Willows POV.Det var i dag.
I dag om otte timer. Klokken var præcis 1 ved middags tid, og Naomi og jeg skulle komme ved 9 tiden. Det passede mig fint nok, for så havde jeg lidt ekstra tid, til at flippe ud og dø indeni.
Det var ikke så meget det, at der kom andre kendte mennesker, men mere at Justin rent faktisk var der. Men det ville også være underligt, hvis han ikke var der, eftersom det var hans fest.
Jeg bevægede mig ned i køkkenet, hvor jeg fandt min mor siddende med en kop kaffe, samt med hendes iphone i hånden. Well, min mor var vidst lige lidt asocial.
"Jeg er sulten," mumlede jeg og begyndte at rodde i køleskabet efter noget mad. Der var et stort udvalg, men der var ikke rigtigt noget af det, jeg havde lyst til. Så derfor tog jeg bare en cola og gik op på mit værelse igen. Der var ikke ligefrem noget spændende at lave her i huset, når Nathan ikke var hjemme. Han var sammen med en ven, så jeg måtte underholde mig selv. Dog ville Naomi komme senere, men der var stadig tre timer til. Fuck my life.
Jeg tændte min MacBook og åbnede twitter, da mit liv efterhånden var der. Jeg følte ikke rigtigt, at jeg lavede andet end at være på twitter.
@willowreed: "excited #NotGood"
Jeg klappede min computer sammen, da jeg havde tweetet mit tweet.
Jeg kedede mig virkelig, jesus.
~~~~~*~~~~~
Vandet skyllede ned over min krop, og jeg nød følelsen af at slappe af. Jeg var virkelig nervøs med hensyn til i aften, men det skulle nok blive godt. Det var jeg helt sikker på.
Jeg skyllede balsammen ud af mit lange hår og slukkede vandet. Jeg greb fat i et håndklæde, som jeg hurtigt fik tørret min krop med. Jeg tog et lyserødt sæt undertøj på og bandt håndklædet om mit våde hår, inden jeg traskede ind på mit værelse igen.
Naomi kunne være her hvornår det skulle være, og jeg var i virkelig god tid, eftersom jeg allerede havde været i bad. Jeg satte mig på min seng og rakte ud efter min mobil. Jeg satte den i min højtaler og tændte for "Move" af Little Mix, inden jeg begyndte at tørre mit hår...
Mit hår var næsten tørt, da Naomi kom traskende ind af min dør med en stor taske i hånden.
"Hi there babe," sagde hun med et smil og lukkede døren igen.
"Jeg ser du lige har været i bad," hendes ord fik mig til at grine, inden jeg rejste mig op og trak hende et i et kort knus."Are you ready to be fabulous?" spurgte hun med et smil og kiggede sjovt på mig. Jeg nikkede hurigt og sendte hende et kinky smil, inden jeg redte mit hår igennem.
"Okay, jeg tænker at vi krøller dit hår, så vi får dine naturlige krøller frem," sagde Naomi og studerede mit hår, hvilket fik mig til at fnise. Hun var sgu en underlig tøs nogle gange.
"Du gør bare hvad der skal gøres."Hun sendte mig et smil, inden hun begyndte at krølle mit hår, samt lægge min makeup. Den pige havde virkelig talent inden for det, og det skulle ikke undre mig, hvis hun gik hen og blev stylist.
Mit hår var krøllet og Naomis var glattet. Vores makeup sad som den skulle og vi havde tøjet på. Vi kunne ikke være mere klar til at tage derhen, men jeg fik det pludseligt meget dårligt.
Jeg fattede stadig ikke, at jeg rent faktisk skulle med til min ex-kærestes tyve års fødselsdag. Det var helt uvirkeligt. Og så lød det ikke godt i mine øre, at kalde Justin for min ex-kæreste. Nope, I don't like it.
Jeg tog min clutch i hånden, inden Naomi og jeg fortsatte nedenunder. Jeg tog min tynde læderjakke med, da det var ret koldt udenfor, eftersom det stadig kun var februar.
YOU ARE READING
Imperfect? I Don't Know Anymore...
Fanfiction2'er i Imperfect serien! "Det var hendes egen skyld," sagde de. "Hun skal nok blive glad igen," sagde de, men det blev hun aldrig. Den nu 19-årige Willow Reed, har aldrig været så langt nede før, i hele hendes liv. Hun har ikke rigtig lyst til noge...