Takže Martin a Jackie ?!?

58 7 0
                                    

Vstala jsem a šla otevřít a hádejte kdo tam stál. "Kovy? Co potřebuje?" "Já jen co si příště zapomeneš?" "No to bych taky ráda věděla". Oba jsme se zasmáli." Jaká je ta vaše škola"?, protože tam v Pondělí nastoupím." "A ty budeš u nás ve třídě?" "Asi ano". " No naše škola je fajn až na to že je tady taková holka,která si myslí, že jí patří úplně všechno." "A jak se jmenuje?" "Jessica". " aha ", tak dobrou Kovy.
Doubrou Rossie. Já jsem zalezla do postele a překvapilo mě jak mi pěkně řekl DOBROU . Když jsem se ráno probudila tak jsem zjistila že je vlastně Pondělí. Začala jsem lítat po pokoji. Ze skříně jsem si vytáhla pruhované tílko a k tomu ryflové krátké kraťase. Hned jsem se běžela umít do koupelny. Pak už jsem slyšela jak teta a mamka něco křičely ale co to nevim protože v koupelně řval větrák a navíc jsem si čistila zuby. Hotová jsem běžela na snídani a jako vždy poslední.
"Dobré ráno" jsem popřála všem.
Oni my to také oplatili "Dobré ráno" ale ještě k tomu přidali úsměv. Já koukla na Kovyho a on na mě. Usmál se jeho úsměv byl tak krásný. Po snídani jsem měli jít do školy. To si mám prožít to stejné jako v minulé škole? Budu mít kamarády? Tyhle otázky jsem si kladla v hlavě. Pak mě napadlo co kdybych zašla za Kovym a zeptala bych se ho na vše. Ne to rači ne. Anna nás vezla autem do školy, a já byla zamyšlwná v tom Anna řekla že jsme tady a já vystoupila. Kovy zavolala jsem na něho. No otočil se já mám strach neboj jsme spolu ve třídě. Mám jednoho kamaráda a on má holku myslim že si budete rozumět. Diky Kovy. Řekla jsem a vešla do školy následovala jsem Kovyho vzalasi skříňku vedle něho. Dala jsem si tam věci a šla za ním došli jsme to třídya já na sobě cítila spousta pohledů bylo to strašně nepřijemný. Vzadu ve třídě byla volná lavice a tak jsem si do ní sedla a nachystala věci. Zazvonilo a do třídy vešla učitelka celkem milá sice si mě chvilku projlížela a pak odešla. Začal cosi vykladát ve třídě sotva zazvonilo, přišel za mnou Kovy s Martinem a Jackie. Tak Rossie tohle je Martin a jeho holka Jackie určitě si budete rozumět a usmál se Kovy. Já přikývla a koukla na Jackie. Jackie necchtěla by sis se mnou sednout? Jo klidně odpověděla Jackie. Začali jsme si spolu hodně povídat a já zjistila že miluje zvířata a tak jsem ji pozvala k nám abych jí ukázala Budyho. Ona souhlasila a obě jsme se těšily až skončí škola.

Ahoj lidi děkuji že mi čtete můj příběh doufám, že se vám líbí jestli mám něco změnit pište do
K

omentu, budu ráda za nějaký ten vote a komwnt jestli mám pokračovat. Papa

RossieKde žijí příběhy. Začni objevovat