0.1

92 22 28
                                    

Hepsi aşağı inmişti jisung, kyung ve kanao 3'lü koltukta dip dibe oturmuşlardı karşılarındaki diğer 3'lü koltuğa ise clay, sam ve jimmy yayılarak oturmuştu jimmy sam'e yanaşmaya çalışıyordu fakat sam hareket dahi etmiyordu. Tekli koltukta ise minho otumuş  hayran hayran jisung'u inceliyordu kendisini jisung'a kaptırmaya başlamıştı bile. Jisung ise kanao ve kyung ile uğraşıyordu uzun süre görüşmemelerinin acısını çıkarıyorlardı jisung'dan. Evan'ın nerde olduğunu ise kimse bilmiyordu. Sally ise diğer çocukları toplamaya gitmişti.

Herkes sesizce dururken kızlar jisung'u da konuya dahil ederek günlük atışmalarından birini gerçekleştiriyorlardı.

En sonunda clay konuşup jisung'u kurtardı "6 kişiyiz dediniz ama hala gelmediler?" dedi yorgundu yaklaşık 3 gündür düzgün uyumuyorlardı.

"6 değil 7 kişiyiz yalnız." dedi kyung.

"rose da mı gelecek?" diyerek öne atıldı kanao.

"evet o da bizden birisi" kyung konu rose olunca istemsizce ciddileşiyordu.

Kahkaha atarken aniden susup öfkesini göstermesi, sinirli gibi görünüp dalga geçmeleri. Diğerleri buna alışmıştı ama bunu ilk defa gören clay, jimmy, sam, minho dörtlüsü kyung'un aniden ciddileşmesi ile şaşırmışlardı. 'Bu kız gerçekten psikopat' diye geçirdi içinden jimmy.

"en son ki kavgadan sonra gelmez sanıyordum" dedi kanao şaşırmıştı kimseyi affetmeyen kyung rose'a çok tolerans gösteriyordu.

"ne kavgası bu?" dedi jisung. Diğerleri ise dikkatle onları dinliyordu.

"ya bu rose her zaman gittiği her seferinde gitme dediğimiz bar'a gitmiş söylediğine göre bir çocuk onu öpmüş kyung da bunu gördü baya sinirliydi hatta ben rose'u öldürür sanmıştım bir an ama yine yanında tutuyor" diyerek kısaca açıkladı kanao.

"Bak!" dedi sam sinirle atılıp jisung'a izin vermeden jimmy'e döndü ve devam etti "sana elli defa söyledim ama inatla o aptal yere gidiyorsun!" kyung şimdi anlamıştı neler olduğunu sam suskundu çünki jimmy'e sinirliydi ve sonunda da patlamıştı o yüzden odada o kadar mutsuzdu. Biliyordu çünki o da yaşamıştı bunları sam'i anlayabiliyordu. Zeki biriydi insanların en ufak tepkisinden her şeyi çözebilirdi kyung.

"ya ne var sanki sadece eğleniyorum" sam'in aksine sakin bir ses ile söylemişti jimmy.

"hala eğleniyorum diyor ya! seni kaç defa o adamın elinden kurtardım sadece o da değil bir sürü adam! Orası sana zarar veriyor!" herkes susmuş onlara odaklanmıştı. Sam artık katlanamıyordu buna jimmy yine o bara habersiz gider ve yine birisi ona dokunmaya çalışır diye uyuyamıyordu bile.

"hayır! vermiyor! ben seviyorum orayı eğlenceli orası!" artık jimmy de bağırıyordu.

"hala eğlence diyor ya!" dedi ve öfke ile ayağa kalktı sam ve işaret parmağını jimmy'e sallayarak konuştu. "dua et sana kıyamıyorum eğer sana kıyabilseydim sana zarar gelecek diye korkmasaydım seni o adamın ellerinde bırakırdım!" dedi ve yürümek için hamlede bulunmuştu ki jimmy onu kolundan tutup gitmesini engelledi ve konuştu "özür dilerim ben..."
"dileme! benden özür dileme. Bana değil kendine zarar veriyorsun jimmy! Beni üzen şey de bu zaten bana zarar versen daha az canım yanar!" dedi sam pes etmişlikle artık kimse umurunda değildi jimmy ile araları hep iyiydi ama jimmy onu hep abisi olarak görmüştü bu da sam'i yıkan bir diğer şeydi.

Kimseden çıt çıkmıyor herkes onları izliyordu jimmy dışında hepsi farkındaydı sam'in jimmy'i sevdiğinin. Aralarına yeni katılan kyung, kanao ve jisung bile anlamıştı bunu.

"ama neden canını yakıyor-"

"hiçbir şey sorma jimmy ben yoruldum artık kendin gör gerçekleri yeter." dedi ve kolunu jimmy'den kurtarıp odasına doğru yol almaya başladı sam yine ağlayarak ve jimmy'i kontrol ederek geçirecekti bütün geceyi ne kadar kızsa da sinirlense de ona çok değer veriyordu kılına zarar gelse zarar verenin kim olduğuna bakmadan öldürürdü bu kişi kendisi bile olsa.

Murderers everywhereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin