Sen je vážně pravda

66 8 1
                                    

Když jsem měli všechno nachystaný vynesli jsme kufry před auto a mamka je tam pak naskládala. Já si sedla do auta a Budyho jsem pobídla ať za mnou vyskočí do auta. Budy za mnou vyskočila aby jsme mohli jet. Jeli jsme dlouho já usla a ten sen, který se mi zdál předešlou noc se mi neustále vracel ale já tomu nemohla uvěřit. Najednou jsem se probudila viděla jsem Budyho jak na mě kouká co se stalo byla noc a mi tam stále nebyly jeli jsme asi přes 3 a půl hodiny i mamka byla nervózní,protože taky nesnáší dlouhý cesty. Já opět usla zdálo se mi,že nespím ani 30minut a mamka zastavila já otevřela oči a byly jsme tu já se rak těšila. Jenže když jsme zazvonily nějaká žena nám řekla že Teta Anna a Kovy tu nebydlí prej se přestěhovaly. My sme jínpoděkovali za informaci a sedli si do auta. Mamka prohlásila že toho má dost a že tady přespíme. Začali mi slzit oči a po tváři mi stíkali slzy. Brečela jsem prptože Davida už nukdy neuvidím,pořád jswm si vyčítala že to nemůže být pravda sny se jen tak nestávají ale tentokrát se to bohužel stalo. Užírala jsem se těmato výčitkama asi další hodinu pak jsem kobečně usla. Ráno mě vzbudil Udy olizoval mě a já jsem mamcw řekla ať někde zadtaví že Budy se musí najist a jít (na záchod). To už nemusí Rossie já už jsem s nìm ráno byla alw to jsi ještě spala. Aha mami ok. Díky a neví kdy tam budem?? Asi za 2hodiny, další 2hodiny nudy. Ale přemýšlela jsem co bude mezi mím a Davidovím vstahem. Měla bych ho ukončit a hledat si jinýho, tohle mi říká jedna část duše ale ta druhá říká pravý opak. Ale nevím mám ho ráda a nechci ho nějak zradit ale možná nemá smysl ho milovat ldyž ho nikdy neuvidím,třeba si najde jinou holku. Takhle jsem přemýšlela celý 2hodiny a to doslova. Pak jsem přijeli mamka zazvonila před náma stál velký rodinný barák otevřel krásnej kluk a hned za ním stála teta Anna já je pozdtavila a toho kluka se usmála pak jsem zjistila,že se menuje KOVY byl tak strašně hezkej. Měla jsem svůj vlastní pokoj bydle tam se mnou Budy. Můj pokoj byl hned vedle toho Kovyho. Ppmalu jsem se vybalovala a v tom slyšim klepání na dveře řeknu mami pojď dovnitř ty přece klepat memusíš ale to jsem nevěděla že tam nestojí mamka ale Kovy. Nejhorší na tom bylo že jasem se převlíkala stála jsem před ním jen v podprsence a kalhotkách on se na mě díval a pak mi podal peřibu na zakrití. Ja jsem ti chtěl jenom řict Rossie že cokoliv by si potřebovala jsem vedle. Já kývla jakože jo. A pak s ním odešla obdivovat celý dům.

Ajojky lidi doufám že se vám můj příběh líbí pokuď ano dejtw vote a koment co bych mohla zlepšit. A doufám že si to všichni přečtete protože jsem se odhodlala k té nejdelší kapitole co jsem zatím napsala. Tak paaa

RossieKde žijí příběhy. Začni objevovat