Η Τζομι έκλεισε απότομα την πόρτα καθώς με είδε πως πήγαινα προς το δωμάτιο.Είναι ταραγμένη....
Ανοιγω την πόρτα και την βλεπω να προσπαθεί να βγει από το παράθυρο για να φύγει.
-"Τζομι τι πας να κάνεις;" φωνάζω για να με ακούσει.
Ομολογώ πως έχασα την ψυχραιμία μου , αγχώθηκα τόσο πολύ που με πονάει το κεφάλι. Αλλά γιατί γύρισαν τα πράματα έτσι; ήταν τέλεια πριν κάποιες ωρες-
-" Δεν έχω κάποιο λόγο να βρίσκομαι εδώ"
Γύρισε το κεφάλι της μου απάντησε με τρόπο λες και πίεζε τον εαυτό της να μην κλάψει. Αλλά τα συναισθήματα της την προδωσαν γιατί ένα δάκρυ κύλισε από το δεξί μάτι στο τελείωμα της πρότασης.-" Τζομ-" προσπάθησα να της μιλήσω ήρεμα. " Σε παρακαλώ κατέβασε το πόδι σου από το παράθυρο"
Φαίνεται πως προσπαθούσε να το σκάσει από το παράθυρο. Θα ειχε σκέφτηκε μάλλον οτι δεν υπήρχε περίπτωση να την άφηνα να φύγει , έτσι ταραγμένη.Αφού πρώτα πήγα και έκατσα στην άκρη του κρεβατιού,δοκιμάζω να μιλήσω ξανά.
Η φωνή μου αυτή την φορά είναι πιο σοβαρή και τα μάτια μου καρφωμένα στα δικά της.-" Τζομι κάτσε εδώ σε παρακαλώ"-δείχνω τον χώρο δίπλα μου με το χέρι μου . " θα απαντήσω σε ό,τι θες" . Καθώς τελείωνα την πρόταση ένας αναστεναγμός βγήκε από μέσα μου αλλά ηταν ένας κουρασμένος αυτή την φορά.
-" Καλά " λέει και έρχεται δίπλα μου σιγά-σιγά.
Όλη αυτή η κατάσταση μου έφερε ξανά αυτό το αίσθημα της απογοήτευσης.
Απογοητευσα και πλήγωσα την Τζόμι , χωρίς να το αντιληφθώ.Πλέκω τα δάχτυλα μου μεταξύ τους και κατεβάζω το κεφάλι, έτσι μου τα κάστανα κοντά μαλλια μου έπεσαν μπροστά κρύβοντας το βλέμμα μου.
Πήρα την πρωτοβουλία να αρχίσω.
-" Ξέρω πως δεν θες να με ακούσεις αυτή την στιγμή πόσο μάλλον να με πιστέψεις , αλλά θα αρχίσω με το κλασικό , δεν είναι αυτό που νομίζεις"
Σταυρωνει τα χέρια της , είναι έτοιμη να μιλήσει.
-" Κοίτα με " αυτό δεν ήταν αίτημα ουτε απαίτηση , ήταν διαταγή.
Την κοίταξα αμέσως.
Σηκώνει το ένα της φρυδι-είναι πολύ γλυκούλα όταν θυμώνει
-" Δηλαδή θες να μου πεις πως δεν είπες αυτά τα λόγια που άκουσα με τα ίδια τα αυτιά;"
Οχι...φυσικά όχι ειναι κάτι που δεν αλλάζεται.
-" Τα λόγια...τα ειπα , έχεις δίκιο...αλλά τα ειπα στον αδερφό μου" της απάντησα
-" Ποια η διαφορά;"
-" Στον αδερφό μου λέω και δείχνω πράγματα που τα μετράω αναλόγως την διάθεση του. Δεν είμαι έτοιμη ακόμα να του ανοιχτω για αυτο το θέμα. Είναι κάτι πολύ ευαίσθητο και σημαντικό για μένα"
Νιωθω τα μάτια μου να καίνε και τον λαιμό μου να κλείνει.
-" Δηλαδή αυτό που είπες πως είναι αηδία 2 κορίτσια....δεν το εννοούσες πραγματικά;" ρώτησε καθώς έβαζε το χέρι της στο γόνατο αρχίζοντας να κάνει κύκλους με τα δάχτυλα της με ένα χαμόγελο ανακούφισης.
Thank God, κατάλαβε τι έκανα.
-" Φυσικά και δεν το εννοούσα. Δεν θέλω να μάθει κάτι για το ότι πράγμα και να έχουμε. Δεν θελω να το μοιραστώ ακόμα.
Και κάτι ακόμα....σου ζητάω ειλικρινά συγγνώμη που σε έκανα να νιώσεις έτσι , θα προσπαθήσω να γίνω καλύτερη για εσένα..."Τα μάτια μου είναι έτοιμα να αφήσουν τα δάκρυα να ελευθερωθουν να τρέξουν ,να πλήξουν την αναπνοή μου και να χαϊδέψουν τον πονο , αλλά το σταματάω και δαγκωνω το κάτω χείλος.
Το τρέμουλο στα χερια μου μαρτυρά όλη την προσπάθεια.Η Τζομι με κοιτάει με ελαφρώς γουρλωμένα μάτια και το στόμα της ανασηκωμενο ελαφρώς, άναυδη από αυτά που άκουσες- υποθέτω.
Το χέρι της δεν έχει φύγει από το γόνατο μου κάνοντας με να γίνω κατακόκκινη.
-" Και δεν-" Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω, επειδή με διέκοψε λέγοντας:
-" Δεν έχεις τίποτα, δεν έκανες τίποτα κακό για να ζητάς συγγνώμη και σε καταλαβαίνω απόλυτα για το θέμα αμα το πεις ή οχι , νιώθω ακριβώς το ίδιο. "
Την μια στιγμή την ακούω να μου λέει αυτά και την άλλη την νιώθω τυλιγμένη μέσα στα χέρια μου-με αγκάλιασε.
Τα χέρια της έχουν τυλιχτειι γύρω μου και το κεφάλι της είναι χωμένο στο στήθος μου. Μυρίζω το άρωμα της , θυμίζει απαλή μυρωδιά λουλουδιών , γεμάτο ενταση και απαλότητα , περιπέτεια και νοσταλγία.....ένα άρωμα τέλειο για αυτήν. Θα μπορούσα να την έχω στην αγκαλιά μου για πάντα , με ηρεμεί. Με γεμίζει η παρουσία της. Δεν ξέρω πως γίνεται να έχω στα χέρια μου ένα τέτοιο πλάσμα.
Ένα πράγμα ξέρω και μόλις το συνειδητοποίησα.
Την έχω πατήσει....μαζί της.
YOU ARE READING
°•Not a typical love story•°
Teen FictionΗ νεαρή Μέλανι πολεμά να κατανοήσει και να αντιμετωπίσει αλλά κι να συμφιλιωθεί με τον εαυτό της. Η ίδια πάνω στην σύγκρουση με τον εαυτό της γνωρίζει ένα άτομο ασυνήθιστο που γίνεται o σύμμαχος της....τα πάντα της. Ερωτας; Ζηλια; Φιλιά ; Εκδίκηση;...