Duyulan yüksek silah sesiyle oldukları yerde kaldılar , Hyunjin korku ile sevgilisine döndü , Seungmin de aynı şeyi yaptı . Hyunjin koşarak küçüğün yanına geldi ve onu kontrol etti bir yerinde bir şey var mı diye . Seungmin ise sevgilisinin kolunu sıyıran kurşuna rağmen ona bakmaya gelmesine şaşırmıştı , hissetmiyor muydu .
-" Hyun , kolun ."
-" Tanrım Vurulmuşum !" Dedi ve acıyla dişlerini sıktı , Seungmin bileğindeki saç bandını çözmüş sevgilisinin koluna bağlamıştı oldukça sıkmış ve kan akışını durdurmaya çalışmıştı . O sırada onlara ateş eden adam ortadan kaybolmuştu . Güvenlik sistemine girip kamera kayıtları ile oynamış olmaları Seungmin'i germişti . bunu yapabiliyorlarsa nerelere daha erişebildiklerini düşünmek istemedi , adı kadar emindi artık ... Şirkette bir köstebek vardı .
Sevgilisine yardımcı olarak fotoğraf çekim alanından çıkmalarını sağladı . Koşarak asansöre binmiş ve geçiş kartını kullanarak yönetici katına basmış ve asansörün durmasına müsait etmeden üst kata ulaşmışlardı . Hyunjin acıyan canıyla sızlanıyor Seungmin ise sevgilisine destek olarak katta olması gereken arkadaşlarını arıyordu. Changbin'in odasının önünden geçerken durdu ve kapıyı aceleyle açarak içeri girdi . Büyük olanı içeride bulamamıştı . Muhtemelen Jisung'un odasında olduğunu düşündü ve onları iş üstünde basmamayı umarak Jisung'un odasına girdi .
Jisung sandalyesinde oturmuş Changbin ise sevgilisine doğru eğilmiş önlerindeki ihale dosyasını inceliyorlardı . İkiliyi görünce ilk başta ne olduğunu anlayamasalar da Hyunjin'in kolunu fark edince endişeyle ayağa kalkmış ve yanlarına gelmişlerdi .
-" Tanrı aşkına ne oldu ?" Jisung Seungmin'in yanına gelip endişeyle arkadaşını kontrol ederken Changbin de Hyunjin'i koltuğa uzatmış koluna bakıyordu
-" Şirketin güvenlik kameralarına sızmışlar üstelik sahte güvenlik görüntüleri de eklemişler ." Dedi Seungmin sinirle , hala bu büyüklükte bir sızıntının kaynağını anlayamıyordu
-" İmkansız , üç derece kalınlıkta bir güvenlik duvarımız var usta bir hacker bile hacklerken zorlanır ve uzun süresini alır üstelik hacklese bile sisteme doğru dürüst giremeden fark edilir ve bilgisayarına virüs bulaşır programı bizzat ben ve Jeongin yazdık hata yok ."
-" Jisung şirkette bir köstebek var ."
-" Seung binlerce insanın çalıştığı bir şirket burası her zaman bir köstebek vardır fakat bunun kim olduğunu tespit etmek de bizim için kolaydır , böyle bir risk alacak kadar gözleri kararmışsa ..."
-" Sikeyim ya yine mi Adrian ."
-" Ne yani yıllardır içimizde bir köstebek mi var ?" Saçlarını çekiştirdi ve sinirle odada volta atmaya başladı
-" Tamam sakin olun halledeceğiz , diğerlerine de haber verin sakin bir yerde çalışmaya ihtiyacımız var ."
-" Hyunjin'in yarasına baktım sadece sıyırmış ölmez , pansuman yaparsak düzenli bir şekilde iyileşecektir ." Changbin annesi hemşire olduğu için neredeyse tıp bitirmiş kadar bilgiye sahipti , Bayan Seo küçük oğluna bir şeyler öğretmeyi meraklı Changbinin de öğrenmeyi sevmesi sayesinde olmuştu bu
Jisung Chris'i aramış ve Minhoyu da alıp gelmelerini söylemişti , hastaneden çoktan ayrılan çift onaylayınca telefonu kapatarak Jeongin'i aramıştı . Jeongin Felix ile birlikte kısa süre içinde aşağıda olacaklarını otoparkta buluşmalarını söyleyince dörtlü hazırlanmış ve aşağıya doğru gitmeye başlamıştı .
Jeongin ve Felix ise kıyafetlerini tekrar giyinmiş ofisin camlarını açarak gerekli eşyalarıyla birlikte odadan çıkmışlardı . Herkes kafası önünde işini yapıyordu bu sebeple ikili duyulmadılarını düşünüyordu fakat elbette duyulmuşlardı . Jeongin ve Felix asansör beklerken , küçüğün asistanı yanına gelmiş ve ona bir şeyler söylemeye başlamıştı . Uzun süreceğini fark eden Jeongin sevgilisine önden gitmesini ve otoparkta Jisunglar ile buluşmasını söylemişti , Felix onaylayarak otopark katını tuşlamıştı . Jeongin ise asistanına projede yanlış yaptığı kısımları ve düzelttik ten sonra yapması gerekenleri söyleyerek gelen bir diğer asansöre binmişti , cebinde yüksek sesle titreyen telefonunu çıkarmış ve ekranda görünen ünlem işaretli uyarıya bakmıştı . Bu Felix'in telefonundan gönderilen bir SOS bildirimiydi . Kolundaki saate bakarak yaklaşık on dakika önce aşağıya gönderdiği sevgilisinin yanlışlıkla mı yoksa bilerek mi bunu yaptığını anlamamıştı . Telefonu asansörde de otoparkta da cekmeyeceği için lanet etti ve savurduğu küçük küfürler ile asansörden indi . Loş otoparkta arabasını ve yanında bulmayı umduğu sevgilisini arıyordu . Etrafa bakındı fakat kimse yoktu , arabasının yanına gidince yerde Felix'e doğum gününde aldığı civcivli anahtarlığı görmüştü . Yüksek sesli bir şekilde ettiği küfürden sonra midesinde yükselen korku ile otoparkın ortasında kalakalmıştı .
_____________________________________________
Taslaklar bitti bitecek ağlayacağım şu an 🥺
Sizce gene bu aşşağılık kitapta ne oluyor ????
Fikirlerinizi belirtirseniz çok hoşuma gider . Mesela bu son kaos mu olsun , yoksa Saçmalama Skylar daha fazla istiyoruz mu diyorsunuz ?
Yoksa bu kaostan sonra soft bir şekilde bitiredebilirim 😊
sol omzumdaki Şeytan bu kitabın ikincisi için aklımı çelmeye çalışıyor -" bebişler doğduktan sonrasını yazarsın hem herkes seviyor yazsan nolur ki ?"
O sırada sağ omzumda ki çilekeş melek -" Saçmalama Sky bu sene üniversiteye hazırlanıyorsun , bunu bile bitirmek zorunda değilsin. Derslerine odaklan ."
O sırada confused as f*ck ben 🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coincidence
Fanfiction-" Biz dün film izlemiştik ya hani ." Dedi Minho , bundan sonra geleceği tahmin eden Chris gülmemek için kendini tutmaya başladı -" O küçük kaplumbağa poposunun üstüne düşmüştü hani , kesin canı çok yanmıştır ." Dedi Chris'in omzuna kollarını dola...