Kapitel 17.

260 11 5
                                    

Willows POV.

Et par bløde læber ramte mine, og jeg slog hurtigt øjnene op. Jeg smilede svagt og kiggede direkte ind i Justins varme, brune øjne.

"Godmorgen babe," sagde han hæst og kyssede mig igen. "Godmorgen," mumlede jeg og kørte mine hænder om bag hans nakke, og kyssede ham. Jeg åbnede min mund og lod hans tunge komme ind.

"Du ved godt jeg elsker dig, ikke?" spurgte han og satte sig op på min mave. "Mmmh, og jeg elsker dig," sagde jeg og kørte mine hænder op på hans mave. "Godt," mumlede han og snavede mig ned i puden.

Jeg elskede det.

"Mmh, Justin," stønnede jeg, da jeg klemte på mine bryster. "Babe, please," hviskede han mod mine læber, og jeg rystede svagt på hovedet. "Ikke nu babe," mumlede jeg og kyssede ham en sidste gang på læberne, inden jeg skubbede ham væk og rejste mig op. Jeg kiggede ned på ham, da han lå og kiggede skuffet op på mig. Jeg smilede drillende til ham, inden jeg tog mine yogabukser og Justins t-shirt på. Jeg havde ikke andet tøj end det, som jeg havde på herover.

"Justin?" sagde jeg og vendte mig rundt og kiggede ned på ham, for at få hans opmærksomhed. "Mmmh," mumlede han hæst og satte sig op i sengen. "Har du planer for i dag?" spurgte jeg ham, og et lille smil gled ned over hans læber, inden han rystede på hovedet. "Fordi jeg skal over til Naomi, og min bil er brændt sammen, så jeg mangler en der kan køre mig," sagde jeg og prøvede at lade være med at grine.

Jeg kiggede på hans ansigt, mens jeg snakkede, og jeg kunne hurtigt se, at hans smil falmede kraftigt. "Øhhh, okay," sagde han en skuffet, og jeg kunne ikke længere holde masken. Jeg begyndte nemlig at grine voldsomt. "Din idiot, du skulle have set dit ansigt," grinte jeg og pegede på hans ansigt. Han rejste sig op og kom truende over mod mig. Jeg blev dog bare ved med, at stå og grine af ham.

Det så virkelig sjovt ud!

Haha.

"Nej, haha. Jeg tænkte på om, om vi måske kunne holde en Justin og Willow dag," sagde jeg med et stort smil. Han trådte tættere på mig og lagde armene om mig. Han kørte sine hænder ned af min talje og om på min numse, hvor han lod dem blive.

"Inkluderer det sex?" spurgte han mig hæst og kyssede mig på panden. "Du er så fucking liderlig babe," grinte jeg og lagde armene om hans mave, så mit hoved blev mast op af hans bryst. Jeg kunne høre hans hjerte banke og det var ret beroligende.

"Jamen, det er fordi, at jeg har en virkelig fræk kæreste, der stadig har nogle fucking tight bukser på, og det tænder mig," sagde han med et smøret smil og kyssede mig hårdt på læberne. Jeg kyssede med i starten og snavede med i starten, men da han begyndte at tage min t-shirt af mig, som egentlig var hans t-shirt, trak jeg mig fra ham.

"Ikke nu, Jus," sagde jeg stille. "Så lad os holde en Willow og Justin dag i dag," sagde han og smilede til mig. "Okay, og jeg ved allerede hvad vi skal," sagde jeg og sendte ham et stort smil. "Hvad skal vi så babe?" spurgte han og begyndte at tage tøj på. "Først tager vi forbi mig, fordi jeg skal have skiftet tøj, og så tager vi ned til en af mine venners tattooshop, fordi jeg gerne vil have en ny tattoo, og så tager vi ind i byen og laver et eller andet derinde. Og så er der aften sex til dig tilsidst," sagde jeg hurtigt. Han grinte kort og kyssede mig på kinden, inden han begyndte at sætte sit hår. "Jeg glæder mig allerede til i aften," grinte han smøret. Jeg himlede med øjnene.

"Jeg venter i lobbyen, indtil du er færdig," sagde jeg og bevægede mig over mod døren. "Will vent, øhhm, tag lige denne her på," sagde han en smule nervøst og kastede en kæmpestor hættetrøje af hans over til mig. Jeg himlede igen med øjnene og hev den over mit hoved. Den dækkede min røv, og derfor ville Justin have mig til at bære den gennem lobbyen.

"Min ass," sagde jeg, inden jeg forlod værelset og trådte ud på gangen. "Ayé Willow," lød det nede af gangen. Jeg vendte mig rundt og så Chaz komme løbende mod mig i samme øjeblik. "Hey Chaz," smilede jeg og trykkede på knappen, og vi begyndte at køre ned ad.

"Hvorfor har du egentlig altid Justins tøj på?" spurgte han undrende. Jeg smilede. "Jeg kan godt lidt at have det på," svarede jeg uden tøven.

Jeg elskede at gå rundt i Justins tøj.
Det var så behageligt, og jeg følte mig altid tryg i det.

Der gik ikke mere end fem minutter før Justin stod nede i lobbyen sammen med os andre. "Skal vi køre?" spurgte jeg Justin om og han nikkede hurtigt. Da min bil var parkeret på hotellets officielle parkeringsplads, måtte vi gå ud ad hovedindgangen. Tre mænd med store kameraer løb efter os, men vi var hurtigt inde i bilen og allerede på vej væk.

**

"Er du sikker på, at du skal have den?" spurgte Justin og kiggede nervøst på mig. "Hold nu op Justin, det er ikke slemt," svarede jeg ham og kiggede over på Brad, der var Barbaras storebror.

Jeg snakkede overhovedet ikke mere med Barbara, men Brad ejede en af de bedste tattoveringsbutikker i London, og han var virkelig en awesome person, så hvorfor ikke her?

"Er din kæreste en piveskid?" spurgte Brad og kiggede op på Justin, der sendte Brad et fornærmet ansigt. "Jeg har selv massere af tattoveringer," sagde Justin fornærmet, og jeg kunne ikke lade være med at grine lidt. "Jus, han laver sjov med dig," grinte jeg og kyssede hans hånd.

Efter en lajdjsijils lang halvtime, var Brad færdig med min tattovering, og da jeg havde en smule ondt i min arm, magtede jeg virkelig ikke andet end at tage hjem.

"Tak Brad, den er for fed," sagde jeg til Brad og gav ham et knus. "Så lidt Willow, og du siger bare til en anden gang," sagde han med et smil og lagde armene om mig. "Det skal jeg nok," sagde jeg og med et smil. Han blinkede til mig.

"Skal vi gå babe?" spurgte Justin og lagde en arm om mine skuldre. Man kunne tydeligt høre på hans stemme, at han var jaloux, og at han gjorde et stort nummer ud af, at jeg var 'hans'. Det var ret sødt.

"Vi ses senere," sagde jeg til Brad og forsvandt ud af butikken med Justin i hælende. "Skal vi ikke tage hjem til mig og bestille pizza? Vi har huset for os selv," sagde jeg og smilede slesk til Justin. Han grinte af mig og trak mig ind i et kram. "Mmh, jeg ved hvad vi skal lave," hviskede han i mit øre og kyssede mig i håret. "Jeg ved hvad du tænker på babe," sagde jeg og trak mig ud ad krammet. Han grinte og flettede sine fingre ind i mine, på vej over til bilen.

Det betød meget for mig, at han var ligeglad med at gå sammen med mig i offentligheden. Han gav mig et kram og kyssede mig i håret. Og han var den, der flettede sine fingre ind i mine. Han var virkelig sød, og han anede ikke engang hvor meget det betød for mig.

Vi kørte hjem til mig i stilhed, men det var en behagelig stilhed, og jeg nød den faktisk. Jeg parkerede bilen ude foran huset og steg ud. Jeg låste døren op og trådte ind med Justin i hælende. Jeg smækkede døren og smed mine sko foran skohylden.

"Jeg bestiller lige pizza," sagde jeg til Justin og fortsatte ind i køkkenet. Han nikkede hurtigt og fulgte langsomt efter mig og fortsatte ind i stuen, hvor jeg kunne se, at han smed sig på sofaen. Jeg smilede for mig selv og bestilte to pizzaer til os.

"Så er der bestilt pizza, babe," sagde jeg højt til Justin og bevægede mig ind mod ham. "Lækkert babe," sagde han og smilede svagt til mig.

"Ehm Willow, jeg skal faktisk fortælle dig noget," sagde Justin. Jeg rynkede mine bryn og kiggede spørgende på ham. "Hvad så?" spurgte jeg en smule nervøs.

Han kiggede mig direkte i øjnene, og det gjorde mig bare endnu mere nervøs. Jeg kiggede spørgende på ham og rykkede mig lidt tættere på ham. Jeg betragtede ham nøje, da han åbnede hans mund.

"Jeg tager til Los Angeles om to dage."

Imperfect? I Don't Know Anymore...Where stories live. Discover now