-" NE !"
-" sakin ol ve yanımızda kal , lütfen ."
-" Bana her şeyi doğru düzgün anlatsanız iyi edersiniz ."
-"Minho ." Duyduğu sesle kafasını çevirdi ve o tarafa döndü
-" Chris ?" Minho koşarak sevgilisine gitmiş ama herkesin beklediği o kucaklaşmayı gerçekleştirmemişti
Büyük olan suratına inen tokatla durdu , bunu bekliyordu Minhoyu her korkuttuğunda yemeye alışık olduğu bir şeydi bu . Fakat yediği birinci tokatı bir yenisi daha takip etti ,ardından da küçük yumrular . Göğsüne yediği güçsüz yumruklar dan sonra ağlayan sevgilisine sarılmış ve saçlarını okşayarak onu rahatlatmaya çalışmıştı .
Herkes ikisini yalnız bırakmış eksik detayları paylaşıyordu , Minho ise Chris'in kucağında ağlıyor ve neden gelmediğini soruyordu . Chris kendini açıklamak için sakinleşmesini bekledi .
-"Sakin misin ?"
-" Ne boklar döndürdüğünüzü söylemediğin sürece iyi olmayacağım." Dedi sinirle
-" Minho bilerek saklamadım hayatım ."
-" Tamam anlat o zaman ."
-" Annemin erkek kardeşi yani dayım Adrian , büyük babamla bir kavgaya girdi ve bundan annemi suçladı bu sebeple yıllarca bize düşman oldu babam sayesinde kaç kere bize zarar vermesinden kurtulduk bilemiyorum . Bir gün üniversitedeyken bile beni bulmuştu , büyük babam bu duruma oldukça sinirlendi ve yangına körükle giderek onu mirasından men etti , buna çok sinirlenen "sevgili " dayım bu sefer de intikam zırvalarına girişti . Şirketlerimizi baltalamaya çalıştı kaç kere fakat başarılı olamadı , Bana zarar vermeye çalıştı onlarca kez hepsinden bir şekilde kurtulduk fakat bir keresinde ... Annem ve en yakın arkadaşlarından biri olan Hilda teyzenin olduğu arabaya çarptı az kalsın annemin ölümüne sebep oluyordu , Hilda teyzenin ise ölümüne sebep oldu ." Dedi ardından dolu gözleri ve şaşkınlıktan açık ağzı ile ona bakan sevgilisine döndü -" Bunlardan sonra bizimkilerle birlikte bütün adamlarını ve birikimini elinden aldık , üstelik bir daha bize zarar veremeyecek hale gelmesini de sağladık ama bir şekilde dönmeyi başardı . Dün de acil çıkan bir toplantı sebebiyle şirketten ayrıldık ve şehir dışında bir restorana gittik Lisa'nın içtiği meyveli kokteyle bir şey katmış bayıldı kaldı , endişelendim ve otel görevlileri tarafından bir odaya götürdük , ben Lisa'yı ayıltmaya çalışırken kapıyı üstüme kilitlediler , telefonlarımız falan da yoktu hiç bir şekilde haberleşeme dik . Sabah gelip kapıyı açtılar Lisa da anca ayıldı zaten , bizimkilerin dikkatini dağıtmak için beni ortadan kaldırdı ki savunmasız kal ."
-" Ne yani beni öldürmek mi istiyor ?"
-" Hayır bana zarar vermek istiyor ."
-" Chris ."
-" Efendim güzelim ?"
-" onlara bir şey olmayacak değil mi ?"
-" Hayır sevgilim , size hiç bir şey olmadığından emin olacağım ."
-" Kendine de bir şey olmasına izin verme , eğer bizi bırakıp gidersen seni asla affetmem ." Dedi ağlayarak
-" Asla sizi yalnız bırakmayacağım ." Dedi sevgilisinin alnını öperek
-" Seni seviyorum ."
-" Ben de seni seviyorum sevgilim ."
____________________________________________
İnat olsun diye mi yapmışım anlamadım ama bu bölümü de öbüründen kısa yazmışım 😑 uzatamıyorum da çünkü bir sonraki bölümler bağlantılı ve onları çoktan yazdım o yüzden kusura bakmayın . Önceki bolumle birlikte telafi etmiş sayılırım sanırım 🥺 hepinizi seviyorum , lütfen önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun 🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coincidence
Fanfiction-" Biz dün film izlemiştik ya hani ." Dedi Minho , bundan sonra geleceği tahmin eden Chris gülmemek için kendini tutmaya başladı -" O küçük kaplumbağa poposunun üstüne düşmüştü hani , kesin canı çok yanmıştır ." Dedi Chris'in omzuna kollarını dola...