Libim se mu?

278 13 3
                                    

Davide se na mne celou dobu dival o prestavce sme se stehovali a vrazila sem do Davide podival se na mne ale ic nerekl jen se pousmal ja taky a odesly sme do tridy.Porad sem se na nej divala crrrrrr...... crrrr... hura prestavka cekala sem pred tridou a pak vysel Davide zeptal se mne jestli bych s nim po skole nesla do pizzerie.Ja odpovedela ze klidne s tebou pujdu a rada. Prisla sem domu a zacala kricet na celej barak Budy se na mne jen tak nechapave dival.Asi hodinu sem stravila nad tim co si mam vzit nakonec sem si vzala cervene saty a vlasy sem ai dala do drdolu,namalovala se a uz sem jen cekala na to kdy zazvoni.Tamatamatamatam......zazvonil zvonek zacala sem se cervenat takze se vazne pro mne stavil.Ahoj rekl Davide ahoj odpovedela sem tak pujdem?Jo klidne tak ame sli doslu sme do pizzerie objednala sem si pizzu Hawai jak jinak ze ano.....Davide si objednal syrovou chtela sem si svou pizzu zaplatit ale Davide rekl ze to zaplati tak sem mu podekovala a sli sme doprovodil me az domu dali sme si na sebe mobila e-mail domluvily sme se ze zitra spolu pujdem do skoly najednou se priblizil kene a moje rty si pririskly k jeho u DAL MI PUSU NO TO BYLO UTASNY PROSTE AAAAAAAAAAAAH..........Vesla sem domu a sla spat.

RossieKde žijí příběhy. Začni objevovat