Yeni kurguma hoş geldinizzz
Öncelikle bu yüzde yetmiş beş oranında klişe bir hikaye haberiniz olsun :)
Ve kitabın ismi çok içime sinmedi, bir kaç bölüm sonra sizden isim önerisi alacağım:)))
Başlama tarihlerinizi alalım:
07.05.22💕Bu bölümü giriş bölümü gibi düşünün bu yüzden biraz kısa<3
İyi okumalarr...
_____
"Teşekkürler." taksiden elimdeki küçük bavulla indim. Taksi yanımdan geçip gidince gözlerim önünde durduğum uzun binaya döndü. Altındağ Holding...
Hızlı ve kararlı adımlarla otomatik kapıdan girip güvenlikten geçtim ve danışmaya ulaştım.
"Merhaba. Benim Cemal Altındağ ile randevum vardı." kız başını sallayıp telefon açtıktan bir kaç dakika sonra bana döndü.
"Buyrun size yardımcı olayım." hafifçe gülümsedim.
"Bavulum burada kalsa olur mu?" başını sallayıp bavulu danışmanın arkasına çekti. Beraber asansöre ilerleyip bindik ve kız 9. kata bastı. Neredeyse her katta duran asansörle bir kaç dakikalık yolculuktan sonra kata ulaştık ve indik. Kız önümden yürürken ben de hemen arkasından ilerliyordum. Geniş masalarla dolu olan alanı geçip bir kapıya ulaştık. Kız kapıyı tıklatıp 'gel' sesini duyduktan sonra açtı ve içeri girdik.
"Sen çıkabilirsin." dedi Cemal bey. Daha önce yaptığı yatırımlar ve projeler hakkında bir kaç haber okumuştum. Ellili yaşlarının sonunda, oldukça güler yüzlü gözüküyordu. Kız çıktıktan sonra oturduğu yerden kalktı ve yanıma doğru geldi.
"Sırma'ydı değil mi? Hoş geldiniz." uzattığı elini sıktım.
"Evet Sırma Ekici. Hoş buldum." Eliyle hemen yanımdaki koltuğu gösterdi. "Oturun lütfen." ben koltuğa otururken o da yerine geçmiş ve sandalyesine oturmuştu.
"Evet Sırma hanım fazla uzatmaya gerek yok. CV'niz incelendi. Holding olarak aradığımız tüm özellikleri taşıyorsunuz." gülümsedim.
"Sevindim. O zaman şartları konuşabiliriz."
"Konuşalım konuşmasına ama bilmenizi isterim ki ben bir hafta sonra emekli oluyorum. Bu yüzden benimle muhattap olmayacaksınız. Yine de şartları konuşalım isterseniz çünkü benim yerime gelenler ben kabul ettiğim sürece şartlara karışamaz."diyip güldü. Doğru düzgün bir patron buldum derken olacak iş miydi bu?
"Kiminle çalışacağım fark etmez. Elimden geldiğince verimli olacağıma ve iyi işler çıkaracağıma emin olabilirsiniz. Tek şartım evden çalışabilme imkanı." hafifçe kaşları çatıldı.
"Benim açımdan sorun olmaz ama yine de yeni patrona sormak lazım." dedi ve ekledi. "CV'nizde de yazıyordu bu. Bilmemiz gereken bir durum mu var?" Sadece bir kere sormayın, bir kere..
"Hayır yok. Özel."
"Peki, o zaman sözlü olarak artık Altındağ Holding'in bir mimarısınız. İmza ve anlaşma gibi resmi işleri yeni ceo halledecek. Buradaki odanızı kapıdaki sekreter gösterir." ayağa kalkınca o da kalktı. Tekrar el sıkıştık.
"Hayırlı olsun." "Teşekkür ederim. Eminim pişman olmayacaksınız." gülümsedi. Arkamı dönüp kapıya ilerken merak duygusu beni durdurup o soruyu sordu.
"Yeni ceo kim olacak acaba?"
"Küçük oğlum. Yaman Altındağ."
_____
İlk bölüm düşüncelerinizi bırakınnn
Yarın ikinci bölüm gelecek, asıl olay orada başlıyooorrr
Bu satıra da kitabın nasıl ilerleyeceği konusunda teorileriniz bırakın lütfen. Neler çıkacak merak ediyorum:
🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşma
ChickLit"İstersen Arya'yı ben alayım. Kucağındayken merdivenlerden inmen zor olur." dedi kollarını Arya'yı almak için uzatmıştı. "Ben taşırım." "Bu zamana kadar sen taşımışsın zaten. Bırak biraz da ben taşıyayım."