Willows POV.
Jeg lod fletningen falde ned over min skulder og smilede tilfredst. Jeg sprøjtede lidt hårlak i mit hår og puttede en hårnål i. Jeg kiggede mig selv i spejlet og studerede mit tøj. Jeg var iført et par jeans og en lang stiktrøje, samt Justins beanie.
Jeg skulle ud og skøjte sammen med Naomi, Tylor og Adam. Adam? Tænker du nok. Ja, Adam skal med. Vi havde stadig vores lillefirekløver, og bare fordi at Adam og jeg ikke fungerede som kærester eller venner, så var han stadig Naomi og Tylors bedsteven. Selvom jeg da håbede, at jeg var favoritten, lol.
Jeg var dog stadig ret så vred på Adam, for det han havde gjort mod Nathan, men jeg måtte leve med det i dag.
Jeg greb fat i min rygsæk, hvor jeg tjekkede at jeg havde alle mine ting. Nøgler, pung, makeup taske, elastikker og bind. Desværre den tid på måneden, ja. Nogle gange ville jeg virkelig ønske, at jeg ikke var en pige. Det var så besværligt nogle gange. Altså seriøst? Hvorfor fanden var det pigen, der både skulle have menstuation og bære rundt med et barn i ni måneder, og så oven i købet gå igennem tonsvis af smerte for at føde det. Det var bare ikke rimligt.
Min mobil bibbede i min hånd, og jeg var ikke langsom, til at køre min finger hen over skærmen og læse beskeden fra Naomi.
"Vi er her <3"
"Giv mig to sekunder :*"
"Okay babe (;"
Jeg løb ned ad trapperne og fandt hurtigt mine sneakers frem, og stak mine fødder der i. Jeg puttede mine handsker i min rygsæk og tog et halsterklæde om halsen.
"Vi ses," råbte jeg gennem huset, uden anelse om der overhovedet var nogle der hørte mig. Det kunne vel også være ligemeget.
Jeg fik øje på Tylors bil nede for enden af indkørslen. Gennem vinduerne kunne jeg se, at Tylor og Adam sad forest, så jeg skulle sidde sammen med Naomi på bagsædet. Heldige mig, lol.
"Hey guys," sagde jeg og tog selen på. "Hey babe," sagde Naomi og krammede mig fra siden af. Jeg sendte hende et stort smil.
"Er i klar til at stå på skøjter?" udbrød Tylor højt. "Ja, sgu da," svarede jeg hurtigt. "You go girl," grinte Naomi, og jeg smilede sjovt til hende.
"Jeg kan altså ikke stå på skøjter," sagde Naomi pludseligt, hvilket fik mig til at grine. "Bare rolig Mimi, det kan jeg heller ikke," grinte Adam. "Will, så vælter vi bare skøjtebanen!" sagde Tylor hurtigt. Jeg nikkede til ham i bakspejlet. "Det er iorden," svarede jeg hurtigt.
**
"Naomi, hvor har du stilt din taske?" spurgte jeg hende om og kiggede forvirret rundt i skøjtehallen. "Den står på trappen," svarede hun og pegede der over. Jeg nikkede og slentrede der over, og smed tasken ved siden af Naomis.
Jeg satte med på en bænk og fik mine skøjter på. Jeg rejste mig op og trådte ind på isen, hvor de andre allerede var gået ind. Jeg skøjtede over til Tylor, der stod og gloede på Naomi og Adam. De kunne virkelig ikke finde ud af at skøjte, og det var virkelig underholdende at kigge på.
Jeg grinte af dem og fiskede min mobil op af min lomme. Jeg låste den op og gik ind på instagram, hvor jeg tog et selfie med Tylor.
@willowreed: Iceskatinggggggg ♛
Jeg skrev hurtigt færdigt og puttede min mobil i min lomme igen. Jeg rettede opmærksomheden over på Tylor, der stod og grinte af Adam. Han var lige faldet, og det så utrolig sjovt ud, da Adam var virkelig høj og maskulin. Han var i hvert fald ikke en lille, fimset fyr.
Jeg skøjtede over til Naomi og tog ved hendes hænder, så vi kunne skøjte hånd i hånd. Hun var min bedsteveninde, så hvorfor ikke?
"Skal du være sammen med Justin senere?" spurgte Naomi nysgerrigt, mens vi skøjtede rundt på banen. "Det tror jeg ikke, hvorfor da?" sagde jeg hurtigt. "Jeg er bare nysgerrig," svarede hun med et stort smil. "Alright then."
"Btw babe, hvor lang tid har dig og Tylor været sammen?" spurgte jeg hende nysgerrigt. "Næsten tre måneder," svarede hun med et stort smil og kiggede hen mod Tylor. "Awesome, jeg er så glad på jeres vegne," sagde jeg og smilede glad til hende. "Aw, tusinde tak. Og i lige måde, altså på dig og Justins vegne," hvinede hun og sprang direkte i armene på mig, hvilket ikke var så klogt, da vi begge havde skøjter på, så jeg væltede bagover med hende ovenpå mig.
Jeg skreg kort, men flækkeder derefter af grin, og det samme gjorde Naomi også. Hun flyttede sig fra mig og trillede om på siden. Vi blev begge liggende, og egentlig ville jeg gerne rejse mig op, men jeg grinte så meget, at jeg kunne ikke. Min numse var kold, men jeg havde ingen balance lige nu.
"Hvaaa, girls skal i ikke op?" lød det fra Tylor og Adam, der stod og grinte lidt af os. "Giver i en hånd?" spurgte jeg og rakte min hånd op i luften. Adam greb fat i min hånd og hev mig op. Jeg nikkede kort til ham og sendte ham et lille smil.
Jeg kunne bare ikke komme mig over, at han havde givet Nathan noget at ryge.
Idiot.**
"Jeg er hjemme!" råbte jeg, og smed mine sneakers i entreen, da jeg kom ind af døren. "Willow, kom lige ud i køkkenet," lød det fra min mor, der sikkert var ude i køkkenet, idk. Og wait for a minuit - hun plejede aldrig at råbe? Omg, jeg var stolt af hende. Jeg lagde min taske på gulvet og gik stille ind i køkkenet, hvor min mor stod med ryggen til mig.
"Jeg har bagt kage, skal du have noget?" spurgte hun mig med et stort smil. Jeg kiggede overrasket på hende og kiggede så ned på kagen. "Jeg vidste ikke, at du kunne bage?" sagde jeg undrende, men smilende. "Det kan jeg altså godt, eller pynte i hvert fald, smag den nu og fortæl mig hvad du synes," udbrød hun utålmodigt. Jeg grinte en smule af hende.
Hun rakte mig en tallerken med et stykke kage på og jeg smagte hurtigt på den. Srsly, hvis jeg vidste at min mor kunne bage, skulle hun bage kage til mig hver dag.
"Bag noget mere kage, mor, det smager awesome," svarede jeg og slikkede på skeen. "Det er super," smilede hun og begyndte at rydde op i køkkenet. "Jeg går i bad og i seng bagefter," sagde jeg og gik ud af køkkenet. Jeg tog min taske med op på mit værelse og smed den på gulvet. Jeg spiste kagen færdig på nul komma fem.
Min mor havde virkelig ændret sig, og det var i den grad positivt. Vi havde fået en meget bedre mor-datter forhold, og jeg kunne virkelig ikke beskrive, hvor godt det føltes. Det var rart. Jeg ville dog bare ønske, at jeg også havde et godt forhold til min far. Hvor vi kunne gå ud og se fodboldkampe sammen og tage i skaterparken, eller bare lave noget sammen. Det havde vi aldrig gjort før.
Jeg sukkede over mine tanker og gik ud på mit badeværelse, hvor jeg tog et hurtigt bad. Jeg fik hurtigt noget nattøj på, hvorefter jeg gik ind på mit værelse og smed mig i min seng. Jeg satte min mobil i min oplader og lagde mig under min varme, dejlige dyne.
Det var srsly det bedste sted på jorden - i min seng og under min dyne. Selvfølgelig med Justins selvskab, så ville det være allerbedst, men dette hér var også skønt.
Min mobil bibbede pludseligt, og det fik mig til at sætte den på lydløs, inden jeg tjekkede beskeden. Det var Justin, som skrev til mig nu. Jeg håbede virkelig, at han havde skrevet en godnat besked til mig. Altså jeg var vel også ligesom alle andre piger. Jeg ville elske godnat og godmorgen beskeder. Det var bare så sødt. Desværre var det ikke dét, som Justin havde skrevet. Langt fra faktisk.
"Hvem fanden er det du skøjter med?"
YOU ARE READING
Imperfect? I Don't Know Anymore...
Fanfiction2'er i Imperfect serien! "Det var hendes egen skyld," sagde de. "Hun skal nok blive glad igen," sagde de, men det blev hun aldrig. Den nu 19-årige Willow Reed, har aldrig været så langt nede før, i hele hendes liv. Hun har ikke rigtig lyst til noge...