Justins POV."Fuck me, please."
Hvis jeg skulle være helt ærlig, så frydede jeg mig over Willows ord og jeg følte virkelig, at jeg havde et happy-moment. Jeg havde savnet de ord så meget, og jeg havde savnet hende så meget. Hvad hun lavede her anede jeg ikke, men jeg var egentlig også fucking ligeglad. Hun var her og det var det der talte.
"Kom," mumlede jeg midt i vores snav og trak hende ud af selve festsalen. Vi smuttede hurtigt over i elevatoren, og selvom jeg ikke brød mig så meget om elevatorere, gjorde det mig roligere at Willow var med. Jeg blev dog også ret distraheret af hende, da hun blev ved med at kysse mig i nakken og om på halsen. Jeg var virkelig trængende efter hende og hun skulle bare voldtages nærmest. Ej, det lyder voldsomt, men vi skulle have det så hedt, at det ville være det eneste vi ville kunne huske fra denne aften.
"Det er lige her henne babe," sagde jeg hæst og lagde min arm om hendes tajle, da vi bevægede os over mod mit værelse.
Vi nåde kun lige at komme ind af døren og låse den, inden jeg nærmest overfaldt hendes læber. Jeg låste mine hænder fast på hendes røv og lagde mere passion i vores snav. Jeg havde savnet hendes krop mod min, og jeg havde savnet hendes læber mod mine.
"Din seng?" spurgte hun pludseligt. Jeg sendte et frækt smil til hende og bar hende ind i min store dobbeltseng. Jeg smed hende der og hev hendes sko af, samt mine egne. Jeg kralvede op på hende og satte mig på hendes mave.
Jeg lod mine læber ramme hendes endnu engang, og det var som om alle mine følelser sprang i luften. Fuck, jeg havde savnet hende!
Jeg var ikke fuld overhovedet, for siden jeg så hende gå ind af døren, havde jeg ikke kunne få mig selv til at drikke noget.
Jeg lynede hendes kjole op og kastede den ned på jorden, så hendes slanke mave, samt bare bryst blev blottet. Jeg troede hun havde en bh på, men det her var bare meget bedre. Jeg lod mine læber ramme hendes hals, hvor jeg kyssede hende grådigt, samt gav hende et par sugemærker rundt omkring. Jeg kyssede hendes bryst, og kunne ikke lade være med at smile svagt, da hun stønnede lavt. Jeg kørte forsigtigt min tunge over hendes brystvote, hvilket tændte hende, da hun lagde begge sine hænder om min nakke og begyndte at lege med mit nakke hår.
Hun kørte sine hænder ned af min mave og tog fat i kanten af min tanktop, hvor hun efterfølgende hev den over mit hoved. Hun fik os på en sjov måde vendt om, så hun sad øverst og jeg lå nederst. Det gjorde mig ikke ligefrem noget, da jeg havde frit udsyn til hendes bryster, der næsten var foran mit ansigt.
"Hvad må jeg kalde dig?" spurgte hun pludseligt og kyssede mig på halsen og på min brystkasse.
"Kald mig Justin babe," svarede jeg hurtigt med et lavt støn.
"Jeg har savnet dig Jus," mumlede hun pludseligt, inden hun begyndte at kysse ned af min mave, mens hun langsomt åbnede mine bukser. Hun hev dem ned over mine hofter, og jeg hjalp selv med at få dem helt af. Hendes læber ramte mine, lige i det hendes fingre strejfede 'ham'.Nu var det officielt.
Jeg måtte have hende lige nu og lige her.
~~~~~*~~~~~
Willows POV.
Jeg vil gerne sige at det var solens stråler, der lyste mig lige i hovedet og vækkede mig, for at være poetisk, men det var det ikke. Nej, der stod en person uden for døren og bankede hård på, hvilket irriterede mig voldsomt.
Jeg skulle til at rejse mig op, men det gik op for mig, at jeg var viklet ind i et par arme. Bare ved synet af armene vidste jeg allerede, at jeg lå hos en vís Justin Bieber.
Hvad fuck havde jeg lavet?
Mit spørgsmål blev hurtigt bekræftet, da jeg fik øje på mine trusser, der lå så yndigt på gulvet sammen med resten af mit tøj og sammen med Justins tøj.
Jeg ville gerne komme en lang forklaring om, at jeg var fucking dum og det hér var en fejltajelse, men jeg fortrød det ikke. Jeg var vred på mig selv for bare at falde sådan tilbage, men jeg fortrød det egentlig ikke. Jeg var vred på mig selv og jeg følte mig dum. Det var også derfor, jeg fik mig viklet ud af Justins arme og fik taget mine trusser på.
Jeg greb fat i et sengetæppe, som jeg viklede rundt om min halvnøgne krop, og bevægede mig over mod døren uden en idé om hvordan jeg så ud. Jeg åbnede døren med et irriteret blik og kiggede direkte ind i hovedet på Alfredo og Tyga, der stod og smågrinte.
"Hvad fuck har I gang i?" vrissede jeg og trådte ud på gangen, da jeg ikke ville vække Justin. "Gud, vi troede ikke du også var her," sagde Alfredo og kiggede en smule undskyldende på mig. "Fuck dig," hvæsede jeg og skubbede ham til siden, men Tyga stoppede mig.
"Hvad vil I?" spurgte jeg dem vredt om, mens jeg løftede mine øjenbryn på en provokerende måde. "Har i været sammen?" spurgte Alfredo med et skævt smil, mens Tyga smilede kæmpe stort. "Nej, jeg fucking går rundt nøgen normalt, det er sådan jeg er," svarede jeg irriteret.
Gu' fanden var jeg irriteret.
Jeg skulle væk herfra nu, og de to spassere stoppede mig."Wow, var han ikke god ved dig eller hvad?" spurgte Tyga med et lille grin. "Det er jér, der er fucking provokerende lige nu, det ved i vel godt, ikke?" spurgte jeg med et løftet øjenbryn. "Vi skal nok lade jer være i fred," sagde Alfredo og greb fat i Tyga's arm. "Tak Fredo," mumlede jeg og traskede ind på værelset igen. Jeg lagde tæppet på gulvet og fik møvret mig i min kjole igen.
Jeg kunne ikke lade være med at lade et lille grin ryge ud mellem mine tørre læber, da jeg så mig selv i spejlet.
Fy farn da!
Jeg havde mørke rander under øjnene og mit hår stod ud til alle sider, samt jeg havde noget tydelige sugemærker på min hals. Fuck my life.
Jeg nåde kun lige at finde min ene sko, før Justin vågnede og kiggede forvirret på mig. Jeg ignorede ham og fortsatte mig at lede efter mine sko.
"Willow?" han lød overraskende meget forvirret, men jeg var også selv forvirret, så det var vel forståeligt. "Mmh?" mumlede jeg en smule ligegyldigt, og hvinede lykkeligt da jeg fandt min ene sko.
"Hva..øh tænker du?" spurgte han og satte sig halvt op. Jeg stoppede op og kiggede en smule irriteret over på ham. Hvad jeg tænkte på? Hmm, det var egentlig et godt spørgsmål.
"Jeg ved det ikke," svarede jeg ham og stod bare og stirrede på ham. "Vil du vide hvad jeg tænker på?" spurgte han med et svagt smil. Jeg nikkede, da jeg ikke kunne få et ord ud af min mund. Hans øjne der stirrede direkte ind i mine, tog fuldstændig pusten fra mig, og jeg måtte virkelig holde fokus, inden jeg ville overfalde ham.
"Det var den bedste nat i mit liv. Jeg hørte dit grin og jeg så dit smil.... Det havde jeg savnet," forklarede han, mens et skævt smil kom frem på hans læber og han kiggede ned på sengen.
Jeg kunne mærke mine kinder blive varme, og jeg var sikkert helt rød i hovedet. Det var virkelig sødt sagt, men jeg var dum. Jeg var flov over mig selv. Meget flov.
Det var også derfor, at jeg nærmest hev begge mine sko på og spurtede ud ad døren. Jeg løb fordi Alfredo og Tyga, der sad i lobbyen og snakkede. Kenny kiggede underligt på mig, og jeg havde næsten lyst til at græde, da jeg så Chaz og Ryan.
"Willow?" det var Chaz der råbte mit navn. Men jeg var ligeglad. Jeg ignorrede ham og forsvandt ud af døren, og hen af gaden.
Jeg skulle glemme ham.
YOU ARE READING
Imperfect? I Don't Know Anymore...
Fanfiction2'er i Imperfect serien! "Det var hendes egen skyld," sagde de. "Hun skal nok blive glad igen," sagde de, men det blev hun aldrig. Den nu 19-årige Willow Reed, har aldrig været så langt nede før, i hele hendes liv. Hun har ikke rigtig lyst til noge...