1.2

22 19 28
                                    

Selamnn!

Medyada el var evet. Çünkü dün attığım storylerden de anlaşıldığı üzere herşeyin arkasına el resimleri koyasım geliyor :))

Neyse iyi okumalarrrr <33

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Genç katiller bardan döndükleri için yorgunlardı ki kanao ile kyung'un aileleri de uzun yoldan gelmişlerdi ve yorgunlardı.

Bu nedenle kyung babasının ondan tam olarak ne istediğini öğrenmeyi daha sonraya bırakmıştı.

Kyung ve kanao'nun aileleri otelde kalacakları için evden ayrılmışlardı yani artık salonda sadece ekip vardı.

Salonda herkes bir köşeye yığılmıştı. Salon yeterince büyük olsa da herkes uzanır hale gelince biraz üst üste uzanmak zorunda kalmışlardı. Fakat herkes bundan memnun görünüyordu. Ya da şikayet edemeyecek kadar yorgunlardı.

Koltuklara yayılan gençlerin bir kısmı çoktan uyuyakalmışken bir kısmı kalkıp odasına gitmenin ne kadar zahmetli olduğunu düşünüyor, fakat giderse daha rahat uyuyacağına kendisini inandırmaya çalışıp kalkıp odasına gidecek gücü yakalamaya çalışıyordu.

En sonunda ilk kalkmayı başaran jack olmuştu. Kalkıp uyumuş olan jessica'yı kucağına almış ve hiçbir şey demeden odadan çıkmıştı.

Onların ardından ise kalkan kişi tanya olmuştu. O zaten sadece üçlü koltukta birbirinin üstüne uzanarak uyumuşların yanında köşeye sıkışmış oturuyordu.

Tanya kalkıp gitmek üzereyken sallay "tanya!" diyerek onu durdurmuştu. Tanya'nın ona döndüğünü görünce konuştu sally "Beni kaldırsana ya" dediğinde gülümseyerek, tanya kaşlarını çatmış bir süre sally'nin yüzüne bakmıştı.

Ardından gülümseyip sally'nin uzattığı eli tutup onu kaldırmıştı.

İkisi de sırıtırken sally kısaca teşekkür edince de birlikte yukarı çıkmışlardı.

Hala uyumamış fakat uykusu olduğu oldukça belli olan jimmy "ne yaşandı az önce ya?" diye sordu kaşları çatık bir şekilde.

Ardından jimmy ile aynı durumda olan jisung "ne oldu bilmiyorum ama bunlar shipledim gitti" dedi.

Ardından clay "sen önce şu kucağındaki ile kendine bak" dedi jisung'un neredeyse üzerine çıkarak yan bir şekilde yatan minho'yu kastederek.

Kyung uykulu olduğu için yarım ama net bir kahkaha atmış ardından "clay sen uykulu olunca sana bir şeyler oluyor ya ama sevdim bunu katılıyorum sana. Bi ilerleme kaydedin artık!" dedi.

Kanao da yorgunluktan kapanmak üzere olan gözlerinin kapanmaması için direnirken kısık bir sesle gülmüştü.

"önce birbirimizi nereden tanıdığımızı bulmaya çalışıyoruz takıntı yaptı bulmadan olmaz" dedi jisung, minho'nun saçı ile oynarken. Yüzünde de ufak bir gülümseme vardı.

"babamlar minho'nun babası ile de bi ara anlaşma yapmıştı ve biz baya birlikte tıklıyorduk ya salak nasıl hatırlamıyorsun?" dedi kyung şaşırarak ve devam etti "hatta o zaman da mal mal birbirinize yavşıyordunuz da babamların işi olmayınca biz de görüşemez olmuştuk manyak adam o zaman takıktı bana yaptığım her şeyi kontrol ediyordu aptal herif ya" diyerek tamamlamıştı cümlesini.

"kim takıktı ya sana?" dedi kanao kaşlarını çatarak uyukulu hali ile fazlasıyla tatlı tepkiler veriyordu.

Kyung "kim olacak babam-" dediği sırada jisung kyung'un sözünü kesip her şeyi yeni idrak ettiğini belli ederek "siktir dur! Çözdük buldum!" demiş ve minho'yu sarsarak uyandırmaya çalışıyor bir yandan da heyecan ile minho'yu uyandırmaya yönelik konuşuyordu "Minho kalksana salak! Buldum diyorum ya!" dediğinde minho gözlerini zorlukla aralamış ve bakışlarını jisung'a çıkarmıştı.

Murderers everywhereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin