Justins POV.
"Jeg tager til Los Angeles om to dage," sagde jeg og ventede på hendes reaktion. Hun kiggede tomt på mig, men flyttede blikket ned i gulvet. Det gjorde mig ret bekymret og jeg rykkede mig tættere på hende.
"Hey Willow, hvad så?" spurgte jeg og lagde armene om hende. "Hvad med os?" spurgte hun stille, og jeg mødte hendes brune øjne, der var blevet blanke. "Aw babe, du må ikke græde," sagde jeg og holdte stramt om hende. Jeg kunne pludseligt høre et lille hulk og der landede nogle tåre på min arm. "Babe," mumlede jeg og kyssede hende i håret.
"Hvorfor græder du babe?" spurgte jeg stille om og aede hende på ryggen. "Jeg bryder mig ikke om langdistance forhold," svarede hun og kiggede undskyldende på mig. "Det gør jeg heller ikke," sagde jeg oprigtigt.
For det gjorde jeg ikke. Og hvorfor fanden boede jeg i Los Angeles og hun i London? Det passede bare ikke sammen, og det var noget direkte lort, at vi boede så langt væk fra hinanden. Jeg ville ikke bo i London, og det var også pisse egoistisk at sige, men det ville jeg virkelig ikke.
Men vi skulle nok finde ud af det.
Det gjorde vi så tit.
**
"Hvornår kommer dine forældre egentlig hjem?" spurgte jeg Willow nysgerrigt om. Hun sukkede svagt. "Det ved jeg ikke, i morgen tror jeg? De tog Nathan med til Skotland på weekendtur," svarede hun. Jeg fortsatte med at ae hendes nøgne mave. "Og du skulle ikke have været med eller hvad?" spurgte jeg undrende.
Hvorfor skulle hun ikke med? Det var da underligt.
"For det første - har du mødt min familie? For det andet - du er her, så jeg gider ikke spilde tiden," forklarede hun langsomt, og jeg nikkede forstående.
Mit blik røg ned på hendes arm, hvor hendes nye tatovering fangede min opmærksomhed. Jeg kørte forsigtigt min finger over den og smilede svagt. Hun havde efterhånden mange tatoveringer, og hun så skide fræk ud med dem.
"Willow?" mumlede jeg ud foran hendes øre. "Mmh?" mumlede hun som svar. "Du skylder mig sex," hviskede jeg grødet og da mine hænder hvilede på hendes nøgne mave kunne jeg mærke, at hun spændte i hendes mavemuskler.
Hun vendte sig pludseligt rundt, så hun lå med ansigtet mod mig. Hun satte sig på min mave og kiggede ned på mig.
"Fuck me then," sagde hun og lod sine læber ramme mine i et snav. Jeg smilede midt i snavet og lagde armene om hendes talje, og maste hende ned mod mig. På en eller anden virkelig sjov måde, fik jeg vendt os om, så jeg lå øverst.
Jeg hev hendes trøje over hendes hoved og kastede den ned på gulvet. Jeg kyssede hende på halsen og sugede hårdt til. Hun gav et højt støn fra sig, da jeg havde ramt hendes ømme punkt. Jeg vidste, at det var på halsen, lige under hendes jawline, så det var altid mit mål.
Jeg fjernede hendes bh og kyssede hendes bryster. Hun stønnede højt og det tændte mig voldsomt, da hun var pisse fræk at se på. Hendes læber ramte mine igen, og hun begyndte at pille ved kanten af min t-shirt. Vores læber slap hinanden og hun kastede min t-shirt ned på gulvet eller den landede på sofabordet, men det var vel ligegyldigt.
Jeg fandt det bare komisk, at vi havde sex på hendes forældres dyre sofa, i deres store stue, der var overdrevet med dyre og flotte ting.
Jeg kunne mærke hendes hænder køre op og ned af min mave. Hun stirrede på mine mavemuskler, og jeg kunne ikke andet end at elske det. Hun havde altid haft en eller anden underlig kærlighed til min mave.
Jeg kyssede hende ned ad maven og ned til hendes jeans, som jeg hurtigt fik åbnet. Med lidt hjælp fra hende, fik vi dem af og smidt væk. Mine baggypants fik samme tur og jeg kom måske til at stirre lidt på hendes krop.
Men come on? Jeg er tyve år, og der ligger altså en røv fræk pige i undertøj under mig. Man kan ikke andet end at blive tændt.
Damn, jeg var heldig angående min kæreste!
Jeg kyssede hende igen og hun stønnede lavt. Jeg stønnede højt, da hun pludselig fik fat i 'ham'. "oh my god," mumlede jeg og maste hende længere ned i sofaen.
I det øjeblik jeg skulle til at tage hendes røde hipsters af, kunne jeg høre hoveddøren gå op. "Shit," sagde Willow, og jeg kunne ikke lade være med at grine. "Justin flyt dig," hvinede hun med et sjovt smil og skubbede mig væk. Hun rejste sig hurtigt og greb fat i et tæppe, som hun viklede om sin krop. Jeg skyndte mig derimod bare at tage mine baggypants på.
"Hvad fanden?" lød det fra en dyb og mørk stemme. "Seriøst Willow? I stuen?" spurgte hendes mor, og jeg kunne mærke, at mine kinder hurtigt blev røde.
Det var virkelig flovt, at de skulle komme lige nu. Altså på dette tidspunkt!
"Willow kom lige med!" sagde hendes far og Willow sukkede højlydt. "Og Mr. Bieber, du får æren af at blive herinde eller gå op på Willow's værelse," tilføjede hendes far. Jeg samlede hurtigt Willow's og mit tøj sammen og nikkede. "Okay Hr. Reed," sagde jeg flovt og forsvandt hurtigt ud af stuen og op på Willow's værelse.
Jeg tog min t-shirt på igen og kunne ikke lade være med at grine lavt. Det hele var ret komisk. Der gik ikke længe, før Willow trådte ind på værelset stadig med et tæppe om kroppen.
"Hvad så babe?" spurgte jeg med et grin. "Omfg, de er bare for meget," svarede hun og kunne heller ikke lade være med at grine. "Ej, det var fucker sjovt," grinte hun efter og jeg sendte hende et stort smil.
"Jeg tog lige tøjet med op," sagde jeg med et drillende smil og pegede på hendes tøj, som jeg havde lagt på sengen. "Tak," svarede hun og tog først sin bh på og så efterfølgende hendes t-shirt.
"Jeg har faktisk tænkt på noget," sagde jeg og kiggede over på hende. Hun nikkede. "Hvad har du tænkt på?" spurgte hun nysgerrigt og kiggede spørgende på mig. "Du ved, hvis du nu ikke boede herhjemme, så ville det der aldrig ske igen," sagde jeg og hun kiggede overrasket på mig.
"Hvad mener du helt præcist Jus?" spurgte hun og lagde forsigtigt armene om min nakke. Jeg lagde armene om hendes talje og trak hende lidt tættere på mig. "Jeg har jo kun to dage tilbage i London, og jeg synes at vi skal finde ud af, hvad vi gør," forklarede jeg hende. "Fortsæt," sagde hun og kiggede op på mig.
"Tag med mig til Los Angeles, Babe."
YOU ARE READING
Imperfect? I Don't Know Anymore...
Fanfiction2'er i Imperfect serien! "Det var hendes egen skyld," sagde de. "Hun skal nok blive glad igen," sagde de, men det blev hun aldrig. Den nu 19-årige Willow Reed, har aldrig været så langt nede før, i hele hendes liv. Hun har ikke rigtig lyst til noge...