6. Bölüm

4.9K 223 26
                                    

Yorumlarınızı bekliyorum:)

💕


_____

Arabadan indiğimizde ailesinin evi aksine küçük iki katlı bir evle karşılaştım. Zaten tek yaşadığı için bu ev bile ona büyük olabilirdi. Arkaya doğru bahçesi olduğunu sezmiştim ama karanlıkta tam belli olmuyordu. Yaman ilerleyip anahtarla evin kapısını açtı. İçeri girdiğimizde bizi uzun bir hol karşılamıştı. Holün sonunda merdivenler vardı. Yaman kapıyı kapattı. 

"İki tane misafir odası var. Birisi mutfağın yanında diğeri üst katta. Üst kattaki tadilatta olduğu için eşya yok. Bu kattakinde kalırsınız diye düşündüm. Bavullarınız orada. Odanın hemen karşısında da lavabo var."  Holde biraz daha ilerleyince sağ tarafta kalan odanın geniş bir salon olduğunu fark ettim. Gördüğüm kadarıyla zevkli döşenmişti. Adam zaten mimardı, kötü olması garip olurdu. 

"Ben Arya'yı uyutayım." dedim yavaşça. "Sonra konuşalım olur mu?" 

"Tabii. Salonda olurum." bize odayı gösterdi. Arya'yla beraber içeri girip kapıyı kapattık. Oda beyaz ağırlıklı döşenmişti. Kapının hemen karşısında iki kişilikten biraz daha küçük bir yatak vardı. Bir giysi dolabı, şifonyer ve makyaj masasıyla oda tamamlanıyordu. Arya hemen yatağa çıkıp oturdu.

"Burada mı kalıcaz anne?" bavulların içinden onun kıyafetlerinin olduğu bavulu bulmaya çalışırken onu yanıtladım.

"Evet bebeğim." "Anne," dedi tekrardan. Arya'nın bavulunu bulunca içinden pijamalarını çıkarıp ona döndüm.

"Söyle kızım." "O abi senin arkadaşın mı?" sessiz kalıp ne diyeceğimi düşündüm. Yamanla evlilik konusunu konuşmadan Arya'ya bu konuda bir şey demek istemiyordum. Nasıl tepki vereceğini kestiremiyordum.

"Evet arkadaşım." dedim üstünü çıkarırken. Bana yardımcı olup pijamalarını giydirirken kolaylık sağladı. Sarıya çalan saçlarını pijamasının içinden çıkardım.

"Benimle çok nazik konuştu." gülümsedim.

"Hoşuna gitmiş sanırım. Yaman'ı sevdin mi?" 

"Hıhı. Gözleri benimkine benziyor." ikisinin de gözleri yeşilin çok güzel bir tonuydu. Arya daha önce göz rengi, kendi göz rengine benzeyen birisiyle tanışmadığı için Yaman onun ilgisini çekmiş gibi duruyordu.

"Hadi elini yüzünü yıkayıp yatalım." odadan çıkıp karşıdaki lavaboya girdik. Arya'nın elini yüzünü güzelce yıkadıktan sonra odaya geri döndük. Hemen beyaz yorganın içine girdi.

"Sen uyumıycak mısın anne?" 

"Uyuyacağım bebeğim." yanına uzandığımda gülümseyip gözlerini kapattı.

"İyi geceler anne"

"İyi geceler kızım."  On dakika sonra tamamen uykuya dalınca yavaşça doğrulup bavula yöneldim. İçinden rahat bir tayt ve tişört bulup üstümü değiştirdim. Gidip Yaman'la konuşmam gerekti.

Odadan çıkıp salona doğru yürüdüm. Kapısına gelip içeri göz gezdirdiğimde Yaman'ı görmüştüm. Üstünü değiştirmiş, bir eşofman ve tişört giymişti. Kafasını geriye yatırmıştı. Elinde bir bardak vardı. Ona doğru yaklaştığımda gözlerinin kapalı olduğunu gördüm. Acaba uyumuş muydu?

"Yaman." dedim sessizce. Gözlerini açıp kafasını kaldırdı ve doğruldu.

"İçim geçmiş." saat geç olmuştu ama o benimle konuşmak için uyumayıp beklemişti. Yanına oturdum.

AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin