3.2

493 32 9
                                    

TW : Bölüm tamamen cinsel içeriklidir

Not : Liitle stories'i okuyan sevgili okuyucularım bu bölümü çoktan okudunuz ama bu bölüm orijinal olarak burası için yazılmıştı . Tekrar okursunuz bir şey olmaz . Ayrıca önceki bölümü öyle bitirip de bu bölümü niye smut yaptın diye sormayın, bir sonraki bölümler için sizi hazırlamak amaçlı 😄✊🥺

_______________________

Felix Hyunjin'in saçını ve makyajını yapmış , üst kata çalıştığı plazaya doğru yürümeye başlamıştı .Elindeki yönetici katı kartını asansöre okutarak düğmelerden birine basmış bununla birlikte üst katlardan birine çıkan asansörün içindeki klasik müziği dinlemeye başlamıştı . Kısa sürede biten yolculuğu duran asansör ve ofise açılan kapılar ile anlaşılmıştı. ayağını ofisin zeminine attı ve sağa dönerek ofisinin bulunduğu koridora girdi . Cam kapılı ofisleri geçti ve kendi odasının siyah buzlu camlarını görmesiyle adımlarını hızlandırdı ve odasına girdi . Yapacak fazla işi vardı . Bir saat kadar aralıksız çalışmış duyduğu bildirim sesiyle kafasını daldığı dosyalardan kaldırmıştı . Telefonunu eline almış ve sevgilisinden olduğu belli olan mesaja bakmak için kilit ekranını açmıştı .

Aşkım
Lix , işin ne zaman bitecek

Bilmiyorum ama sen  yardım edersen çabuk biter

Hadi ama ! 

Jeong biliyorsun ki yediğimiz yemekten içtiğin sigaraların sayısına kadar basına veya  diğer yayın organlarına sızdırıyorlar  bu yüzden hepinizin güvenliğinden ve biraz da rahatlığından sorumluyum

Ah Lix , lütfen ofisten çıkalım işten kovulacak değiliz ya !

Biraz daha sık dişini işim bitince çıkarız

Lanet olsun sana Christopher Bang , dua etsin yeğenlerime

Ah jeong ah

😢

Seni seviyorum , lütfen sabret sonra gideceğiz


Jeongin hoşuna gitmeyen şey yüzünden ofladı ve telefonunu açarak koltuğunda arkasına yaslandı . Onun İşi bitmişti fakat işleri asla bitmeyen sevgilisi gene meşguldü . Şifresini girip açtığı telefonunda galeriye girdi ve sevgilisinin uyurken çektiği fotoğraflarına baktı , adeta bir bebek gibiydi . Burada da sahilde bisiklet sürerlerken Felix'in ona doğru gelmeye çalışırken neredeyse düştüğü bir video vardı . Jeongin sevgilisinin her zamanki sevimliliğine güldü ve telefonunu kapatarak odasından çıktı . Adımlarını koridorun sonundaki odaya yönlendirdiğinde ağzındaki çilekli şekeri dişlerine çarpıyor ve oynuyordu . Kapıya ulaşıp yavaşça açtığında geldiğini bile fark etmeyen sevgilisine gözlerini devirdi ve odanın kapısını kapatarak kilitledi . Felix küçüğün geldiğini anca arkaya çekilen sandalyesi ile fark etmişti , o daha üstündeki şoku atlatamadan Jeongin gelerek açık kucağına oturmuş ve kafasını omzuna koyarak gülmüştü .

-" aşkım işim bitmedi ki ."

-" Olsun lix ."

-" Jeongin elin kolun yerinde duracak inşallah ."

-" Söz veremem ."

-" Jeongin !"

-" of peki durur , sen yaşlandın iyice ilişkinin çılgın insanı olmak yoruyor bazen ." Dedi yalandan üzülerek

Coincidence Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin