10. Bölüm

3.2K 187 22
                                    

Selam, kısa bir bölüm oldu ama diğer bölümde telafi ederiz, geçiş bölümü sayalım..

Yorum yapıp düşüncelerinizi belirtirseniz çok mutlu oluruumm..

Medya bölüm şarkısı

💕


_____

"Susamış suların akışı gibi
Çaresiz gözlerin bakışı gibi
Kapının ansızın çalışı gibi
Akrebin ateşte yanışı gibi.."

Şarkıyla uyumlu bir şekilde dans ederken gözlerim davetlilerin üstünde gezindi. Az önce kıyılan nikahımızın gerginliğinden şimdi fark ediyordum. Tahminimden de fazla insan vardı. Düğün mekanı zaten büyüktü. Burayı görmeye geldiğimizde bütün alanın dolacağını düşünmemiştim.  Bakışlarımı Yaman'a çevirdiğimde bana baktığını gördüm. İkimiz de gözlerimizi kaçırdık.

"Vazgeçip uzaktan senin yanında
Kendime cevapsız soru sormuşum
Kaybolup giderken fırtınalarda
Gönlümce bir ıssız ada bulmuşum.."

Bu şarkı seçimini kim yapmıştı? Yapan kişinin bizim küçük anlaşmamızdan haberi olmadığı belliydi.

"Farketmeden, farketmeden
Farketmeden senin olmuşum
Farketmeden, farketmeden
Farketmeden senin olmuşum.."

"Şarkı seçimlerini kim yaptı?" aklımdaki düşünceler dilime döküldü. Yaman hafifçe boğazını temizledi.

"Ayşin. Bizzat ilgileneceğini söylemişti..." başımı salladım. Konuyu değiştirmek için konuştum.

"Bu kadar kalabalık olacağını tahmin etmemiştim." 

"Azaltmak için elimden geleni yaptım ama pek olmadı. Çoğunluk işle ilgili kişiler. Geri kalansa annemin çağırmadan duramayacağı akrabalar, eş dost.." şarkı değişirken artık yalnız değildik. Pist yavaş yavaş çiftlerle dolarken gülümsedim. Sonuçta aşık olduğum(!) adamla evlenmiştim, mutlu gözükmem gerekiyordu. 

Eteğimin çekiştirilmesiyle gözlerimi aşağı indirdim ve Arya'yı gördüm. Bakışları ikimizin arasında gidip gelirken gözlerini bir kaç kere kırpıştırdı. Tam da şuan sevimlilik yapıyordu! Yaman belimdeki ellerini çekip eğildi ve Arya'yı kucağına aldı. Zorda olsa az önceki pozisyonumuza geri dönünce Arya'ya baktım.

"Anne çok güzelsin. Bembeyaz hmm... şey gibi.. ödek!" Yaman güldü. Benim de yüzümdeki gülümseme büyürken konuştum.

"Ördek değil, kuğu denir bebeğim" başını salladı. "Evet kuhu! Aklıma gelmedi." daha sonra Yaman'a döndü.

"Sen de şey.. yeni öğendim... neydiii.. heh taş gibi olmuşsun!" şaşkınlıkla Arya'ya bakarken Yaman'ın yüzündeki gülümseme sırıtışa döndü. Benden öğrendi mi sanıyordu? Ben söylememiştim ki!

"Annecim sen nerden öğrendin onu?" omuzlarını silkip beni cevapsız bıraktı.

"Ya kızım iki dakika dursana! Yaman'a bi soru soracağım sonra bırakacağım seni.." hemen yanımızdan gelen sesle oraya döndük. Serkan, Sinem'le dans ederek yanımıza kadar gelmişti. Sinem ondan kurtulmaya çalışırken Serkan onu umursamıyordu.

"Serkan bey bırakır mısınız beni?!"

"Beye gerek yok güzellik, şirkette değiliz." Sinem gözlerini devirdi.

"Oğlum ne yapıyorsun burada? Millet size bakıyor. Bıraksana kızı!" Serkan, Yaman'ın söylediklerini takmadı.

"Asıl siz ne yapıyorsunuz burada? Lan bu çocuk ne? Daha yeni evlendiniz ne ara yaptınız?  Şaşkınlıktan gözüm kapalı kimi tutuysam fırladım piste!" Arya huzursuzca kıpırdandı.

"Sakin mi olsan Serkan? Ayrıca sana ne oğlum?"

"Amca olmak için çok gencim Yaman!" Serkan'ın çıkışıyla kaşlarım havalandı. Yaman kafasını ona yaklaştırıp kısık sesle konuştu. 

"Bir şey olmaz. Hem sevin, artık Sapancalı amca mertebesine ulaştın." 

"Ayıp. Kardeş dedik. Düğünü için nerelerden kalkıp geldik, yaptığı muameleye bak!" dedi. "Neyse gidiyorum ben. Eski ama güzel tanıdıklar gördüm. Selam vermezsem ayıp olur." yüzüne tekrar yerleştirdiği o sırıtışla beraber Sinem'i bırakıp pistten çıktı. 

"Bebeğim Esma ablana gitmek ister misin? Sinem ablan götürsün mü seni?" Arya başını sallayınca Yaman onu Sinem'e verdi. İkisi beraber pistten ayrılırken artık üçüncü dans şarkısı çalıyordu. Derin bir nefes verip bu çilenin bir an önce bitmesini diledim.


_____


Esma anahtarla evin kapısını açıp çekildi. İlk önce uyuyan Arya'yı taşıyan Yaman içeri girdi ve vakit kaybetmeden yukarı yöneldi. Ben de girince Esma kapıyı kapattı. 

"Abla ben gelmeseydim bu gece?" 

"Esmaa!"

"Ondan demiyorum abla. Ben biliyorum bu gerçek bir evlilik değil ama diğerleri bilmiyor." 

"Umrumda değil. Bitti gitti işte. Hadi git yat uyu. Ben ilgileneceğim Arya'yla. İyi geceler." itiraz etmesine vakit bırakmayarak ben de yukarı çıktım. Arya'nın üstünü değiştirmem gerekiyordu ama önce üstümdeki şu gelinlikten kurtulmalıydım. 

Yatak odasına girdiğimde Yaman burada gözükmüyordu. Umursamayıp odanın içindeki iki kapıdan birinde yöneldim. Burası ufak bir giyinme odasıydı. Dün kıyafetlerimi buraya taşımış ve boş alanları doldurmuştum. Hemen pijamalarımı alıp çıktım ve diğer kapıya yöneldim. Burası da standart bir banyoydu.

Zor da olsa gelinliği çıkartıp rahat pijamalarımı giydim. Yüzümdeki makyajı temizleyip saçlarımı da topladıktan sonra banyodan ardından da odadan çıktım ve Arya'nın odasına yöneldim. İçeri girip onun da pijamalarını aldıktan sonra uyandırmamaya çalışarak üstünü değiştirdim. Normal de bensiz zor uyusa da bugün fazlaca yorulmuş olmalıydı. Uyanırsa korkmasın diye gece lambasını açtım ve odanın ışığını kapatıp çıktım.

Tekrar yatak odasına döndüğümde bu sefer Yaman odadaydı, takımını çıkarıp üstünü değiştirmişti. Beni gördüğünde duraksadı. Yürüyüp yatakta kendi tarafıma geçip oturdum. O da banyoya girdi. Bir kaç dakika sonra çıkınca kapıya yöneldi.

"Nereye gidiyorsun?" dedim "Yani.. uyumayacak mısın?" kafasını çevirip bana baktı.

"Çalışma odasındayım. Halletmem gereken bir kaç iş var. Uyu sen." sessiz kalınca odadan çıktı. Gece gece ne işiydi bu? Hiç mi yorulmamıştı da çalışacaktı? Yatağa uzanıp çarşafın altına girdim. Ne kadar gelmesini beklemek için uyanık kalmaya çalışsam da bir süre sonra yorgunluktan uyuyakalmıştım.


_____

Bölüm şarkısını daha sonra tekrar dinleriz gibime geliyor :)

İlerleyen bölümlerde yan karakterlerin ağzından da yazmak istiyorum, siz ne dersiniz? Bence tek bir çiftte takılı kalmayalım <3

İnstagram: purpleghosttt_



🌟🌟🌟

AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin