Derek szemszöge:Éppen a szokásos esti futásomon voltam, mikor hallani kezdtem, hogy valakit vagy valamit tépdelnek, harapnak, karmolnak. Ahogyan egyre közeledtem úgy egyre jobban lehetett érezni a vér szagát. Mikor már majdnem oda értem abba maradtak a zajok. Megláttam egy olyan Scottal egy idős lányt aki szét volt tépdelve és nagyon vérzet. Úgy láttam már nincs értelme elvinni így megfordultam. Pár lépés után egy gyenge szívverést hallottam meg. Azonnal megfordultam és láttam, hogy a lány, habár nehezen és alig láthatóan, de lélegzik. Szóval vérfarkas lesz. El kell mondanom Scottéknak. Gyorsan előkerestem telefonom, majd hívtam is Scott-ot.
-Scott.
-Szia Derek! Mi az?
-Legyetek a lakásomnál 10 perc múlva! Az egész falka! - majd ezzel a mondattal ki is nyomtam a telefont meg sem várva válaszát. Felkaptam a lány menyasszonyi pózba és siettem haza.Mikor hazaértem leraktam őt az asztalra, majd már hallottam, hogy húzódik is az ajtó és lépnek be falkatagjaim.
-Mi az Derek? Mi3rt volt annyira sürgős, hogy falka gyűlést tar - nem fejezte be a mondatát, mert meglátta az asztalon heverő lányt. Oda sietett hozzá, majd a többiek is csatlakoztak.
-De, de....de...de, hogy, hol és...és mikor? - kapkoddta a levegőt Scott, és próbált valami értelmeset kinyögni. Oda lépett a lányhoz, majd megszólította.
-Ne hagyj el minket Camilla. Ne tedd.
-Várjunk csak. Ti ismeritek a lányt?
-Igen osztálytársunk.
-És, hogy hívják?
-Camilla. Camilla Argent. - válaszolt nekem Isaac.
-Egy Argent? Ez remek. Reméljük nem olyan lesz mint Kate. Nem úgy értem, hogy vérjaguár, hanem úgy, hogy egy pscihopata gyilkos. Mert akkor én szó nélkül végzek vele.
-Derek!!! - mordult rám egyszerre mindenki, de akinek hangját a legtisztábban hallottam az Isaac volt. Érdekes.
-Jól van. Nyugi.
-És most mit csináljuk Lo val? Mert még mindig nem gyógyul.
-Nem tudom. Lehet, hogy el kéne vinnünk Deaton-höz.
-Jó ötlet.
-Isaac. Te fogod vinni Camillát én addig telefonálok Deaton-nek a többiek pedig menjenek le a kocsiba. - mindenki tette a dolgát. Isaac felemelte a lányt, Scott nekiállt telefonálni én pedig a többiekkel együtt mentem le a kocsimhoz.Isaac szemszöge:
Scott épp az előbb hívott. Furcsa, hogy Derek az éjszaka közepén falka gyűlést akar tartani, de ő tudja. Mikor megérkeztem már mindenki az ajtó előtt állt, majd Scott elhúzta azt. Beértünk és nem hittem a szememnek. Camillát làttam ott tiszta véresen. Teste teli volt karmolásokkal meg harapásokkal. Oda siettünk mind, majd elmélkedni kezdtek a többiek. Szegény Milo. Remélem hamar jobban lesz. Végülis, ha vérfarkas lesz akkor hamar meg fog gyógyulni. Nem hagyhatom, hogy meghalljon.
Scott felhívta Deaton-t én pedig úgy tettem, ahogy mondta és felkaptam a lányt menyasszony pózban. Levittem a lépcsőn, majd beülve Derek camaro-jába elindultunk Deaton-höz. Percek öta néma csönd van, de Derek ezt megelégelte és megszólalt.
-Szóval? Mi van közted és a lány kötött. - kérdését megghallva kicsit megrémültem. Mivel vérfarkas hiába hazudok, mert azt úgy is megállapítja a szívverésemből. Így hát nem maradt más lehetőségem, mintsem, hogy elmondom az igazat.
-Milo-val barátok vagyunk.
-Deee...
-Honnan veszed, hogy van egy, de is?
-Isaac. Mindig van, de. Szóval nyögd ki. Tetszik neked igaz?
-Hát...igen. Miért? Ennyire feltűnő?
-Had is gondolkozzam.....IGEN. És, hogy hogy ő? Megint egy Argent?
-1. Semmi közöd hozzá, hogy miért ő. 2. Nem egy McCall. Szerinted? - mondtam szarkasztikusan. - És 3. Közöd? Nem neked tetszik, hanem nekem! - fakadtam ki, mert Derek őszintén szólva kezdett felhúzni.
-Nyugi nyugi. Csak kívácsi voltam. És ebből megállapítottam, hogy a tetszik nem a megfelelő szó, ahogy érzel iránta. Jól gondolom? - húzott egy büszke, de azonban mégis kicsit gúnyos vigyort az arcára. Szinte már vicsorgott. Komolyan mondom, hogyha egy állatkertben látnám, olyan lenne mint egy farkas.
-És ha többet érzek iránta? Akkor sincs semmi esélyem, hisz biztos nem tetszem neki még egy picikét sem.
-Ugyan már! Hagyj ezzel a tipikus "Én szeretem, de ő biztos nem szeret" dumával! Én is voltam már szerelmes és tudom, hogy milyen érzés az. Viszont megérkeztünk úgyhogy kiszállás.Kiszálltam a kocsiból, majd megfogtam a lányt, kinek állapota nem igazán javult, és megindultunk a klinika "műtő" termébe.
Mikor beértünk letettem az asztalra és hagytam Deaton-t, hogy vizsgálja és tesztelje, de a szobából nem tágítottam.
Vagy egy órája már, hogy itt vagyunk, de még mindig semmi eredmény. Kezdtem feladni a reményem, mikor Deaton mindenkit a "műtőbe" hívott. Én voltam az első, ki odaért Milo-hoz. Megfogtam a kezét, ami nagyon hideg volt. Már csak átlátszónak, és kicsit kékesnek kellett volna kinéznie és elhittem volna, hogy keze helyett egy jégcsaphoz értem hozzá.
-Nos. Nem is tudom hol kezdjem. - vetett ránk egy aggódó pillantást Deaton. Vett egy mély lélegzetet, majd folytatta.
-Ő egy banshee lesz. Akár csak Lydia. Vele is így történt. Csak őt nem érték ennyire mély-és sok seb.
-Tehát lényegében most már ő is a falka tagja. Mármint, ha Scott befogadja. Jól értelmezem? - kérdezte Stiles.
-Igen. De szerintem nem azonnal kéne megmondani neki, hanem mikor már egy ideje ébren van és tisztán fog emlékezni a "balesetének" egy részére legalább. Nem tenne jót neki, ha ennyire lesokkolnánk.
-Miért? Mik lennének a következményei? - kérdeztem kicsit félve a választól.
-Hát legjobb esetben csak bepánikol és elrohan, majd a hangok és a hirtelen megterhelés nagyságára összeesik, majd elájul.
-Ez a jobbik eset? - kérdezte kicsit gúnyosan Stiles.
-Igen. Hidd el annak fogod tartani, ha meghallgatod a rosszabbik esetet is. Ebben az esetben mindenféle hangokat, sikításokat kezdene el hallani, melyekhez rémisztő képke látomások kapcsolódbának. Minden ember sikolyát egyszerre hallaná, és ettől olyan erőset sikítana, hogy nem csak mi, de ő is és egész Beacon Hills is bele hallna.
-Aha értem.
-És ki mondja meg neki? - kérdezte Liam.
-Majd Isaac közli vele. - nézett rám Derek, és ezzel a mondatával válaszolt Liam-nek is.
-Jó akkor mindent megbeszéltünk. Szerintem most mindenki menjen haza. Kivéve egy embert. Az itt marad és őrizni fogja Camillát és felhív enge, ha bármi is történik. - jelentette ki teljes határozottsággal Scott.
-Isaac és én, majd itt maradunk vele. A kettő jobb, mint az egy.
-Rendben. - bólintott rá Scott, majd a többiekkel megindultak hazafelé. Én és Derek pedig ott maradtunk Milo-val. Remélem hamar felkel. Erős és ügyes lány. Túl fogja élni.Kb. két órája vigyázunk már rá Derekkel. Úgy 4:34 lehet. Érzem, hogy nem bírom már sokáig nyitva tartani szemeimet. Ez így is lett uyganis két perc múlva már aludtam is.
ESTÁS LEYENDO
A 14-es játékos [ ~Isaac Lahey ff.~ ] SZÜNETELTETVE
FanficCamilla Argent egy 17 éves lány. Nem rég érkezett vissza Beacon Hills-be a szülővárosába. A lány megérkezése után furcsa dolgokat tapasztal, amikre nagyon is jól tudja a választ, hogy miért történnek. Nagyon hiányolja ikertestvérét, de tisztában van...