0.8

33 19 89
                                    

Selam psikopat okurlarım!

Medya nedensizce bana kanao ve kyung vibe verdi.

Önceden yazdığım bölümleri yeniden okudum da hiç beğenmedim silmeyi bile düşündüm ama bu kitaba çok zaman ayırmıştım ve siz de beğendiniz bu yüzden silmekten vazgeçtim.

Diğer bölümlerde daha dikkatli yazmaya çalışacağım.

Umarım beğenirsiniz iyi okumalar <33

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yazarın anlatımından

"evde kedi mi vardı?" dedi sally.

"vardı!" diye bağırdı clay aynı zamanda da etrafı kontrol ediyor kedisini arıyordu.

Clay'in bu paniklemiş hali kedisine verdiği değeri gösteriyordu.

"clay tamam dur bi" dedi kyung sıkıntı ile. Clay'in bu halleri istemsizce onu da germişti ve kyung gergin ortamlardan nefret ederdi. Fakat çekip gitmek yerine clay'e yardım etmeyi seçti.

Rose'u belinden tutup üstünden kaldırmış ve koltuğa oturtup merdivenlerin başına gelip yukarıya doğru "evdeki herkes çabuk salona gelin!" bağırmıştı.

"yok ya yok!" diye bağırmış ve dış kapıya doğru ilerliyordu ki kyung önüne geçerek clay'i durdurmuştu.

Clay onu umursamayıp yanından geçmeye çalışmıştı ki kyung yine önüne geçerek clay'i kollarından tutarak durdurmuştu.

"clay sakinleş! Dur da yardım edelim!" diye bağırdı kyung.

"Siz yardım edene kadar kim bilir başına neler gelir!"

Kyung ve ekibi ilk kez clay'i bu kadar delirmiş görüyorlardı.

"tamam bak şu an herkes burada şimdi sakin kal ve planlı gidelim" dedi kyung sesini sakin tutarak.

Clay bir şey demeyince de arkada şaşkın bir şekilde onları izleyenlere dönmüş ve "patches'ı gören var mı? Ya da nerede olabileceğine dair bir fikri olan?" diye sordu kyung.

Kimseden ses gelmeyince clay yine öfkelenmiş ve kapıya ilerlemeye çalışmıştı fakat kyung'un kollarındaki elleri ilerlemesini engellemişti.

İstese kolayca kurtulurdu kyung'un ellerinden ama yapmadı çünkü kyung'un bir fikri olduğu belliydi her ne kadar sürekli yarışıyor gibi görünseler de birbirlerinin fikir ve taktiklerinin işe yaradığını biliyorlardı.

Kimseden ses çıkmayınca "tamam o zaman şöyle yapıyoruz jimmy, kanao, sam, evan siz sağdaki sokağa sally, Jessica, jack ve tanya siz soldaki sokağa jisung ve minho siz bahçe ve çevresine bakın clay, Rose ve ben de clay'in şüphelendiği yerlere bakacağız hadi patches'ı bulan beni arasın" dedi kyung.

Kyung konuşmasını bitirmesine rağmen kimse hareket etmemişti ve kyung da sinirle "hadisenize davetiye mi bekliyorsunuz?!" diye bağırmıştı.

Kyung'un sinirlenince nasıl olduğunu bildikleri için kanao hemen Rose'a kaş göz yapmış ve "hadi" diyerek diğerlerine dönmüştü.

Kyung kolay sinirlense de asla sevdiklerine bağırmaz sinirini onlara göstermezdi eğer gösterirse de bu çok sinirlendiği ve kontrolden çıkmak üzere olduğunu gösterirdi.

Clay'in sinirli olması ortamı geriyordu ve bu da kyung'u sinirlendiriyordu biran önce patches'ı bulmalıydılar.

Rose, kanao'nun ona dediğini yapmış ve gidip kyung'un kolunu okşarken "sakin ol kyung hadi" dediğinde ise kyung ne yaptığının farkına varmış ve sinirden sıktığı clay'in kollarını bırakmıştı.

Murderers everywhereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin