05..: Neden artık balkona çıkmıyorsun?
05..: Seni kuracak bir şey mi yazdım bilmeden?
05..: Özür dilerim..
05..: Hey, mavi tikde bırakmayı keser misin?!Ç: Sence neden yazmıyorum sana?
Ç: Düşün bir?05..: Neden..?
Ç: LAN SENİ TANIMIYORUM VE SAPIK GİBİ BENİ İZLEMİŞSİN. SENİNLE KONUŞMAMI MI BEKLİYORSUN?
05..: Tamam, tanışalım?
05..: İsmimi şu an için söyleyemem. Yaşımı da. Ama merak ettiğin bir şey varsa sor?Ç: Olm bu mu lan tanışma sjsjjdjdkdkf
Ç: Bu daha çok tanışMA oldu ahjsjskd05..: Lan
05..: Yapma
05..: Tamam dur
05..: Winx Club'da en sevdiğim karakter Bloom. Narnia serisini Harry Potter'a tercih ederim. Sosyal biriyimdir. Benimle yazışmaya devam edecek misin?Ç: Biz ne olarak yazışacağız tam olarak?
05..: Ooo bakıyorum da hemen 'biz neyiz?'e bağladın :Dd
Ç: Gevşeme lan hemen.
Ç: Şu an yazmaya devam etmemin tek sebebi kim olduğunu merak etmem.05..: Eğer bunun için yazışmaya devam edeceksen sonsuza kadar saklarım kimliğimi
Ç: He oldu cınım amaleyim ya ben de!
05..: Ya bir insanın ağzından hiç mi tatlı bir kelime çıkmaz be! Kızım, bir kendin hakkında 2 kelime de sen söyle gözünü seveyim. Ne çekilmez insansın. Sana bir şey diyeyim mi? Evde kalırsın sen. Kesin yani.
Ç: Senin ekmeğini mi yiyorum lan? Kalacaksam ben kalacağım. Hem, bu durumda 'evde kalmış' tabirine uyan sensin. Baksana, son umut camlardan kız izliyorsun :D
05..: Emin ol, kızların kendi ayaklarıyla geldiği kişiyim ben.
Ç: He gerizekalı, aferin. İyi bok yemişsin! Övünüyor musun bir de bununla?
05..: Seninle işimiz var bizim he. L desem Yavru antilobu avlamaya çalışan karınca anlıyorsun.
Ç: Gitgide itici oluyorsun.
05..: Gitgide beni daha da yanlış anlıyorsun.
Ç: Yanlış anlaşılmaya müsaitsin demek ki.
05..: Daha ne yapmamı bekliyorsun ya?
05..: Bence sen de benden etkilendin heÇ: Bir şey diyeyim mi? Şu an yaptığım saçmalık tam olarak zaman öldürmek. Camcı sapık etkileneceğim son insan bile olamaz. Karşıma çıkamayacak kadar korkaksın zira. Bence boş hayallere de kapılma.
Bir an onu gaza getirmek için yazdığım cümleler öyle farklı bir yol izledi ki, ne yapacağımı kestiremedim. Ben böyle söylemek istememiştim.
Bir kaç dakika geçmişti ama mesaj yazmıyordu. Ve ben deli gibi merak ediyordum! Acaba bir şeyler yazsam mı? Belki de uyudu? Çünkü saat 2:54-ü gösteriyordu. Yatağımda doğruldum ve telefona bir kaç dakika daha baktım.
Aman!
Yazmazsan yazma be! Ben de meraklıydım zaten. Hem ne çabuk söndü şu isteğin? Gerizekalı. İlk geri çevirmemde kayboldu ortadan.
Tc kızı terörü.
Hiç de bile. Bu durum farklı bir kere tamam mı?
Ona yazan ben olmayacaktım. Kesinlikle. Son yazdığıma mı kırıldı acaba? Bir şeyler yazarsam gönlünü alıyormuş gibi gözükeceğim. Kesin yazmam, canım!
Yarım saat daha geçmişti. Gözlerim artık kapanıyordu. Uykuyla uyanıklık arasında o ince çizgideydim. Aklımda dönen son şeyse 10 dakika önce yazdığım sözlerdeydi.
Ç: Bu arada, ben Tecna'cıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALKON|Texting
Humor05..: Güneş kremini sürdün mü? Ç: Pardon? 05..: Cildin çok beyaz, güneş kremi sürmelisin. Ç: Kimsiniz? 05..: Benim kim olduğumu boş ver. Sen kim olduğunu biliyor musun? Ç: Kimmişim ben? 05..: İki gündür camın başından ayrılmamamı sağlayan kişi.