3.7

333 33 3
                                    

Gözlerini krem renginde bir tavana açmıştı . Gözlerini bir kaç kez kırptıktan sonra korkuyla yattığı yerden kalkmıştı . Loş oda sebebiyle nerede olduğunu anlaması biraz sürse de burayı hatırlamıştı . Burası çocukken yaşadıkları evleriydi , burası Felix'in odasıydı . Burada hoşlanmadığı o kadar anısı vardı ki babasının hediyesi olan peluş oyuncakları dışında hiç bir şeyini yanına bile almak istememişti taşınırlarken . Öylece bırakılan ev gizemli bir kadın tarafından alınmıştı . Rus bir iş kadını olarak bildikleri kızın David ile bir bağı veya iş birliği olduğu belliydi . Çünkü odadaki hiç bir şey değişmemişti . Böyle hastalıklı bir şeyi bir tek o yapardı . Pislik üvey babası.

Hızla ayağa kalkmış ve kapıya koşmuştu , zorlayıp açmaya çalışsa da bariz bir şekilde kilitliydi . Kapıyı boş verip cama koştuğunda onun da dışarıdan demir parmaklıklar ile kapatıldığını görmüştü . Burada kapana kısılmıştı . Odanın içindeki çekmecelere koşmuş ve kendini koruyacak bir şeyler aramıştı . Makas , kalem , herhangi bir şey . Fakat hiç bir şey yoktu . 

Sinirlenen genç aklına gelen şey ile duvardan iple aşağı sarkan maket uçağına üstüne çıktığı sandalye ile ulaşmış ve yere attığı maketi parçalara ayırmıştı . Parçalar odanın dört bir yanına dağıldığında hızla yatağın altına giden şeye ulaşmak için eğilmişti . Fakat uzağa gittiği için yetişemiyordu . Çalışma masasının çekmecesinde bulduğu plastik cetveli alarak ondan yardım almış ve alacağı şeyi öne çekmişti . Tam eline almıştı ki duyduğu kilit sesi ile hızla önüne dönmüş ve ellerini arkasına saklamıştı . 

-"İki dakika yerinde duramadın yine değil mi Lixie ?" dedi gülen genç kız , Felix duyduğu ses ile kafasını kaldırmış ve Lisa'nın kız arkadaşı Rose'u görmüştü , Rose David'in köstebeği miydi ?

-" Rose ?" anlamayarak kaşlarını çattığında genç kız Felix'e doğru eğilmiş ve gülmüştü 

-"Ah yanlış tahmin ." demişti , cebinden çıkardığı kimliği küçük kardeşine uzattığında Felix yaşadığı şok ile dolan gözlerini yummuştu 

-"Chaeyoung ..." 

-"Doğru tahmin küçük kardeşim , artık kavuşma vaktinin geldiğini düşünmüştüm ." Elleriyle çenesini sıkıştırdığı Felix'i rahat bırakmış ve ayağa kalkarak odanın kapısındaki güvenliklere dönmüştü 

-"Babam geldiğinde Küçük Bey'i aşağı indirin ." demişti 

-"Emredersiniz  Bayan Park ." Korumalar Felix'e kısaca bakmış ardından Chaeyoung'a baş selamı vererek kapıyı kapatmış ve kilitlemişti 

Felix hızla ayağa kalkarak kapıya vurmuş ve bağırarak onu çıkarmalarını istemişti . Fakat bu boşuna nefesini yormak dan başka bir şey değildi . Ağlayarak yere çökmüş ve kardeşinin ihanetine oldukça içerlemişti . Beline son dakika sakladığı maket bıçağını alıp bakmış ve sinirle avucunu sıkmıştı .

Bir kere daha ödevini yaparken dikkat etmeyip maket bıçağını Uçak maketinin içinde unuttuğu için tanrıya teşekkürlerini sundu . Belki de hiç kullanamayacak kendini savunacak fırsatı bile bulamayacaktı , fakat yine de kendini bir nebze de olsa güvende hissediyordu .

-"Park Chaeyoung diye biri resmi olarak yaşamıyor , Rose Davidson isimli avusturalya doğumlu birinin bilgilerine ulaşabildim . Üstüne hiç bir mülk görünmüyor , veya herhangi bir iş yerine kayıtlı değil . İkisi de sanki hayalet gibi ." dedi Dean , ardından ekledi -" Fakat Park Soya ismine kayıtlı bir mülke ulaştım , Chaeyoung'un annesinin yani ." dedi 

-"Adres Dean , nerede ?" dedi Jeongin aceleci bir tavırla

-"Felix ve Annesinin altı sene önce Rus bir iş kadınına sattığını sandığı ardından da belgeler üzerinde oynandıktan sonra Noter tarafından Park Soya'nın üzerine geçirilmiş ev  . dedi ve ekledi -"Lokasyonları telefonlarınıza atıyorum ." dedi ona bakan adamlara 

Coincidence Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin