B23.

145 13 58
                                    

Kardeşim, yanlış anlamazsan dilenci değilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kardeşim, yanlış anlamazsan dilenci değilim. Bir oy, bir yorum bir şey..

Dostlar, dünyalılar!

Pişman olmamıştım! Ben arsızım derken şaka yapmıyordum. Ben gerçekten arsızdım hem de tescillisinden. Dışarıdaki 10 kişiye arsız kelimesinin anlamını sorun, 9-u benim fotoğrafımı gösterir, ayıptır söylemesi. Diğer 1 kişi de turist falan çıkar da dili bilmiyordur. Ya da zaman yolcusudur ve fotoğraf nedir daha keşfedilmeyen bir zamandan günümüze kuş gibi süzülerek ışınlanmıştır.

Bu salak ne saçmalıyor dediğinizi duyar gibiydim.

Öyle mi diyorsunuz cidden? Bozulurum, bak. Salak falan ayıp kelimeler. Ben olsam olsam arsız olurum.

Ay taktı arsız'a.

Kendimi inanılmaz mutlu, musmutlu, ultra mega mutlu, DÜNYANIN EN MUTLU SİNEĞİ GİBİ HİSSEDİYORDUM! Dünyanın en mutlu insanı biraz büyük bir iddia olur ama sinek bence tam yerinde. Sanki gözü yeşil ve uçarken gürültülü kanat sesi çıkaran sineklerdenmişim de üzerine konacak ideal bokumu bulmuşum gibi. Hani öyle bir gün. Tahmin ede bildiniz mi? Bence ettiniz. Anlatımım pek iyidir kendimi övmek gibi olmasın. Ortaokulda ne zaman hikaye yarışması falan olsa hep en önde ben katılırdım. İlk ben yazar götürürdüm. O derece yani.

Gerçi hikayelerim asla hocaların onay aşamasını aşarak okuldan dışarı çıkamıyordu da nys. Bunlar küçük detaylar, arkadaşlar. Takılmaya gerek yok.

Yatakta uzanmış, akıl yürütüyordum. Pozisyonum ve düşünme derinliğim Nietzsche'nin yarım bıraktığı bir fikrin devamını ben getiriyormuşum izlenimi verse de derdim belliydi; acaba kimin sinirlerini zıplatsam.

Rehberimde aşağı kaydırırken çıkan isimlere yüzümü buruşturarak bakıyordum. Çok.. çok garip kayıtlar vardı. 'Sümemantık' 'AbcN' 'Nişantaşı highlighter' gibi bir sürü isimleri geçerek diğerlerini de eliyordum. Ha onlar kim mi? Ben de bilmiyorum. Bazen o an önemli birinin ya bir kurumun telefonunu alır ama böyle saçma başlıklarla kaydederdim. Sadece ilk ismin 'Sümeyye Mantık' anlamına geldiğini biliyordum. WhatsApp'da mantık soruları paylaşan bir gruba üyeydim ve Sümeyye de o üyelerden biriydi. 358 kişi arasında neden Sümeyye'yi kaydetmeye karar verdim, ya da neden direkt mantıklı olanı yaparak 'Sümeyye Mantık' yazmadım da böyle saçma bir şey ortaya çıktı... İşte bunlar hep gizem. Benim için bile.

Ahu, geç - çok depresif uğraşamam. Ekin geç - suyunu çıkarır işin. Yusuf geç - ıhım. Dora geç - telefonu bozuldu-bu kısmı ağlayarak yazıyorum, kardeşlerim. Timur - KALBİM LÜTFEN YERİNE DÖNER MİSİN RİCA EDİYORUM?!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BALKON|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin