντας σιγανά. Στη συνέχεια σήκωσε το κεφάλι της για να με αντικρίσει. Ήρθε πιο κοντά  και ψιθύρισε στο αυτί μου.
"Το πα. Σε θελω."

Εκείνη την στιγμή πρέπει να μου είχε ανέβει η πίεση δεν εξηγείται αλλιώς την κόλαση που ένιωθα. Όλο μου το σώμα άναψε ξαφνικά σαν σπίρτο. Καίγομαι και ειμαι σίγουρη πως ειμαι κόκκινη.
Τοποθέτησα τις παλάμες μου στο πρόσωπο μου για να καλύψω αυτό το κόκκινο χρώμα που εγω η ίδια το ένιωθα να αυξάνεται όσο περνά η ώρα.
Έπειτα έφερε τα χέρια της και απομακρυνε τα δικά μου από πανω μου.
-"Όχι ακόμα τέτοια,  θέλω μια απάντηση"

Ίσιωσα την πλάτη μου και πήρα μια βαθιά ανάσα.
Θέλω να της φωνάξω πως κι εγώ νιώθω το ίδιο , πως ειμαι ικανή με τέτοια τρελή ορμονοθυελλα που με έπιασε να το κάνουμε επιτόπου. Αλλά...όταν πήγα να το πω κάποιος έβαλε την φωνή μου στη σιγαση. Βοηθά Θεέ μου!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΤΙ
ΚΑΝΩ
;;

Η Τζοκι σήκωσε τα φρύδια της με απορία για το τι ήθελα να πω.

-"Πες το , εδώ ειμαι" μου είπε και άρχισε να χαϊδεύει τα πόδια μου και με τα δύο της χέρια.

Νιώθω πως θα σκάσω! Τέτοια ένταση δεν περίμενα!  Έβαλα μπρος το θάρρος μου και φώναξα με κλειστά μάτια για να μη βλέπω τα χάλια μου.

-"ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ"

ΤΟ ΕΙΠΑ! Ένα βάρος έφυγε από πανω μου όταν άνοιξα τα μάτια μου και την είδα να με κοιτάει τόσο γλυκά...

Ξαφνικά είδα στο πρόσωπο της ανησυχία.
Βλέπεις...δεν παρατήρησα πως άρχισα ήδη να κλαίω. Τα πέφτουν από τα μάτια μου χοντρά δάκρυα μετά από χρόνια.

Έπιασε το πρόσωπο μου και με τις δύο παλάμες της και άρχισε να σκουπιζει τα δάκρυα μου.

-"Γιατί κλαις;"  ρώτησε με ξεκάθαρη ταραχή.
"Σε παρακαλώ"

-"Δεν ξέρω μάλλον  επειδή απάντησες στις προσδοκίες μου και στο overthinking που είχα κάνει."

-"Εννοείς πως ήθελες να νιώθω έτσι για εσένα "

-"Κι αυτό αλλά κυρίως ο φόβος του να με αφήσεις. Δεν θέλω να με αφήσεις Τζομι"

Της Απάντησα όλα αυτά καθώς κρατούσα το βλέμμα της βυθισμένο στο δικό μου.

Ήρθα απότομα πιο κοντά και άρχισε να με φιλαει. Τα χείλη της είναι τόσο απαλά , το απολαμβάνω αυτό πραγματικά.

Απομακρυνθηκε...μα γιατι;

-"Δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο"

Κάτι τέτοια λέει και με πιάνει απροετοιμαστη.


Εβαλε τα χέρια της στη μέση μου και με έφερε πιο κοντά σε αυτην. Εγώ με την σειρά μου τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό της καθώς συνεχιζαμε τα δικά μας...








_____________________________

ΣΑΣ ΑΡΓΗΣΑ
ΜΟΥΛΑΡΑ ΕΙΜΑΙ.
Ερχεται τοπ σκηνή,  πάρτε ποπ κορν και διαβάστε....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

°•Not a typical love story•°Where stories live. Discover now