Jeongin'in vücuduna yediği üç kurşun sebebiyle durumu ilk yirmi dört saat oldukça kritikti , doktorlar ölüm riskinin yüksek olduğunu düşünüyordu . İlk yirmi dört saatten sonra Jeongin'in durumuna göre karar verilecekti bazı şeylere , eğer hayati tehlikesi geçmezse beyin ölümünün de yakın olduğu yönündeydi fikirleri . Bunu duyan Felix bütün geceyi yoğun bakımın kapısında sevgilisini izleyerek geçirmişti . Metanetini korumaya çalışsa da göz yaşlarını tutabildiği söylenemezdi . Arkadaşları yanii başında ona destek olmasa ne yapardı onu bile bilmiyordu.
Fakat Jeongin'in hayattan vazgeçmeye niyeti yoktu , sabaha karşı hayati tehlikeyi atlatmış , stabil bir şekilde uyanmayı bekliyordu . Aradan geçen saatler sonrasında ertesi gün öğlen saatlerinde gözlerini de açmıştı , Felix hemen sevgilisinin yanına girmiş ve ağlayarak ona onu çok sevdiğini defalarca söylemişti .
İkili bir saniye bile ayrılmamıştı , hatta Felix tuvalete gitmesi gerekirken arkadaşlarından Jeongin'e göz kulak olmasını istiyordu . Jeonginle Felix'in aksine Lisa hiç iyi değildi . Sevdiği kadının ona ettiği ihaneti sindiremeden kendini gözleri önünde öldürdüğünü görmüştü . Doktorlar tavsiyesi ile bir süre hastanede istirahat edecekti . Ayrıca psikolojik tedaviyi de şiddetle öneriyorlardı , ama Lisa daha fazla bu şehirde durmak istemiyordu . Bir tedavi görecekse bile , bütün anıları ve acılarının olduğu bu şehirde olmasını istemiyordu . Kimseye haber vermeden , hiç bir hazırlık yapmadan bir kaç parça anısı ile havaalanına gitmişti . Bulduğu ilk uçağa bilet almış ve sonrasını düşünmeden uçağa binmişti . Kendini iyi hissedene kadar kimseyi görmek , kimseyi duymak istemiyordu . Bu sebeple ne kadar gerekirse gereksin ortadan kaybolacaktı .
Yaşadıkları korkunç olayın üstünden bu şekilde iki ay geçmişti . Herkes yavaş yavaş eski hayatına dönmüştü . David ile yaşanan dan sonra Chris Polislerle iş birliği yapmıştı Adrian için . Ve bir süreli çalışmanın ardından , Adrian'ı şehirden gizlice ayrılmaya çalışırken yakalamışlardı . Bir sorun daha hayatlarından eksilip hapsi boyladığında Minho kendini daha güvende hissediyordu .
Biraz sakin vakit geçirip tatil yapmak istedikleri için arkadaş grubu olarak topluca bir tatil ayarlamışlardı. Hepsi işine ara vermiş hiç bir şeyi düşünmeden kendilerine zaman ayırmak istemişti . Özellikle de Minho için , Chris dışarıya göstermemeye çalışsa bile deli gibi korkuyordu. Minho yaşanan süreçte stres yapmamaya çalışsa bile bunu kontrol edememiş olması ve ister istemez kendini strese sokması, ne onun için ne de bebekleri için iyi değildi . Bu sebeple endişeli eş Chris , arkadaşları ve bulundukları yerin eşinin aklını tamamen dağıtmasını umuyordu .
Şu anda Geldikleri tatil köyünde şezlonglara uzanmış denizi izliyorlardı . Jisung güneşin gözüne girmesinden yakınırken Minho bebekleri ile konuşuyordu . Hyunjin yeni yeni iyileşen kolu sayesinde şebekliğe geri dönmüşken Felix kum oynayan küçük bir kıza katılmış kumdan kale yapıyordu .
Chris , Changbin , Jeongin ve Seungmin ise suda deve güreşi yapıp birbirlerini boğma peşindelerdi . Chris Jeongin'i omzuna almışken , Changbin de Seungmin'i omzuna almıştı . Jeongin boğuşurlarken Seungmin'i göğsünden iterek dengesini bozmuş Changbinle ikisini devirmişti . Felix arada sevgilisine kızıyor dikkat edip kendini çok zorlamamasını söylüyordu.
Mutlu bir şekilde Zaferle bağırdığında Felix de kıyıdan yumruğunu havaya kaldırarak onu tebrik etmişti . Hyunjin sevgilisi ile dalga geçip gülmeye başlayınca sudan çıkıp onu kovalayan Seungmin sevgilisini yakalamış ve sıcak bedeni soğuk suyun içine atmıştı .
Changbin ikisine gülerken , Jisung da sudakilere katılarak sevgilisinin sırtına çıkmış onunla uğraşıyordu . Changbin bu durumdan şikayet etmiyordu ta ki Jisung suda ayağına yumuşak bir şeyin değdiğini söyleyip bağırarak sevgilisinin tepesine tırmanana kadar . Changbin Jisung'un kolları sebebiyle neredeyse boğulacak olunca sevgilisinin kollarını çözmüş ve onu kaldırıp suda biraz uzağa atmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coincidence
Fanfiction-" Biz dün film izlemiştik ya hani ." Dedi Minho , bundan sonra geleceği tahmin eden Chris gülmemek için kendini tutmaya başladı -" O küçük kaplumbağa poposunun üstüne düşmüştü hani , kesin canı çok yanmıştır ." Dedi Chris'in omzuna kollarını dola...