0.6

67 18 83
                                    

Herkes mutfak masasına oturmuş kanao'nun eti pişirmesini bekliyordu.

Kyung bıkkın bir nefes verip "kanao! Ben sıkıldım hadi artık yemeyi bırak da getir şunu" diye bağırdı kanao'ya.

"bunu yeme de soracağım ben sana kyung" dedi elindeki et dolu tavayı masaya koyarken.

Tanya "iğrenç kokuyor!" diye bağırdı yüzünü buruşturarak.

"normal et kokuyor ne iğrenci?" dedi Rose Tanya'ya.

"ben veganım canım" dedi Tanya ukalaca.

"üf o zaman git? neden buradasın onu da anlamadım zaten" dedi kanao bıkkınlıkla.

"tamam hadi deneyelim şunu çok merak ettim ben!" diyerek atıldı Evan.

Herkes birbirine baktıktan sonra ilk atak kyung'dan geldi.

Ağzına eti alıp çiğnediği sırada diğerleri de birer parça et almıştı.

Kyung biraz çiğnedikten sonra yüzünü buruşturmuş ve çöpün yanına gidip çiğnediği eti tükürmüştü.

"kanao bunu nasıl yiyorsun cidden anlamıyorum bu iş hiç bana göre değil" dedi kyung ardından su dolu bardağı eline alıp bir yudum aldı.

"olsun bebeğim sen işkence edersin ben yerim. Tek başıma birini yiyebileceğimi en iyi sen biliyorsun" dedi ve göz kırptı kyung'a.

Bunun üzerine kyung kahkaha attı ve konuşmaya yeltendi fakat onu durduran jimmy'nin eti resmen Evan'ın üzerine tükürmesi ile Evan'ın yüksek sesle ettiği küfürdü.

"jimmy! seni cidden bir gün sikeceğim! Sırf zararsın amına koyayım!" dedi ve henüz ağzına atmadığı eti ağzına attı ve biraz çiğnedi hemen ardından öğürüp o da jimmy'nin üzerine tükürür gibi çıkardı eti.

Bunun üzerine odada kahkaha sesleri ile birleşen jimmy'nin küfürleri yankılanmaya başladı.

Bu sırada da sam eti ağzına almış ve hemen geri çıkarmıştı.

Jisung, minho'nun yemediğini görünce "minho neyi bekliyorsun yesene" dedi.

"yiyeceğim de sen niye yemiyorsun?" dedi minho kaşlarını çatarak.

"ben denedim pek damak zevkime hitap etmiyor" dedi gülümseyerek.

"peki yiyorum o zaman" diyerek eti ağzına attı minho.

Biraz çiğneyip ağzına gelen tat ile hızla kalkmış ve eti çöpe tükürmüştü.

Diğerleri ise buna sadece gülmek ile yetinmişti.

Aslında kyung da denemişti birçok kez ama her seferinde kanao ona yemek isteyip istemediğini soruyor ve kyung da kanao kırılmasın diye deniyordu ve her seferinde geri çıkarıyordu.

Clay de denemişti ve pişmiş halinin daha iyi olduğunu söylemişti.

"ben çiğ halini daha çok seviyorum ya" diyerek cevplamışdı kanao da clay'i.

***

Bir süre mutfakta vakit geçirmiş ve hepsi bir yerlere dağılmıştı.

Evan, jimmy yüzüne tükürdüğü için duş almaya gitmişti. Jimmy de duş almıştı ve şimdi sam ile sohbet ediyorlardı. Araları iyice düzelmişti. Hep böyle olurdu zaten önce tartışır sonra barışırlardı ama ikisi de farkındaydı ki bu sefer oturup konuşmadan aralarını tam anlamı ile düzeltemeyeceklerdi.

Jessica regl olduğu için canı çikolata istiyordu bu yüzden Jack ile birlikte çikolata almaya çıkmışlardı.

Tanya çocuklara işi olduğunu söyleyip evden çıkmıştı.

Murderers everywhereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin