Bu kitapda bolca ölüm, intihar, argo ve sizi kötü etkileyecek birçok şey mevcut detaylı işkenceler gibi. Bunu bilerek kitaba başlamanızı öneriyorum eğer etkileniyorsanız okumayın!
Kyung ve kanao kız. Bir arkadaşım erkek sanmıştı siz de öyle sanmayın diye belirtmek istedim
Uyarımı da verdiğime göre başlayabiliriz iyi okumalar ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yazarın anlatımından
Biliyordu. Bir gün diğer insanlara yaptığı şeyleri yaşayacağını çok iyi biliyordu kyung. ve bunu memnuniyet ile karşılıyordu. her zaman merak etmişti onlara işkence ederken nasıl hissettiklerini. Çünkü o insanlara zarar verirken çok iyi hissediyordu.
Kyung hiçbir zaman kendisini diğer insanlar gibi görmedi kendisi de biliyordu normal olmadığını ama o ve sevdikleri bundan şikayetçi değildi bu nedenle hiç düşünmedi düzelmeyi. Sevdiklerinin de ondan aşağı kalır bir yanı yoktu ya şikayetçi olsunlar...
Kyung sonunda istediğini alacağını umarak bir grubun onu kaçırmalarına izin verdi. Doğru düzgün bayıltamamışlardı bile. Yolun yarısında uyanmış bozuntuya vermemiş baygın taklidi yapmıştı. Fakat kyung'u yatağa yatırıp bağladıkları sırada ne olur ne olmaz diye yeniden bayıltmışlardı.
Şimdi ise yatağa bağlanmıştı. Yavaş yavaş uyandığında kaçırıldığını hatırlaması ile yüzünde ufak ama herkesi korkutabilecek bir gülümse meydana geldi gözleri karşısındaki sandalyede oturmuş boş gözler ile halıyı inceleyen sarı saçlı çocuğu buldu. Kaşlarını çatıp çocuğa baktı ve çok yüksek olmayan bir ses ile konuştu "amk bende eğlenirim diye gelmiştim boşa mı geldim ya?" diyerek sitem ettiği sırada sarışın çocuk kahverengi gözlerini kyung'a dikti uyandığını fark edince yavaş bir şekilde ayağa kalktı. Söylediğini umursamaması sinirlerine dokunmuştu kyung'un.
Sarışın çocuk kapıyı aralayıp bıraz ileride aşağıya inmekte olan çocuğa seslendi "Evan clay'i çağır bu uyandı"
Arkadan kyung konuştu "bu mu?! Bir de beni beğenmezler en azından ben öldüreceğim kişilerin isimlerini kullanıyorum!" sinirini bastırmak için bağırmıştı kyung. Çok çabuk sinirlenen birisiydi zaten en ufak şeye bile sinirlenebilirdi.Sarışın çocuk kyung'un öfkeyle bağırması ile ona döndü ve kapıyı kapatıp sandalyesine geri oturdu ardından gözlerini kyung'un gözlerine kenetledi kyung ise çoktan oturur pozisyona geçmiş bağdaş kurmuştu, sadece kolları bağlıydı zaten.
"clay aptal birisi olmadığını söylemişti bu yüzden nerede olduğunu bildiğini düşünüyorum. Sus ve beni uğraştırma zaten clay'i yaptığın şey ile yeterince sinirlendirdin bir de beni sinirlendirme yoksa onu durdurmam"
Dediğinde kyung korkutucu bir kahkaha attı. Sinirlenince gülmek çok yaptığı bir şeydi.Kahkahasını aniden kesip korkutucu bir ifade ile bileklerindeki iplerin izin verdiği kadar ileriye atılıp yüzünü sarışın çocuğa yaklaştırdı ciddi bir ifade ile "yaptığım şeyden çok memnunum. Ha bir de ben izin vermeden bana dokunamazdınız bile" diyip yüzüne korkutucu gülüşlerinden birini yerleştirdi sarışın çocuk tam konuşacaktı ki önde Evan arkada Clay odaya girdi.
Evan kyung'u sam yani sarışın çocuğa yakın görünce kyung'un bileklerine bağlı ve gerilmiş olan ipi çekti ve kyung'un arkaya düşmesine sebep oldu "hay amk bunların da düzgün hareketi yok konuşmayı mı bilmiyorsunuz?" diyerek Evan'ı incelemişti. Alışılmışın dışına olan kırmızı saçları ve mavi gözleriyle fazlası ile dikkat çekiciydi.
Hemen yanındaki çocuğa bakması ile yüzünde yine o korkutucu gülümseme yer edinmişti istediği kişi sonunda karşısındaydı. Clay grubun lideri denebilirdi onun için ama sözcü demek daha doğru olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murderers everywhere
Mystery / Thrillerİşkence ettiği kişilerin işkenceden sonraki halini fotoğrafa çeker ve öldürdüğü kişinin en sevdiği şey ile fotoğrafı birleştirip resmini çizer daha sonra ise resmi kendi sergisinde insanlara sunardı. Sergilediği resimlerin bir kısmı hastalarının gör...