Willows POV.
"Hvem fanden er det du skøjter med?"
"Det er Tylor, min bedsteven.."
"Oh, undskyld babe."
"Det er iorden Jus (:"
"Var det hyggeligt eller hvad?"
"Naomi og Adam var der også, og ja det var hyggeligt ;). "
"Du laver sjov, ikke?"
"Nej?"
"Hvorfor fanden var Adam der!?"
"Han er stadig en del af vores gruppe, selvom du ikke kan lide ham."
"Det er for meget. Vi kan snakke i morgen, fuck."
Jeg undlod at svare ham, da jeg havde gjort ham rimelig sur. Måske skulle jeg ikke have nævnt Adam overfor ham? Det var også virkelig dumt af mig, men sådan var det. Jeg lagde min mobil på mit natbord og lagde mig til rette i sengen. Jeg var virkelig træt, og jeg ville egentlig bare gerne sove.
**
Jeg kunne mærke et eller andet på mit ben, men jeg orkede virkelig ikke at slå øjnene op og se hvad det var. Dog slog jeg hurtigt øjnene op, da jeg fik smidt et glas koldt vand lige i fjæset. Jeg skreg højt og hoppede op af sengen.
"Hvad fuck skulle det til for!?" skreg jeg og direkte fløj hen i fjæset på Nathan, der stod og var flad af grin.
"Din fucking idiot, skrid ud af mit værelse!" sagde jeg vredt og skubbede ham ud af døren.Den lille mide.
Jeg sukkede irriteret, og begyndte at skifte mit sengetøj. Den lille irriterende unge ville få samme tur i morgen - just wait for it!
Da jeg havde skiftet mit lan og mit sengetøj, var mit hår tørt, så jeg slap for at begynde at tørre det. Jeg smed hurtigt mit nattøj til vask og fik noget tøj på. Sorte Jeans og en oversize t-shirt med print.
Jeg fandt mit makeup frem, og fik dækket nogle pletter i mit ansigt, samt lagt noget eyeliner, så jeg fik bambi øjne og fik lagt noget mascara. Mine brune øjne så meget mere markeret ud, og jeg kunne virkelig godt lide at have bambi øjne.
Jeg redte mit hår i gennem og lod det bølge naturligt ned af min ryg. Da jeg var færdig med at gøre mig klar, gik jeg nedenunder og spiste morgenmad sammen med resen af min familie.
"Har i planer for i dag?" spurgte min mor og kiggede på Nathan og jeg. Jeg nikkede hurtigt. "Yup, jeg tager over på hotellet til Justin," svarede jeg med et smil.
"Skal i knalde?" jeg havde lyst til at slå Nathan, da ordene forlod hans mund, og det samme havde min far vidst også, for han fik i hvert fald sin juice galt i halsen.
"Hold kæft," sagde jeg og skubbede til ham."Tak for mad," sagde jeg med røde kinder og rejste mig fra bordet af. Jeg satte min tallerken i opvaskemaskinen og gik hurtigt op på mit værelse, for at hente min taske med mine ting i. Jeg fik hurtigt sko på, og så var jeg ellers ude af døren.
Jeg satte mig ind i min bil og startede radioen. Jeg nynnede med på sangene, mens jeg kørte hen til hotellet. Jeg parkerede omme ved bagdøren og løb hurtigt ind. Jeg fik øje på Kenny, der sendte mig et stort smil.
"Hej Willow," smilede han og løftede hånden i et kort vink.
"Hey Kenny, har du set Justin?" spurgte jeg ham om, og han fortalte mig hurtigt, at han var på hans værelse. Jeg takkede ham og forsvandt hurtigt over til elevatoren. Jeg kom op på Justins etage, og gik ned ad den lange gang og stoppede op foran hans dør.Jeg bankede på, og ved lyden af et 'kom ind', trådte jeg ind og lukkede døren efter mig. Justin sad i en lille sofa med hans mobil i hånden. Jeg kunne se, at han var på instagram.
Jeg satte mig i den anden sofa og kiggede over på ham. Han sænkede mig ikke ét eneste blik, hvilket gjorde mig urolig.
"Skal du ikke være sammen med Adam?" spurgte han flabet og kiggede stadig ikke på mig.
"Hvorfor skulle jeg være sammen med Adam?" spurgte jeg ham med et løftet øjenbryn. Han var vel ikke sur over, at jeg havde været sammen med Naomi, Tylor og Adam? Jo, det var han vidst."Jeg synes du skal gå Willow," sagde han og kiggede på mig, men med kolde øjne.
"Er du sur over, at jeg var sammen med Adam?" spurgte jeg ham om og rejste mig op. Han stirrede på mig."Ja sgu da, hvad fanden regner du med?" spurgte han mig vredt om.
"I don't know. Han er en del af gruppen," svarede jeg ham hurtigt tilbage
"Så meld dig ud af den der fucking gruppe, jeg vil ikke have, at du er sammen med ham!" sagde Justin højt, og var på kanten til at råbe. "Du skal ikke bestemme hvem jeg skal være sammen med!" råbte jeg, og var nu den første til at råbe.Og vent lige lidt?
Var jeg ved at forsvare Adam i det her?
"Hvorfor er du blevet så gode venner med Adam!?" råbte han og trådte et skridt tættere på mig.
"Jeg ved det ikke okay? Det er jeg heller ikke!" råbte jeg tilbage.
"Jamen, hvad fuck er problemet så?" råbte han vredt.
"Problemet er, at du fucking ikke skal bestemme hvem jeg skal være sammen med. Om det er Adam eller ej," råbte jeg hårdt.Jeg hadede når folk skulle bestemme over mig. Det var bare det sidste, de skulle gøre!
"Det kommer sgu da også an' på, hvem fuck det er!" råbte han og kørte frustreret en hånd gennem hans hår.
"Du kan sgu da ikke tillade dig, at blive sur over hvem jeg er sammen med?!" råbte jeg irriteret.
"Jo, jeg kan sgu da så!" råbte han tilbage. "Har du aldrig hørt det der ordsprog eller hvad fuck det er, der siger 'if she don't like the bitch, don't hang with the bitch'? Adam er bitchen her og jeg er åbenbart pigen, men hvis vi vender den om!" tilføjede han vredt.Jeg havde næsten lyst til at grine over, at han kaldte Adam en bitch, da Adam ikke var en pige. Men det var nu sjovt, da jeg ikke kunne lide Adam. Justin var bare for meget. Og hvordan kunne det gå fra at være en god dag- vent lige lidt. Det havde været en fucking dårlig dag fra starten af.
Nathan hældte vand i hovedet på mig for at vække mig.
Vi snakkede om Justins og mit sexliv til morgenmaden.
Og nu skændes Justin og jeg.
Fuck alt!
ESTÁS LEYENDO
Imperfect? I Don't Know Anymore...
Fanfic2'er i Imperfect serien! "Det var hendes egen skyld," sagde de. "Hun skal nok blive glad igen," sagde de, men det blev hun aldrig. Den nu 19-årige Willow Reed, har aldrig været så langt nede før, i hele hendes liv. Hun har ikke rigtig lyst til noge...