Justins POV.
Hele min krop rystede, da jeg vågnede om morgenen. Willow og jeg var faldet i søvn i hendes hængekøje med hendes dyne over os. Men hendes dyne og hendes kropsvarme var ikke nok til, at overvinde kulden fra februars kolde vejr.
Overvej lige, hvis det begyndte at sne i nat, haha.
Jeg satte mig op og gabte kort, inden jeg vækkede Willow. Hun var næsten helt blå, så det var meget tydeligt, at hun frøs.
"Hvad?" vrissede hun, inden hun slog øjnene op og kiggede direkte ind i mine. Jeg grinte kort og rejste mig op fra hængekøjen af. "Jeg fryser og det gør du også," svarede jeg med et grin. "Meget endda," sukkede hun og rejste sig op.
"Puha," sukkede hun, da hendes fødder ramte de kolde fliser. "Hop op på min ryg," sagde jeg hurtigt og bukkede mig lidt forover. "Jeg er tyk, så er du advaret," mumlede hun, men hoppede alligevel op på min ryg.
Tøsen vejede jo ingenting, jesus.
"Hold din kæft Willow, du vejer ingenting," sagde jeg og holdte fast i hendes ene ben med den ene hånd og holdte dynen i den anden hånd. Der gik ikke lang tid før vi begge stod i entréen. Her var noget varmere end udenfor.
"Jeg tager altså et varmt bad, water bout you?" spurgte hun med et lille grin. "I sea what you did there," grinte jeg, hvilket også fik hende til at grine. "Lol babe, men vil du med?" spurgte hun med et grin, hvilket smittede endnu mere. "Ja, selvfølgelig."
Jeg lagde forsigtigt hendes dyne på hendes seng og betragtede hende, mens hun stod og ledte efter noget tøj. Hun så ret godt ud i fodboldshorts og min gamle t-shirt.
Jeg elskede når hun havde mit tøj på.
Hun smilede skævt til mig og bevægede sig ud på badeværelset. Jeg fulgte efter hende, mens jeg havde et frækt smil på læberne. Jeg skulle se hendes krop i ædru tilstand, hvilket var lang tid siden, jeg sidst havde gjort det. Hun var virkelig fræk - det kunne ikke benægtes.
"Jusss, du stirrer," sagde hun og grinte svagt. "Du ser godt ud babe," forklarede jeg og trak hende ind i et kram bagfra. "Jeg ligner lort, men tak," sagde hun og jeg kunne fornemme hendes smil i hendes stemme.
"Jeg har savnet dig," hviskede jeg og kyssede hende blidt i nakken. Hun gav et lille gisp fra sig, da mine læber ramte hendes kolde nakke. "Jeg har savnet dig mere," sagde hun lavt og drejede rundt, så jeg kunne kigge direkte ind i hendes mørkebrune øjne.
"Umuligt," mumlede jeg og lavede en hånd på hendes kind. "Drop det, jeg har savnet dig mest," sagde hun bestemt og pressede sine læber mod mine.
Et kys uden tunge, men bare vores læber der hvilede let på hinanden. Det var fuld af savn og kærlighed fra os begge.
Jeg havde virkelig savnet Willow.
Jeg slap hendes læber let og lagde min pande på hendes. Hun blinkede et par gange og kiggede direkte ind i mine øjne.
Hun trak sig pludseligt helt væk fra mig og fandt nogle håndklæder frem. Hun smilede skævt til mig, og smed hendes fodboldshorts ned i en vasketøjskurv. "Jeg ved ikke med dig, men jeg går i bag nu, for jeg er stadig ved at dø af kulde," forklarede hun og hev sin t-shirt over hovedet, der egentlig var min. Jeg betragtede hende smide sit undertøj, hvilket hun sikkert fandt lidt ubehageligt, men hun var virkelig smuk.
Jeg kom tilbage til verdenen, da jeg så hun trak bruseforhænget for og tændte for vandet. Jeg begyndte selv at tage mit tøj af, og trådte stille ind til hende.
"Shit man, det her er livet," mumlede hun og lukkede øjnene, mens hun vaskede sit hår med hår shampoo. "Mmh, det er fantastisk," sagde jeg med et grin og gav hende elevator blikket. Jeg var sikkert pisse irriterende, men hun var bare så piv fræk, når hun stod der uden tøj på.
YOU ARE READING
Imperfect? I Don't Know Anymore...
Fanfiction2'er i Imperfect serien! "Det var hendes egen skyld," sagde de. "Hun skal nok blive glad igen," sagde de, men det blev hun aldrig. Den nu 19-årige Willow Reed, har aldrig været så langt nede før, i hele hendes liv. Hun har ikke rigtig lyst til noge...