IC3PEAK ŞARKILARI MÜKEMMEL.
Cidden bayılıyorum bu şarkılara çok farklı bir havası var inanılmaz hoşuma gidiyor dinlemenizi öneririm.
Bölümü yazarken tamamen medyadaki şarkıyı dinledim cidden çok güzel.
Neyse bölüme geçelim umarım beğenirsiniz iyi okumalarr <33
~~~~~~~~~~~~~~~~"ooo kyung hanım sonunda gelebildiniz" dedi ve kyung'a doğru adımlamaya başladı genç.
Kyung gülümsemiş ve "içeri geçelim abi" demişti.
Herkes sırayla içeri geçerken en son giren sam kapıyı kapatmıştı.
Sarhoş olanları ve misafirleri koltuklara oturtmuşlardı.
"clay isterseniz siz onları yatırın" dedi kyung.
"kyung yerinde durmuyorlar nasıl yatıracağız? Ayıltalım önce" dedi sam.
"odaya koyup kitleyin diyeceğim ama bana öldürelim demişim gibi bakacaksınız o yüzden demiyorum" dedi ona öldürelim demiş gibi bakan jack'e bakarak.
Ardından devan etti "kahve yapabilen yapsın o zaman" dedi kyung. Rose onu öpmeye çalıştığı için onu kendinden uzak tutmaya çalışıyordu.
"tamam biz yapalım mutfak nerede?" dedi kyung'un annesi.
"çok iyi olur şurda" diyerek mutfağın olduğu tarafı parmağı ile gösterdi kyung.
Kanao ve kyung'un annesi kahve yapmaya gittiklerinde kyung Rose'un sally'e sarılmasını sağlamış ve ondan kurtulmuştu.
Ardından arkasını dönmüş ve sırıtarak onu izleyen abisine gülümseyip ilerlemeye başlamıştı.
Abisi kyung'un ona geldiğini anlayınca o da ilerlemiş ve kardeşini kolları arasına almıştı.
"insan bir arayıp sorar be özlettin kendini" kyung'un abisi Joel söylemişti bunu.
"işler yoğundu arayamadım da sen neden aramadın?" dedi ukala bir gülümseme ile ve devam etti "biri mi var yoksa?" dedi.
Joel biri ile görüşmeye başlayınca fazla kyung ile konuşmazdı çünki zaten meşguldü ve kalan zamanını da kıza ayırırdı.
"vardı ama artık yok" demişti yüzündeki gülümseme silinmiş yerine hüzünlü bir ifade gelmişti.
"Yine kim üzdü seni?! Bunlar da seni üzmekten başka bir işe yaramıyorlar ya isim versene bi" dedi kyung sinirle.
Ailesinde değer verdiği tek kişi abisiydi kyung'un.
Joel gülmüş ve kyung'un saçını karıştırıp "hayır küçük hanım beni üzen herkesi öldüremezsin"
"yoo öldürürüm"
Joel tam konuşacakken clay "kanao sakin ol kyung! Buraya bir bak!" demişti.
Kyung arkaya döndüğünde clay'in arkasına saklanmaya çalışan kanao'yu görmüştü. Ayılmış olmalıydı. kyung ile joel konuşurken annesi kahveleri yapıp gelmiş hatta sarhoş olanlara kahveleri içirmişlerdi bile.
Kyung ne olduğunu anlayınca hızla kanao'nun yanına gitmiş ve önünde çöküp ellerini kanao'nun dizlerine koymuştu "kanao güvendesin güzelim sakinleş bak biz buradayız" diyerek kanao'yu sakinleştirmeye çalıştı.
Kanao da hiç düşünmeden clay'den uzaklaşıp kyung'a sarılmıştı ve kulağına doğru fısıldadı "bunlar neden burada?" dedi.
"bilmiyorum öğrenmek ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murderers everywhere
Mystery / Thrillerİşkence ettiği kişilerin işkenceden sonraki halini fotoğrafa çeker ve öldürdüğü kişinin en sevdiği şey ile fotoğrafı birleştirip resmini çizer daha sonra ise resmi kendi sergisinde insanlara sunardı. Sergilediği resimlerin bir kısmı hastalarının gör...