0.4

84 20 32
                                    

İyi okumalarrrr <33

                    ~~~~~~~~~~~~~

Kyung'un anlatımı

"bence yarın öldürebiliriz?" dedi clay.

Bende alaylı bir şekilde gülüp "size izin vereceğini sanmam çok ümitlenmeyin bence" dedim.

"ondan izin isteyen kim?" dedi Evan.

"onun olayı çok farklı o yüzden öyle dedi" diyerek açıkladı sally.

"nasıl farklı? Sonuçta ölecek onun düşüncesi önemli mi?" diyerek merakla sally'e baktı Evan. Diğerleri de merak etmiş gibi görünüyordu.

"anlatayım mı?" diyerek kyung'a döndü sally.

"anlatabilirsin" dedi kyung.

Jessica atladı "hayır ya sıra bende hep bu anlatıyor!" dedi sally'i işaret ederek.

"üzgünüm jess bu zevki sana asla bırakmam" diyerek başlamak üzereydi ki jisung böldü sally'i "kavga etmenize gerek yok sizin yerinize ben bu ağır görevi üstlenirim!" dedi jisung sırıtarak.

"yok jisungcuğum sen hiç zahmet etme ben anlatırım senin yerine" diyen kanao ile hatlar iyice karışmıştı.

Clay ve arkadaşları sessizce tartışmayı izliyorlardı.

"arkadaşlar bir saniye! Kyung benim sevgilim olduğun göre ben anlatabilirim!" diyen Rose ile kyung şaşırmıştı. 10 yıldır tanışıyorlardı ve 5 yıldır da birlikteydiler. Fakat Rose ilk defa kyung için sevgilim diye hitap etmişti.

Odadaki herkes Rose'a şaşkın bakışlar yollarken kyung şaşkınlığını atıp Rose'a gururlu bir gülümseme sundu.

Herkesin şaşkın bakışları ile utanıp kyung'a döndüğünde Kyung'un gülümsemesini gören Rose daha da utanmıştı.

Kollarını Kyung'un beline dolamış ve yüzünü Kyung'un boynuna saklamıştı.

Rose bu yaptığı ile neredeyse Kyung'un kucağına oturmuştu.

Kyung ufak bir kahkaha atıp Rose'u tamamen kucağına çekmiş ve ona sarılarak "utanınca çok tatlı oluyorsun Rosie" demiş ve Rose'un saçlarına bir öpücük kondurmuştu.

Ve Kyung Rose'un kulağına fısıldadı "odaya çıkmak ister misin? Hem bana da yarın için motive olur?" sesindeki ima ile Rose "kyung! Çok arsızsın!" demiş ve belindeki eli ile Kyung'un beline hafifçe vurmuştu Rose.

"ay bi dakika durun o az önce kyung ile sevgili olduğunu itiraf mı etti!?" kanao şaşkınca bağırmış ve devam etmişti "höst ulan! kyung benim manitim bir kere! şuna bak yapıştı kyunguma!" demesi ile jisung kahkaha atmıştı. sally bıkkın bir sesle "yine başlıyoruz ben kaçar" diyerek ayağa kalktığı sırada Jessica, sally'i kolundan tutup "hayır! Biz keriz gibi oturuyoruz sen de oturacaksın! sonra seni çağırmam kalırsın öyle plan ne diye dolanırsın etrafta!" diyerek sally'i geri oturtmuştu.

"jess buraya gel bebeğim birazdan kaos çıkacak" diyerek Jessica'yı kucağına çekmişti Jack.

Tüm bunlar olurken diğerleri ise şaşkınlık ile olanları çözmeye çalışıyordu.

"kanao! sen clay'e yürümüyor muydun?" dedi Rose, kanao'ya bakıp.

Rose'un cümlesi ile clay kısık bir şekilde gülmüştü.

Kanao gülen clay'e kısa bir bakış atıp "yani ne olmuş yürüyorsam? Sevgilisi yok sonuçta? Hem sana mı soracağım kime yürüyeceğimi?" kanao'nun rahat konuşması clay'in dikkatini çekmişti. Ona yürüdüğünü o buradayken söylemesi garip gelmişti daha önce kimse ona yürüdüğünü dümdüz söylememişti sonuçta.

Murderers everywhereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin