ÖB / 0.1

506 41 6
                                    

Jimin elindeki süper kahraman figürü ile sakin sakin oynuyordu . Yemeğini yemiş öğlen uykusunu almıştı , keyfi gayet yerindeydi . Onun aksine Jisoo bugün biraz daha huysuzdu . Sabah kalktığında Annesi ile vakit geçirmek istemiş fakat kliniğe gittiği için geçirememişti . Üstelik ikizinin aksine uykusunu da tam alamamıştı . Jimin'in diş çıkarma dönemi ona göre daha rahat geçiyor olduğu için de böyle olabilirdi .

Sürekli dişleri kaşınıyordu ve diş kaşıma oyuncaklarını bulamıyordu . Hafif bir ateşi vardı , fakat bu dönemde bu normal olduğu için ebevyenleri müdahale edemiyordu . Kısacası küçük bebek oldukça huysuzdu . Oyuncağını da Jimin'in elinde görünce kaşlarını çatmıştı. O en sevdiği oyuncağıydı . Koltukta onları izleyen Jeongin ve Felix bu yüz ifadesini oldukça tatlı bulmuştu .

Poposunun üzerinde oturan bebek ellerini yere koymuş ve emeklemeye başlamıştı . Hızlı hızlı kardeşine gelmiş ve tekrar poposu üstüne oturduktan sonra hızlıca oyuncağını kardeşinin ellerinden çekip almıştı . Bir anda ne olduğunu anlamayan Jimin ise elinden hışımla çekilen oyuncak ile korkmuş ve ağlamaya başlamıştı . Bununla birlikte koltukta uzanan iki yetişkin anında alarma geçmişti . Felix Uzandığı yer olan sevgilisinin göğsünden kalkmış ve hızla küçük kıza doğru gelmişti . Eli ayağına dolaşmış gibi hissediyordu .

Küçüğü kucağına almış sakinleştirmek için uzaklaştırmıştı . Jeongin de Jisoo'nun yanına çökmüştü . Küçük oğlan elindeki oyuncağı kaşınan damaklarını kaşımak için ağzına sokmuş ve ısırmaya başlamıştı . Oyuncağı koparmak ister gibi de çekiştiriyordu çünkü dişlerini kaşıma konusunda işe yaramıyordu.

Jeongin oyuncağı tutmuş ve sakince küçüğün ağzından çıkarmıştı çünkü keskin kısımları ile damaklarını kesebilirdi . Fakat Jisoo rahatsızdı . Anında büzülen dudakları ve titreyen çenesi ile ağlamaya başlamıştı. Jimin dolu gözleri ile Felix amcasının kucağında sakinleştiği için  burnunu çekerken , bir anda bağırarak ağlayan kardeşini görünce ne olduğunu anlamamıştı.

Onun huzursuz olduğunu hissediyordu ve kendisi de huzursuz hissediyordu haliyle . Ona yardım etmek istiyordu ama ne yapması gerektiğini bilmiyordu . Jisoo bağırarak ağlamaya devam ederken Jeongin küçüğü omzuna doğru yatırmıştı . Küçük olanın poposuna yavaş yavaş vurarak pışpışlıyor , sırtını sıvazlayarak sakinleştirmeye çalışıyordu .

Jimin erkek kardeşine üzüldüğü için dolu gözleri ile yardım et anlamında Felix amcasına dönmüştü . Felix de ne yapması gerektiğini bilmediği için ona aynı ifadeyle kısaca bakmıştı . Fakat böyle olmayacağını anlayınca Telefonunu aldı ve kucağındaki küçük kız ile mutfağa geçti . O mutfağa geçerken Jeongin de sakin adımlarla banyoya geçerek önce ellerini yıkamış , ardından oturma odasına gelerek  koltuğa ilerlemiş ve küçük bebeğin battaniyesini üstüne alarak onu dürüm olacak şekilde sarmıştı.

Ardından hala ağlayan bebeği de alarak bahçeye çıkmıştı. Hava soğuk değildi fakat bir bebeğin üşütebileceği serinlikteydi . Küçüğü pışpışlayarak bahçedeki salıncağa oturmuştu . Ellerini yeni yıkadığı için temizdi bu sebeple tereddüt etmeden küçüğün ağzını hafifçe aralamış , işaret ve baş parmakları ile çok bastırmadan küçük çocuğun şişen damaklarına masaj yapmaya başlamıştı . Bununla birlikte biraz daha rahatladığı için sakinleşip ağlamayı kesen ve  içini çeken küçüğü sakince omzundan ayırdı . Felix'e göre duruma biraz daha soğuk kanlı yaklaşması bebeği sakinleştirmesinde yardımcı olmuştu sanırım .

-" Neden kendini bu kadar harap ediyorsun amcacım , hm?" Dedi küçüğün tombul yanakların da ki göz yaşlarını baş parmağı ile silerek , dış çıkarma dönemlerinde bu durumlar normal olsa da küçüğün içli içli ağlamasına üzülüyorlardı

Coincidence Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin